Programet e mirëqënies në nuk janë më ekskluzive për kompanitë e Silicon Valley. Përafërsisht 50 për qind e punëdhënësve në Shtetet e Bashkuara me më shumë se 50 punëtorë ‘ofrojnë iniciativa të promovimit të mirëqënies,’ sipas sondazhit të punëdhënësit të shëndetësisë RAND 2013.
Përfitimet shëndetësore
Të ndihmosh punonjësit të ndërmarrin opsione më të mira dhe të shëndetshme në jetën e tyre mund të të sigurojë të ardhura të mëdha me investime minimale.
Një ekip më i shëndetshëm jo vetëm rrit produktivitetin-por mund edhe të shkurtojë shpenzimet në formën e reduktimit të primeve të sigurimit shëndetësor,.
Duke krijuar një program të mirëqënies
Programi i mirëqënies duhet të ketë përshtatjen dhe angazhimin e duhur të punëdhënësit me kulturën e kompanisë që të rezultojë me të vërtetë i suksesshëm. Liderët duhet të mishërojnë jetesë të shëndetshme dhe të krijojnë bazën që punonjësit të angazhohen. Si udhëheqës, të punësuarit do ju ndjekin, kur ata të vënë re shohin se ju po punoni gjithashtu me ngulm kundrejt qëllimit të përbashkët.
Kultura e mirëqënies
‘Në vend që të institucionalizoni një program, bizneset e vogla duhet të mendojnë ta kthejnë shëndetin dhe gjimnastikën një pjesë të kulturës së përgjithshme të kompanisë së tyre. Kultura është një udhëheqës shumë më i fortë i sjelljeve pozitive se sa mund të shpresojnë të bëhenprogramet e thjeshta apo fushatat. Në fakt, një program shëndetësor brenda një kulture të dobët të kompanisë është i destinuar të dështojë.