Në qoftë se nuk keni dëgjuar ndonjëherë për formatin “SpeedDating” në fushën e biznesit, në takimet mes kompanive apo instancave të tjera, bëjeni. Një kërkim i thjeshtë në internet tregon se si një metodë e tillë ka nxitur (dhe nxit) bashkëpunimin mes bizneseve, kompanive të ndryshme në fusha të gjera kudo nëpër botë. Ajo që e bën interesante këtë format, është tavolina e përbashkët, bashkimi me grupin e interesit në të cilin do të diskutohet apo bashkëpunohet, një kronometër dhe gjithçka fillon në 1,2,3…!
E hasur për herë të parë në Shqipëri, një vend ku tavolinat e përbashkëta joformale shihen me interes për të bërë biznes, organizuesit nga “PartnersAlbania” pohojnë se kjo nismë erdhi si rrjedhojë e disa arsyeve.
“Mungesa e një ure komunikimi dhe bashkëpunimi mes sektorit jofitimprurës dhe atij privat në Shqipëri ishte një pikënisje e rëndësishme”, – tregon menaxherja e projekteve pranë Partnerëve Shqipëri, znj. Erila Haska.
Ajo shton se ky event konsiderohet si test dhe do të pasohet edhe nga dy të tjerë vitin e ardhshëm. Znj. Haska tregon se në këtë proces, e rëndësishme do të ishte edhe gjetja e interesave të përbashkëta për financime, apo shitja e produkteve a shërbimeve.
Partnerët Shqipëri në vijim të nismave të saj në kuadër të nxitjes dhe promovimit të praktikave më të mira të bashkëpunimit midis sektorit jo fitimprurës dhe atij privat, përmes këtij eventi synoi të kontribuojë në përmirësimin e marrëdhënieve të bashkëpunimit dhe gjetjes së formave të ndryshme të partneritetit midis dy sektorëve për të ardhmen.
Nga ana tjetër, përfaqësues të OJF-ve të pranishme në këtë takim pohuan se hasin shumë vështirësi në vendosjen e një komunikimi, aq më pak bashkëpunimi me bizneset shqiptare. Ata tregojnë për Monitor se bizneset shqiptare vendosin barriera në komunikim, nuk pranojnë lehtë që të takohen apo burokracitë në vendosjen e një bashkëpunimi janë të dukshme.
Drejtuese e një OJF në vendin tonë, Elma Tërshana, nga “Observatori i të drejtave të fëmijëve”, pohon se ka mangësi në komunikim dhe sjellje mes biznesit dhe organizatave të ndryshme jofitimprurëse.
“Ndaj një takim të tillë, e shoh si një moment komunikimi, për të plotësuar këtë handikap dhe për të ngjizur një marrëdhënie komunikuese, bashkëpunuese, mbase për t’i dhënë jetë disa ideve”, -thotë znj. Tërshana.
Sipas saj, ideja kryesore ka qenë ngritja e urave të komunikimit me biznesin, në një lloj formati të tillë të organizuar në mënyrë të këndshme. Në Shqipëri, komunikimi i elitës filantropike që një biznes mund të realizojë për shoqërinë, në forma dhe kontribute të ndryshme, qoftë edhe duke bashkëpunuar me një organizatë, është i mangët. Ka mangësi si kulturë, si sjellje, si njohuri dhe duke qenë e tillë, nuk plotësohet komunikimi, nuk krijohet shkëmbimi, nuk zhvillohen potenciale të mundshme që këto dy marrëdhënie të mund të avancojnë më tej. Ndaj një takim të tillë, unë e shoh si një moment komunikimi, për të plotësuar këtë handikap dhe për të ngjizur një marrëdhënie komunikuese, bashkëpunuese, mbase për t’i dhënë jetë disa ideve.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.