Vendosni veten tuaj në radarët e drejtuesve
Askush nuk përfiton një rritje në detyrë nëse rri në hije. Ju duhet të siguroheni që puna juaj të shihet nga drejtuesit tuaj. Tregoni vazhdimisht dëshirën dhe gatishërminë tuaj për të zgjidhur situata të vështira dhe duke dalë jashtë zonës suaj të komfortit. Përpiquni që të ofroni ide sa më inovative dhe të drejtoni projekte në të cilat mund të tregohen mësë miri aftësitë tuaja drejtuese dhe menaxhuese.
Duhet të jeni largpamës
Nëse doni të rriteni në detyrë, ju duhet të jeni fillimisht largpamës. Tregojini drejtuesve tuaj se ju mendoni për ecurinë e të gjithë kompnisë dhe të të gjithë biznesit. Mundohuni që produktiviteti juaj të ketë sa më i lartë, se bashku me një performacnë të shkëlqyer. Mundohuni që të tregoni aftësitë tuaja si lider dhe mbi të gjitha mos u përpiqni asnjëherë të shmangni marrjen e përgjegjësive tuaja. Nëse ju menoni se një plan i ri do të kishte rezultate më të mira se ai mbi të cilin po veproni momentalisht, ndërtojeni atë në mënyrën më të mirë të mundshme dhe gjeni momentin e duhur për t’ia prezantuar drejtuesve tuaj.
Jepni maksimumin
Të jepni maksimumin në punë është shumë e rëndëishme, madje ky është një prej hapave bazë që ju çon drejt një rritjeje të sigurtë në detyrë. Tregoni që ju jepni maksimumin tuaj edhe kur nuk bëhet fjalë vetëm për të përfituar nëj rritje në detyrë, sepse një gjë e tillë do të rrisë akoma edhe më shumë besimin e të tjerëve ndaj jush. Por kjo nuk do të thotë që ju të bëni 10 gjëra njëkohësiht dhe të mos përfundoni asnjë, ashtu siçi duhet. Kjo nuk do të thotë të japësh maksimumin. Më mirë bëni vetëm 3 prej tyre, por në mënyrë më të mirë të mundshme.
Delegimi
Liderat më të mirë janë edhe mjeshtra të delegimit. Ata e dinë se kur një detyrë e caktuar i duhet deleguar një punonëjsi dhe kur një tjetri. Sado i suksesshëm të jeni si lider, ju duhet të dini se asnjë projekt nuk mund të realizohet me sukses, pa ndihmën e të tjerëve. Prandaj ju duhet të keni basim tek punonëjsit tuaj dhe t’i delegoni atyre edhe detyra me shumë rëndësi.
Start practicing delegation ëhenever possible. If you’re the lead on a project, shoëcase your ability to assign tasks that match people’s strengths. Be prepared to have tough conversations if the person you delegated the ëork to doesn’t pull their ëeight. That’s simply part of being a leader.
Nga Ashira Prossack, Forbes