Mbështetja në një numër të kufizuar konsumatorësh mund t’ju bëjë tepër vulnerabël – thjesht humbja e njërit prej tyre mund të shkaktojë probleme me kesh-in. Edhe nëse duket se nuk ka gjasa që ju do i humbasni konsumatorët, gjetja e njerëzve të rinj për ti shitur mund të përfaqësojë mënyrën më të mirë për ta mbajtur biznesin tuaj të qëndrueshëm- dhe në rritje. Ja se si ju mund të fitoni konsumatorë të rinj pa vënë në lojë shumë para:
- Njiheni konsumatorin tuaj. Mendoni në mënyrë të detajuar rreth dëshirave të tij dhe se si ata kërkojnë ti qaseni.
- Stimuloni konsumatorët ekzistues. Ofroni ulje në blerjet e ardhshme apo komision etj.
- Rifreskoni imazhin tuaj.
- Vendosni objektiva. Për të gjykuar se sa I suksesshëm ka qënë udhëheqëja e biznesit do ju duhen objektivë referencë.
- Kthehuni në baza.
- Shko prapa në bazat. Ngjisni fletushka në dyqane. Shpërndani fletëpalosjev dhe mostra, dhe ofroni oferta hyrëse. Një fushatë e drejtpërdrejtë me mail mund të jetë më e përshtatshme – ndoshta edhe një fushatë të drejtpërdrejtë email; por sigurohuni të vëzhgoni rregullat e mbrojtjes së të dhënave në qoftë se ndiqni këtë rrugë.
- Bëni reklamë për buxhetin. A duhet të reklamoni diku tjetër? A mundet reklamimi me biznese të tjera të reduktojë koston?…
- Përfshihuni në lajme. Përpiquni të dilni në gazetën locale apo shtypin e tregtisë.
- Krijoni rrejt pune. Merrni pjesë në eventet e tregtisë dhe flisni me sa më shumë njerëz që të mundeni.
- Gjeni kanale të reja të shitjeve. Ndoshta ka ardhur koha të shisni online.