Natyrisht, pronarët e bizneseve të vogla duan të rriten- por pse, si dhe me çfarë kostoje? Po në rast se strategjia e rritjes ju shpërqëndron nga thelbi i biznesit tuaj aktual apo kërkon sasi të mëdha të kapitalit që mund të rrezikojnë gjithë ndërmarrjen?
Këtu janë tre strategjitë që mund të ndihmojnë në drejtim të rritjes së biznesit tuaj me më pak rrezik dhe efikasitet të kapitalit.
Duke ndërtuar një program ‘franchising’
Ka tri komponentë kritike të sistemit franchise: marka, sistemi operativ dhe mbështetja e vazhdueshme dhënë nga ‘franchisor’ për ‘franchisee’. Marka krijon kërkesën, duke lejuar franchisee të sigurojë fillimisht konsumatorët. Sistemi operativ në thelb jep premtimin, duke lejuar franchisee të ruajë marrëdhënie të konsumatorëve dhe të ndërtojë besimin. Mbështetja e vazhdueshme dhe trajnimi i siguron franchisee mjetet dhe këshillat për të zgjeruar bazën e tij konsumatore dhe për të ndërtuar pjesën e tregut.
Franchising mund të sigurojë franchisors me mundësi për:
- ..të siguruar efikasitete operative dhe ekonomitë e shkallës
- ..të ritur pjesën e tregut dhe për të ndërtuar barazi të markës
- ..ndërtuar besnikërinë e konsumatorit
- …arritur depërtimit më të shpejtë në treg me një kosto më të ulët të kapitalit
- ..arritur tek konsumatori i synuar në mënyrë më efikase nëpërmjet reklamave bashkëpunuese dhe promovimit
- ..shitur produktet dhe shërbimet një rrjeti të dedikuar shpërndarës
- ..zëvendësuar nevojën për personelin e brendshëm me pronarin / operatorët e motivuar
- ..zhvendosur përgjegjësinë primare për zgjedhjen e vendit, trajnimin e punonjësve dhe menaxhimin e personelit, reklamimin lokal dhe shqetësimet e tjera administrative për franchisee, të licencuarit ose partner e ndërmarrjes së përbashkët
Duke krijuar ndermarrje te perbashket dhe aleanca strategjike
Ndërmarrjet e përbashkëta, aleancat strategjike, ndër-licencimi dhe marrëveshjet e transferimit të teknologjisë janë të gjitha strategji të projektuara për të siguruar një ose më shumë nga sa vijon:
- infuzion direkt të kapitalit në këmbim të kapitalit dhe / ose të pronës intelektuale ose të drejtat e shpërndarjes
- ‘zëvendësues të kapitalit’, ku burimet që përndryshe do të siguroheshin me kapital janë fituar përmes ndërmarrjes së përbashkët
- Një zhvendosje të barrës dhe kostos së zhvillimit (përmes licencimit) në këmbim të një rritje më të kufizuar potencialisht
Duke kërkuar mundësi ‘co-branding’
‘Co-branding’(apo sinergji tregu) përbëhet nga dy ose më shumë marka me baza të forta kombinuar për të sjellë vlerën e shtuar, ekonomitë e shkallës dhe njohjen e konsumatorëve për çdo produkt.
Me fokus në barazinë e markës, kompanitë me marka të forta, të orientuara drejt cilësisë mund të kërkojë të krijojnë burime të reja të ardhurash dhe të influencojnë asetin e tyre më të madh të paprekshëm: reputacionin e tyre.