Momentalisht, avantazhin e kanë patur motorët hibrid V6 turbo për 2014 por ka shqetësime në disa qarqe këto janë shumë të shtrenjtë dhe shumë të ngadaltë.
Ekspertët kanë pritur propozime se si mund të përshtasim motorë për të përmbushur kërkesat e garave.
Takimi i tyre i parë do të jetë më 6 janar, por, duke pasur parasysh kompleksitetin e projektit, një ndryshim para vitit 2016 nuk ka gjasa.
Ndërkohë, Ferrari dhe Renault janë shumë afër për të fituar të drejtën për të lejuar zhvillimin në sezonin e formula 1, në kampionatin e vitit të ardhshëm.
Ekipet nuk kanë vendosur rregullat ende, duke argumentuar se ata kanë nevojë për një shans për të menduar më gjatë.
Organ qeverisës FIA kishte menduar se çdo ndryshim në motorët e këtij viti në tjetër, duhet të paraqitet për miratim më 28 shkurt, që më pas të mund konfirmojë besueshmërinë, kostot dhe efikasitetin e karburantit.
Por, Renault dhe Ferrari kanë argumentuar se ka një “shteg” në rregullore, e cila nënkuptonte se jo të gjitha këto elementë janë përcaktuar saktësisht.
Çështja u diskutua në një takim me grupin strategjik të marrjes së vendimeve të enjten.
Dhe tani duket se prodhuesit do të jetë në gjendje për të përmirësuar motorët e tyre, pas fillimit të sezonit, si edhe para saj.
Megjithatë, një sqarim i pritur nga FIA në këtë temë nuk është dhënë ende.
Nëse, siç pritet, argumentet e dhëna nga Renault dhe Ferrari-së janë pranuar, të dy kanë gjasa të prezantojnë zhvillimet kryesore gjatë vitit 2015.