Si udhëheqës, është e rëndësishme të siguroni që punonjësit tuaj të shqetësohen vërtetë për punët e tyre në mënyrë që të krijohet një organizim i mirë dhe produktiv. Për ta bërë këtë, ju duhet që së pari të kuptoni se çfarë i bën njerëzit të pakënaqur dhe të pa-angazhuar në punë.
Një studim i kohëve të fundit i Gallup gjeti se vetëm 13 për qind e të punësuarve në mbarë botën janë aktualisht të angazhuar në punë, ndërsa 24 për qind janë të pa-angazhuar në mënyrë aktive.
Sipas studimit, një nga arsyet për punonjës të pakënaqur është mikro-menaxhimi. Në vend që të lejoni një individ ose ekip të kuptojë se si duhet ta arrijë objektivin, pjesëmarrësit besonin se udhëheqësi i rrinte ‘mbi krye’ dhe i ‘mbyste’ frymën e tyre për risi.
Punonjësit gjithashtu kanë raportuar ndjenja të tilla se si kontributi i tyre nënvlerësohej dhe si rezultat i kësaj ata nuk bënin përpjekje shtesë për të shprehur mendimet e tyre. Përveç kësaj, ata mendonin se shefi i tyre nuk shqetësohej realisht për ta në lidhje me shëndetin dhe mkirëqënien e tyre. Kur ka qnq hra e fundit që e keni pyetur një punonjës ‘sa i lumtur ndiheni?’ dhe të keni zbuluar se pse është apo nuk është i tillë?
Një tjetër faktor që ka kontribuar në pakënaqësinë e të punësuarve ishte mungesa e besimit tek të dy palët. Shumë punonjës mendonin shefi i tyre nukkishte besim se ata do e përfundonind etyrën e tyre në kohë. Punonjësit dëshironin të ishin në gjendje ta bënin punën e tyre dhe menaxheri të kihste besimin se ata do e kryesnin atë pa përcaktimin e orareve zyrtare.
Pjesëmarrësit gjithashtu thanë se ata nuk i besonin shefit të tyre. Punonjësit raportuan ndjenja se marrëdhënia ishte thjesht transaksionale. Si mund të prisni që ata t’ju besojnë, kur ju nuk i besoni atyre? Kush është shtysa që kanë njerëzit për të besuar në misionin e kompanisë nëse ata nuk kanë besim tek shefi i tyre?
Pjesëmarrësit në studim përmendën gjithashtu standarte aspak productive të punësimit dhe shkurtimit nga puna si një nga arsyet e pakënaqësisë së tyre. Disa udhëheqës do i mundësonin personave të gabuar të qëndronin në punë pas përfundimit të kontratës pavarësisht performancës së dobët në punën e tyre. Kjo bëri që performuesit më të mirë të ndiheshin të nënvlerësuar dhe të mendonin, ‘Në qoftë se ky person është ende në punë, pse unë të përpiuqem kaq shumë?’
Së fundi, dhe ndoshta arsyeja më e dukshme se pse shumë punonjës nuk shqetësohen për punën e tyre, është mungesa e një deklarate të qartë dhe bindëse misioni. Gjithkush ka nevojë për një qëllim bindës për të shkëlqyer në çdo organizatë. Pa një qëllim të qartë morali dhe produktiviteti bien. E rëndësishme është të gjeni dhe përcaktoni një mision të fort, diçka tjetër nga ‘ju jeni këtu për të bërë para.’ Njerëzit kanë nevojë për diçka më të madhe sesa nxitja monetare për të lulëzojnë në çdo organizatë.
Nëse ju dhënë punonjësit tuaj një deklaratë të qartë të misionit, tregojnë atyre besimin dhe vlerësimin, të punësojë dhe zjarr njerëzit e duhur dhe tregoni atyre që ju me të vërtetë kujdes, atëherë ju do të merrni të njëjtën përgjigje që çon në një organizatë më produktiv dhe i harmonishëm.