Ekspertët mendojnë se të paktën në periudhë afatshkurtër, Shqipëria nuk ka fuqi financiare të shpenzojë 5 për qind të prodhimit kombëtar për arsimin.
“Ai është një objektiv që mund të realizohet ndoshta në një dekadë”, thotë Zef Preci.
“Ky është një objektiv afatmesëm. Dyfishimi i menjëhershëm do të ishte i dëmshëm sepse do të shkonte direkt në rritje të borxhit”, shprehet Arben Malaj.
Zef Preçi thotë se shkaku kryesor i krizës së arsimit nuk është buxheti i ulët, por politikat e gabuara të qeverive dhe kapja e sistemit nga interesa të ngushta.
“Duhet të shohim çfarë kemi bërë 15 vitet e fundit se të gjitha qeveritë i kanë futur duart tek arsimi për interesa të ngushta. Problemi kryesor është se iu larguan Kartës së Bolonjës”, shton ai.
Arben Malaj solidarizohet me protestën e studentëve. Por, sipas tij, kërkesat e tyre duhet të synojnë përmirësimin e cilësisë së arsimit dhe të shmangin populizmin.
Por si mund të ndërtojë Shqipëria një sistem më të mirë arsimor? “Sfida kyçe janë stafet. Nga parashkollori deri në Universitet”, shprehet Malaj.
Familjet shqiptare shpenzojnë qindra milionë euro në vit për arsimimin e fëmijëve në universitet. Por për shkak të cilësisë së dobët të mësimdhënies, pjesa dërrmuese e diplomave nuk njihet në vendet e tjera.
Top Channel
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.