“Kompanitë shqiptare të fokusohen te marketingu dhe burimet njerëzore”

04/02/2019 11:24 AM 1 koment

Flet Gerton Bejo, CEO i agjencisë VATRA   Për Gerton Bejon, CEO i agjencisë publicitare VATRA me aktivitet në Tiranë, Prishtinë e Shkup, bizneset shqiptare në përgjithësi duhet të kthejnë vëmendjen në përcaktimin e një buxheti vjetor për marketingun. Ai shton se kanalet më të besueshme për të çuar mesazhet te audiencat mbeten ende mediat tradicionale, që kapin një target audience të caktuar, por vitet e fundit interesi është rritur dhe për mediat online dhe rrjetet sociale. Ndryshe nga viti […]

Për të lexuar artikullin e plotë abonohuni në Monitor Online

1
Komente

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Gjeli Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Gjeli
Guest
Gjeli

Ai menaxher apo CEO në këtë rast që vendos klientin përpara punëtorit të tij, do braktiset nga këta të dytët. Nëse trajton mirë punëtorin edhe ai do e trajtojë mirë klientin.
Punëtorët braktisin menaxherin e keq dhe jo kompaninë.