Të krahasosh të dhënat e Facebook me të Tëitter TËTR -1.5% janë të dyja të kënaqshme dhe të pakuptimta, ashtu si vetë media sociale. Dy rrjetet sociale kanë shifra krejtësisht të ndryshme përdoruesish (1.3 miliard kundrejt 255 milion), dhe ata përdorues ndërveprojnë me njëri-tjetrin në mënyra thelbësisht të ndryshme (postime, pëlqime dhe komente kundrejt ‘tëeets’, ‘retëeets’ dhe të preferuarve) dhe në intervale të ndryshme kohore (orë dhe ditë kundrejt sekondash dhe minutash).
Në Facebook, finalja mes Gjermanisë dhe Argjentinës ishte më e përfolura e turneut, me 88 milionë njerëz në mbarë botën që kombinonin për 280 milion ndërveprime. (sërish, kjo përfshin mesazhe, pëlqime dhe komente.) SHBA udhëhoqi botën duke folur për ndeshjen, me 10.5 milionë njerëz pjesëmarrës, pasuar nga Brazili (10 milionë) dhe Argjentina (7 milionë).
Por në Tëitter, finalja ishte vetëm ndeshja e dytë më e madhe e turneut. Më shumë njerëz në fakt kanë folur për gjysmëfinalen e 8 korrikut mes Gjermanisë dhe Brazilit, e cila gjeneroi 35.6 milionë ‘tëëets’, kundrejt 32.1 milion për finalen. (ndeshja tjetër më ‘tëeeted’ ishte Brazil-Kili më 28 qershor, me 16.4 milion.) Në fakt, Brazil-Gjermani ishte më ‘tëeeted’në histori për sa I përket ngjarjeve sportive, duke tejkaluar shifrën prej 24.9 milion tëeets të Super Boël më të fundit.
Po pse gjysmëfinalja pati më shumë ndikin se finalja në Tëitter, por jo në Facebook? Sigurisht, Brazili ka më shumë përdorues Tëitter se Argjentina – por kjo është e vërtetë për Facebook gjithashtu. Në mënyrë të ngjashme, të dy faqet u përballën me një rënie të mprehtë klikimesh gjatë fundjavës krahasuar me ditët e javës.
Kjo ndoshta ka të bëjë me natyrën e të dy ndeshjeve.
Gjysmëfinalja Brazil-Gjermani ishte pikërisht lloji i ngjarjes së ‘prerë’ për Tëitter, një përzierje e egër dhe e mërzitshme. Finalja nga ana tjetër ishte më pak një lajm eventi se sa një ngjarje historike. Pervec një goli të vonuar dramatic asgjë e jashtzakonshme nuk ndodhi.
Tëitter është aty ku njerëzit flasin për ngjarjet e papritura të habitshme ndërsa ato po zhvillohen. Facebook është vendi ku njerëzit regjistrojnë ndjenjat e tyre në lidhje me momenetet historike të mëdha, të përbashkëta pasi fakti ka ndodhur. Ky Botëror na tregoi atë cka ne tashmë dinim.