Fusha e ëndrrave të futbollit të Kinës po merr formë. Manjatët dhe gjigandët e korporatave po shpenzojnë kryesisht në klubet lokale dhe yjet e huaj. Mediat dhe grupet e internetit po ofrojnë vlerën e të drejtave të transmetimit. Megjithatë ligës kineze i mungon ende një element kyç që i duhet të jetë i suksesshëm: të paguajë shikuesit.
Presidenti super fan Xi Jinping e ka bërë futbollin një prioritet kombëtar për reforma dhe bizneset janë bashkuar me entuziazëm në këtë nismë. Siguruesi Ping An pagoi një çmim të propozuar prej 600 milionë juan (91.7 milionë dollarë) gjatë katër viteve për tu bërë sponsori titullar i Superligës kineze (CSL ).Grupi eE-commerce Alibaba dhe shitësi me pakicë elektronik Suning kanë investuar në klubet kineze.
Tani këto ekipe janë në sulm për talentin e huaj.
Çfarë mungon është fitimi. Burimi i fitimit duhet të tërheqë më shumë tifozë për ndeshje dhe për të rritur shitjet. Cmimi i vërtetë, megjithatë, është premtimi i pasurisë televizive. Por nuk është aspak e qartë se grupet në internet mund ti zbresin ato shuma nga përdoruesit e internetit kinezë, të cilët janë fare pak të prirur të paguajnë për përmbajtjen në internet. Përveç kësaj, tifozët tashmë mund të shikojnë lojra nga ligat ndërkombëtare pa para.
Shumat e mëdha që kanë ‘rrjedhur’ në futbollin evropian në dy dekadat e fundit janë bazuar kryesisht në rekrutimin e shikuesve ‘shtëpiak’. Tani për tani, një fan besnik që paguan ka të ngjarë të gjendet jashtë ligës së Kinës.