Shitja duhet të jetë pjesë e përshkrimit të punës për çdo pronar të biznesit të vogël. Si në rast se ju shitësi i vetëm në biznesin tuaj apo menaxhimin e një ekipi, këtu janë gjashtë truket ku mund të mbështeten agjentët e shitjes për të mbyllur një shitje.
- Mos pyesni për shitjen; në vend të kësaj, ju duhet të supozoni se shitja është bërë. Për shembull, të themi, ‘Çfarë ngjyre do të preferonit?’ Ose ‘Cili plan funksionon më mirë për ju, shërbimi mujor apo tremujor?’ Duke lënë të kuptohet se personi ka vendosur tashmë të blejë, ju mund të jeni në gjendje të rrisni shanset tuaja për ta mbyllur shitjen.
- Ndërsa bëni prezantimin e shitjes, ju duhet të prisni për më të keqen. Planifikoni çdo gjë që mund të shkojë keq, nga një ndërprerje e energjisë në një kolaps të sistemit kompjuterik, dhe në këtë rast të gjendeni të përgatitur me një plan rezervë për të trajtuar situatën e krijuar. Bateritë apo karikusët si dhe prezantimet në hard copy mund të jenë ndihmësit tuaj kryesorë në një moment të tillë.
- Ruajtja e kontakteve mund të jetë një mundësi fantastike për referime. Sigurohuni që konsumatori të jetë i kënaqur me produktet ose shërbimet tuaja përpara se ta kërkoni dicka të tillë. Më pas përpiquni të siguroni mbështetjen e konsumatorit (‘Po shkoj ti them atij që ju më keni sugjeruar ta telefonoj, a përbën ndonjë problem?’). Ju jo vetëm që mund të merrni kerkesen, por edhe të lidheni me konsumatorin si një partner për ti siguruar shërbim fantastik kontaktit të tyre.
- Bëni një detyrë të dyfishtë duke dëgjuar podcast ose audiobooks, ndërsa jeni duke punuar në distancë apo po ushtroheni. Ju ka të ngjarë të mësoni diçka të re pa humbur kohë të çmuar që mund të përshpejtojë shitjen.
- Përdorni teknologjinë për të automatizuar ndonjë punë të vështirë. Për shembull, sisteme CRM mund të vendosin përkujtesa, etj.
- Nxisni klientët të flasin për veten e tyre. Kërkoni të dhëna për interesat e tyre, hobi dhe pasionet. Më pas pyesni ata në lidhje me to, uluni dhe dëgjoni me vmendje.