Lufthansa, easyJet dhe Wizz Air: tre oferta në tavolinë për Alitalia-n

11/04/2018 9:52 AM 0 komente

E ardhmja e Alitalia-s luhet në tri fronte: Lufthansa gjermane, easyJet britanike (së bashku me Cerberus, Air France-Klm dhe Delta) dhe hungarezin Wizz Air. Në fund të afatit të parë vendimtar për procedurën e shitjes së kompanisë, këto emra iu dhanë dje noterit Atlante Cerasi të Romës, shkruan Il Sole 24Ore.
“Komisionerët do të vazhdojnë shqyrtimin e tyre ditët e ardhshme”, – bëhet e ditur nga kompania. Komisionerët punuan deri vonë në mbrëmje për të analizuar ofertat në pritje të takimit në mëngjes me ministrat kompetentë, në lidhje me afatin tjetër vendimtar, atë të 30 prillit, data me të cilën ishte planifikuar mbyllja, por që e cila u zhvendos pas verës, një ndryshim që u bë i domosdoshëm në pritje të ekzekutivit të ri.

Pak surpriza erdhën në emrat e ofertuesve, duke filluar me Wizz Air, i cili kohët e fundit tha se dëshiron të investojë në tregun italian. Kompania, megjithëse nuk e konfirmon paraqitjen e ofertës, përfshin emrat e kapitalit të financave amerikane në kryeqytet dhe ka midis dhjetë aksionarëve më të mëdhenj, me 54.6%, Indigo Hungary Management.

Nuk është befasi as për emrat e tjerë, nga Lufthansa dhe easyJet. Sipas asaj që është mësuar, për kompaninë gjermane nuk do të kishte ndryshim të qasjes nga ajo e shkurtimeve me çdo kusht: në dokumentin e ofertës të paraqitur, vizioni i “Alitalia-s së Re” do rinovohet duke nisur me 2 mijë shkurtime. Kompania gjermane ka vazhduar të ritheksojë rëndësinë e tregut italian.

Konsorciumi easyJet është konfirmuar edhe me Cerberus dhe Air France-Klm dhe Delta. Megjithatë, në dokumentin e paraqitur tek komisionerët e Alitalia, emri i vetëm i përmendur është ai i transportuesit me kosto të ulët. Air France-Klm së bashku me Delta kanë thënë gjithmonë në muajt e fundit se kompania italiane mbetet një partner i rëndësishëm, ka lidhje të forta historike dhe po bën çdo përpjekje për të mos prerë këtë bashkëpunim.

Nëse pozicionet e ofertuesve nuk kanë ndryshuar , në muajin e fundit ajo që ka ndryshuar është skenari politik që po merr formë ngadalë. Një argument se Alitalia nuk ka qenë subjekt i fushatës zgjedhore megjithatë, si Lidhja (La Lega) dhe Lëvizja 5 Yje kanë bërë gjithmonë të qartë se një shitje e Alitalia-s ndaj investitorëve të huaj nuk do të jetë e mirëpritur dhe se vendi duhet të vazhdojë të ketë transportuesin e vet. Nga ana e saj, ministri që po largohet, Calenda ka ngulur këmbë gjithmonë se kushtet e Alitalia nuk janë të tilla që të jenë në gjendje të përballojë konkurrencën nga transportuesit me kosto të ulët. Kështu, një partner bëhet i domosdoshëm. Në këtë kontekst, roli i PBB në fazën e ristrukturimit bëhet i rëndësishëm, pasi samiti skadon në qershorin e ardhshëm.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Komente

Jeni i pari për të shkruar një koment!

Notify of
avatar
wpDiscuz