Ata vdiqën njëri pas tjetrit, të tre ‘Udhërrëfyesit Vetmitar ‘ të duhanit. Pikërisht si viktimat e tyre të punës si minatorë në minierat e duhanit të ‘dëmtuar’ nga ‘gazi’ që thithnin, tre ‘Marlboro Men,’ paguan çmimin përfundimtar për reklamat e tyre. I fundit, Eric Laëson, vdiq pak ditë më parë, tjetri në moshën 73 vjecare nga ‘sëmundje obstruktive e mushkërive’ shkaktuar nga dekada të konsumit të cigareve që i kishin siguruar jetesën dhe përfunduan ti vrasin, sikundër përpara tij dy aktorë të tjerë të cilët kishin luajtur të njëjtin rol për reklamat e Philip Morris.
Të gjithë duhanpirës, siç kërkohet nga kodi i reklamave që pretendon nga karakteret të konsumojnë atë që ‘trafikojnë’, Eric Laëson, Ëayne McLaren dhe David McLean kanë qënë kavalierët e vetmuar në vitet kur prodhuesit arritën të shpenzojnë rreth 8 miliardë dollarë në vit (në 1992) për të bindur amerikanët të pinin duhan.