Shumë prej nesh përpiqen të shmangin konfrontimin. Në vend që ti adresojnë çështjet në mënyrë të drejtpërdrejtë, ne përpiqemi të jemi ‘tepër të dashur’ dhe më pas më vonë ‘haemi me rrobat tona’ se pse nuk u përballëm sic duhet. Kjo mund të ndikpjë shumë në shëndetin tonë dhe vetë-respektin – dhe në marrëdhëniet tona të punëssi dhe në reputacionin tonë. Herën tjetër që vini re veten se po e anashkaloni konfliktin, përqëndrohuni në nevojat e biznesit dhe flisni objektivisht. Për shembull, nëse keni një bashkëpunëtor i cili gjithmonë ju ndërpret në takime, shpjegoni nevojën për të paraqitur një front të bashkuar”
Në takimin e fundit, kam vënë re se ne bashkëvepruam në një mënyrë që nuk është aspak e hijshme për një ekip. Është e rëndësishme të shfaqemi të bashkuar. A mund ti përcaktojmë rolet tona paraprakisht ose të krijojmë shenja se kur është koha për të kaluar ‘topin’? ‘ Njerëzit e shmanggin konfliktin, sepse ata supozojnë se ai do të jetë agresiv ose ipasjellshëm. Nuk ka asnjë arsye se pse të ndodhë kështu – në qoftë se ju mbeteni i hapur, jo-gjykues, dhe i qetë.