Tatimet, ndryshojnë “fytyrë”, faqe e re web më funksionale

04/01/2017 10:01 AM 0 komente
TEMA TE NGJASHME:

Me fillimin e vitit 2017, tatimet duket se kanë nisur një ‘erë’ të re të komunikimit me taksapaguesit. Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve ka prezantuar së fundmi një faqe tërësisht të re të përshtatur sipas shërbimeve të ofruara. Nga kjo drejtori bëhet e ditur se përmes kësaj faqeje synohet që t’u shërbehet më mirë dhe më shpejt tatimpaguesve.

Individët, sipërmarrësit, por edhe organizatat jofitimprurëse dhe entet publike do të mund të gjejnë informacione utilitare, siç janë afatet për kryerjet e pagesave, sqarime për të gjitha taksat që paguhen informacionet e nevojshme për secilën prej tyre. Gjithashtu gjendet edhe informacion në lidhje me shërbimet që merren nga këto kategori në mënyrë elektronike, për të kursyer sa më shumë kohë.

Në këtë faqe është vendosur edhe një numër i dedikuar ku tatimpaguesit mund të bëjnë denoncimet e tyre për çdo abuzim apo shkelje që konstatojnë.

Së fundmi, tatimet miratuan edhe “Strategjinë për periudhën 2017-2021”, e cila parashikon që në pesë vitet e ardhshme të vijojë përmirësimi i shërbimeve të ofruara ndaj tatimpaguesit, duke u mbështetur në modelin e përmbushjes vullnetare.

Sipas tatimeve do të punohet paralelisht edhe për aplikimin e sistemeve matës të performancës, në të gjithë nivelet dhe për të gjithë funksionet administrative, të cilët do të jenë edhe treguesi për të ndërhyrë në kohë reale në të gjithë komponentët e sistemit.

Që kur erdhi në krye të tatimeve, rreth dy muaj më parë, drejtoresha e re, Vasilika Vjero, ka zgjatur dorën për të bashkëpunuar me tatimpaguesit duke çuar fillimisht inspektorët tatimorë, të cilët do të japin këshilla.

“Administrata tatimore, në vijim të klimës së bashkëpunimit me tatimpaguesit, si dhe me qëllim zbatimin e ligjit nga këta të fundit, dëshiron të theksojë, që do të vijojë një proces të qëndrueshëm të komunikimit me ta”, thuhet në një njoftim të posaçëm të Drejtorisë së Përgjithshme të Tatimeve.

Në njoftim thuhet se ky proces i nisur kohë më parë, do të vijojë në mënyrë të përditshme, me prezencën e administratës dhe inspektorëve tatimorë pranë çdo subjekti tregtar, me qëllim, dhënien e udhëzimeve të vazhdueshme në lidhje me përdorimin e kasës për çdo veprim të kryer nga subjektet dhe për procesin e mbylljes së pajisjes fiskale në përfundim të orarit të aktivitetit.

Përmirësimi i performancës në raport me ligjin për detyrimet e tatimpaguesve, është një detyrim i administratës tatimore, ashtu sikundër, ky proces këshillimi, bën me dije këdo të interesuar, se në rast konstatimi aktesh korruptive apo sjelljesh joetike të punonjësve të Administratës Tatimore, të njoftojnë në adresën: denoncime@tatime.gov.al ose të telefonojë në numrin jeshil pa pagesë 0800 14 14.

Tatimet kanë nisur ndërkohë dhe kontrollet mbi bazë risku në bazë të të cilës do të identifikojnë subjektet potenciale që kryejnë evazion, ndërsa bizneseve u është dhënë mundësia të vetëkorrigjohen. (Lexo: Flet Vasilika Vjero: Shansi i vetëkorrigjimit)

faqa e re e tatimeve

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Komente

Jeni i pari për të shkruar një koment!

Notify of
avatar
wpDiscuz