Netflix po ndryshon mënyrën se si paguhet prodhimi televiziv

16/04/2019 10:24 AM 0 komente

Transmetimi ka ndryshuar mënyrën se si njerëzit e shikojnë televizionin. Tani kompanitë si Netflix po reformojnë mënyrën e financimit të prodhimit televiziv.

Ndërsa kompania sheh skenarët dhe idetë më të kërkuara, ata nënshkruajnë marrëveshje më të qëndrueshme për të drejtat e transmetimit, sesa transmetuesit tradicionalë, tek të cilët pagesat kanë qenë të lëkundura për shfaqjet gjatë viteve, shkruan FT.

Të dhënat tregojnë se gjatë pesë viteve të ardhshme Netflix do të marrë një total prej 19.3 miliardë dollarë për prodhuesit për shfaqjet e reja dhe licencimin e TV që tashmë është bërë.

Për prodhuesit e sektorit kinematografik por jo vetëm, ky fakt është një largim nga normat e vjetra të financimit dhe kjo nënkupton që duhet të marrë hua afatgjata për të financuar shfaqje të reja.

Për bankat që ofrojnë fonde, ky është gjithashtu një territor i ri: huatë afatgjata janë më të rrezikshme sesa ato afatshkurtra dhe Netflix, si paguesi i fundit, është një propozim më i rrezikshëm sesa transmetuesit tradicionalë. Vlerësimi i tij i kredisë, BB, e sheh atë nën gradën e investimit – por bankat po provojnë ‘entuziazëm’ për ekspozimin ndaj revolucionit të transmetimit.

“Historikisht ne kemi huazuar kundër ITV ose BBC, ku ne ishim duke kredituar në një periudhë më të shkurtër dhe me një homolog që kishte një vlerësim (rating) të fortë të kreditit”, tha Lorraine Ruckstuhl, kreu i mediave në Barclays Corporate Banking. “Kur kemi të bëjmë me një biznes në rritje, por të lëkundur si Netflix, vlerësimet e jashtme nuk janë aq të forta, kështu që ju duhet të kuptoni strategjinë e biznesit dhe menaxhoni rrezikun”.

Barclays në Londër është një nga bankat në rritje për të siguruar këtë hua afatgjatë, shpesh në mes të tre dhe katër viteve në kohëzgjatje, për disa muaj sipas modelit të vjetër. Huaja e saj më e madhe publike ishte 17.5 milionë funte për Forgiving Earth Ltd, një bashkëprodhues i “Black Earth Rising”, një seri dramatike ligjore që ndodh gjatë genocidit të Ruandës.

JPMorgan dhe Banka Kombëtare e Qytetit të Los Anxhelosit janë gjithashtu midis huadhënësve të gatshëm për prodhuesit e përmbajtjeve të transmetuara.

Specifikisht, kreditë ishin midis 3-30 mln pound, thonë bankierët, dhe sindikatat bankare kanë kombinuar për fonde më të mëdha. Produktet e vogla rrallë financohen nga bankat, sepse tarifat ligjore, pagesat e interesit dhe kostot e tjera shoqëruese bëhen penguese.

Neil Begley, nënkryetar i Moody’s, thotë se Netflix është prodhuesi “i armatosur” për të shmangur shtimin e më shumë borxheve në bilancin e saj. “Një mënyrë për të bërë këtë është të thuhet: ne do t’ju paguajmë, por ne duam që ju të bëni financime deri sa të jetë gati”.

Netflix nuk pranoi të komentojë, por një person i afërt me kompaninë tha: “Netflix paguan tregun dhe shpesh udhëheq tregun, të punojë me prodhuesit më të mirë. Ky është një treg shitësish për ata me më shumë konkurrencë se kurrë më parë.”

Vitin e kaluar u botuan 495 seri origjinale, krahasuar me vetëm 288 në vitin 2012 – dhe shumica dërrmuese e këtyre shfaqjeve të reja u bënë për shërbimet e transmetimit.

Për huadhënësit në kompanitë prodhuese, një shqetësim kryesor është besueshmëria e Netflix dhe bizneseve të tjera që blejnë të gjithë këtë përmbajtje. Shifrat e dhëna sugjerojnë optimizëm në këtë sektor, pavarësisht nga peizazhi mediatik që ndryshon me shpejtësi. Kreditë për shfaqjet e prodhuara për Netflix kanë norma interesi prej 5-6 për qind, thonë bankierët, vetëm një shtytje më shumë se obligacionet korporative Netflix, të rregulluara për maturitetet relative.

“Rreziku është nëse ata do të humbnin abonentët dhe do të shkonin drejt greminës, ata do të ishin të mbyllur në një sasi të caktuar shpenzimi për vitet e ardhshme”, tha Begley.

Prodhuesit thonë se sistemi i shlyerjes së pagesave përshtatet mirë kur financimi është i disponueshëm me norma interesi relativisht modeste. Mick Pilsëorth, një ekzekutiv televiziv veteran i cili ka pasur programe të tilla si Midsomer Murders dhe një shfaqje video Jeremy Clarkson, tha, “Ka gjithnjë një treg kreditimi për produktet. Tani po zgjerohet për shkak të Netflix”.

 

 

Marrë nga: FT

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of