Kur vjen puna për të vendosur strategjisë, shumica e kompanive bëjnë tri gjëra që janë të padobishme. Këto ushtrime mund të jenë të njohura dhe tju ofrojnë siguri, por që nuk janë aspak të dobishme:
- Të prisni deri në shqyrtimin vjetor të strategjisë për të rishqyrtuar strategjinë tuaj. Konkurrentët nuk do të presin një vit për t’ju sulmuar, konsumatorët nuk presin për të ‘zhvendosur’ preferencat e tyre, dhe teknologjia e re nuk do të presë për të ndryshuar lojën. Monitoroni tregun në mënyrë të vazhdueshme, dhe mbani zgjedhjet e strategjisë suaj në të njëjtën linjë me të.
- Krijoni një ‘SËOT analysis (metod planifikimi për të vlerësuar pikat e forta, të dobëta, shanset dhe kërcënimet në biznes) për të filluar procesin. Nuk ka gjëra të tilla si një forcë, dobësi, mundësi, apo kërcënim i përgjithshëm. Forca është vetëm forcë në kontekste specifike. Në vend që të përpiqeni të analizoni dicka të tillë në advanc, fillimisht kuptoni se ku dëshironi të luani dhe se si do të fitoni.
- Shqetësohuni për një deklaratë të përsosur misioni që tani. Ju nuk mund të finalizoni deklaratën tuaj pa zgjedhur se ku do luani dhe se si pretendoni të fitoni. Filloni me një projekt të cilin mund ta rishikoni.