Steve Jobs është “perandori” më i madh i kohëve moderne

03/04/2012 8:15 AM 0 komente

“Ëndërrimtarë dhe konkretë”. Kështu cilësohen 12 “perandorët” e mëdhenj të kohëve moderne nga John Byrne në klasifikimin e publikuar nga “Fortune Magazine”.

Renditja dominohet nga vizionarët e ekonomisë së re, që udhëhiqet nga Steve Jobs, themeluesi i “Apple”, i cili gjithmonë ka refuzuar grupet e fokusit dhe kërkimet e tregut.

Ai ndiqet nga Bill Gates që te “Microsoft” përsërit gjithmonë tezën: “Zbuloni persona ekstremisht të zgjuar për të ndërtuar skuadra të vogla”.

Por, në klasifikimin e revistës amerikane nuk mungojnë surprizat. Në të nuk është përfshirë asnjë grua. “Oprah Winfrey ka ndërtuar një perandori në botën mediatike,

po kështu edhe Anita Roddick e ‘Body Shop’, thotë Byrne, e cila ka treguar se është në gjendje të prodhojë në mënyrë të përgjegjshme kundrejt shoqërisë dhe ambientit,

por nuk ka ndryshuar mënyrën e të bërit biznes”.

Për të ndërtuar renditjen janë marrë në konsideratë parametra socialë dhe ekonomikë, frymëzimi, inovacioni dhe performanca e grupit. Dhe ja përse në krye të të gjithëve qëndron ai, Jobs, me arritjet rekord të “Apple”.

Por, ndikimin më të hatashëm e ka pasur sipërmarrësi indian Narayana Murthy, themeluesi vizionar i “Infosys”, i cili ka krijuar një prej shoqërive më të mëdha indiane,

e që po ndihmon ekonominë e vendit të transformohet duke u bërë një prej më të mëdhave në vend.

Mes më të mëdhenjve është edhe Fed Smith i “Fed Ex”, Larry Page e Sergey Brin të “Google”, Mark Zucerberg i “Facebook”, Muhammed Yunus, Sam Walton të “Wal Mart”,

Herb Kelleher i “Southwest Airlines”, John Mackey i “Whole Foods” e Howard Schultz i “Starbucks”.

I preferuari i “Fortune Magazine” është Jeff Bezos, krijuesi i “Amazon”, “një ëndërrimtar që diti si të jetë krijues dhe konkret”.

Një ëndërrimtar që në vitin 1992 dha dorëheqjen nga posti i zëvendëspresidentit të një prej kompanive më të mëdha “hedge fund” në Nju Jork,

për të zhvilluar idenë e shitjeve të librave online. Një ëndërrimtar që nuk dëgjoi këshillat e atyre që i thoshin: “Lëre fare, është një ide e mirë, por jo për dikë që ka një punë si e jotja”.

Sot ai ka ndryshuar botën e shitjes nga libri për në librari, por edhe për objektet e tjera.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Komente

Jeni i pari për të shkruar një koment!

Notify of
avatar
wpDiscuz