Të ofrosh shpërblime të mëdha për inovacion gjason të prodhojë një përmbysje të ideve – por kjo nuk është domosdoshmërisht dicka e mirë. Shumë projekte mund të trullosin mendjen, duke ju lënë në gjendje të pamundur për të drejtuar dhe duke demoralizuar punonjësit që vijojnë të ecin përpara pa sukses. Provoni të përdorni stimuj me forcë të ulët (p.sh., 10% e vlerës së një ideje), për shkak se ato prodhojnë një numër të shëndoshë idesh të vogla, ndaj të cilave kompania e ka më të lehtë të veprojë.
Për shkak se idetë vërtetë të mëdha janë shumë të rralla, mënyra më e mirë është të përqëndroheni në rritjen e shumëllojshmërisë së ideve – dhe të endni stimuj më të vegjël në shkallë në një kulturë që inkurajon eksperimentim dhe nuk ndëshkon dështimin. Nga madje nga ato kompani qëshpërblejnë dështimet informative.
Hapa si këta i ndihmojnë punonjësit të tejkalojnë frikën e dështimit dhe të mendojnë përtej risive të ‘pranueshme’ që ata mendojnë se menaxhimi dëshiron të dëgjojë.