‘Millennials’ (Brezi Y, nga vitet 1980 deri në vitet 2000) janë natyrisht të vështirë për të ndjekur ëndrrat e tyre dhe shtigjet e pasionit. Ndryshe nga ‘Baby Boomers’ (1946 and 1964)të cilët ishin gjithmonë më të shqetësuar në lidhje me sigurinë dhe përballeshin me çdo sfidë që i sillte jeta, millennials janë tepër të zellshëm e ‘agresivë’.
Megjithatë gjenerata është më e prirur të bjerë në kurth për disa gabime të zakonshme, gjatë përpjekjeve të tyre sipërmarrëse. Nëse ju jeni njëri prej tyre, është thelbësore të shmangni këto gabime të zakonshme në qoftë se doni të jeni një sipërmarrës i madh me një histori suksesi për të treguar.
Mungon vizioni i qartë. Të pasurit e një ideje spektakolare për t’ia nisur punës është thelbësore. Megjithatë, kjo nuk është e vetmja pjesë e misterit që i përshtatet një sipërmarrje të suksesshme. Nëse nuk ka një plan të lojës do të dëmtohen shanset për sukses të ardhshëm sepse ju nuk keni përcaktuar një rrugë të qartë për të ndjekur.
Shumë fjalë e pak punë: ide e madhe, vizion i madh, qëllime të mëdha! Por çfarë më pas? Idetë tuaja janë vetëm koncepte. Është një gabim trashanik të flisni shumë për atë që doni të bëni dhe të harroni pjesën ‘që duhet bërë’ realisht në proces.
Favorizon zhvillimin ndaj shitjes: Duke u ndalur shumë në fazën e zhvillimit do të siguronte që ‘nxitja’ po vdes përfundimisht. Cilësia është e rëndësishme, por kjo nuk mund të favorizohet gjithmonë ndaj sasisë. Të shpenzosh shumë kohë dhe përpjekje në hartimin e produktit të përsosur dhe të mos lësh asgjë për marketing dhe zhvillim janë nga gabimet e zakonshme që sipërmarrësit e rinj kanë tendencë të bëjnë.
Nuk dëgjojnë reagimet: Çelësi për suksesin e biznesit tuaj qëndron në atë që klientët mendojnë për produktin / shërbimin. Në këto kushte është e një rëndësie të madhe të kuptoni se çfarë kanë për të thënë klientët tuaj. Ju do të përballeni me pengesat dhe refuzim, por kjo është pjesë e biznesit.
Mungesa e durimit: Natyrisht, që një millenial është i padurueshëm. Në moshën e teknologjisë, ku çdo gjë është në majë të gishtave, sipërmarrësit e kanë të vështirë të bëjnëë një gjë që çdo sipërmarrës duhet ta bëjë: të presin me durim. Në çdo biznes ju nuk mund të prisni të ardhura të menjëhershme.
Të ndjekin udhëheqjen: Që kur është bërë relativisht e lehtë për të filluar dhe operuar një biznes përmes platformave të mediave sociale, blogjeve, dhe metoda të tjera të bazuara në ëeb, ‘millennials’ kanë tendencë të ‘ndjekin drejtimin’ dhe ta quajnë atë sipërmarrje.