Të sigurosh regjistrimine konsumatorëve për te rejat tuaja është vetëm hapi i parë. Ndiqni këto këshilla për emaile mirëseardhje që do e mbajnë gjallë interesin e tyre dhe te rajt tuaja jashtë nga ‘spami’.
1. Nga vjen ky email? Sigurohuni që klientët tuaj të njihen me origjinën.
Nëse klientët tuaj nënshkruajnë për një raport nga ‘Delightful Cured Meats’ email i mirëseardhjes dhe ata pauses duhet të vijnë nga ‘Delightful Cured Meats’ dhe jo nga ‘Sausage PR’.
2. Kujtoni klientët tuaj se pse po marrin një email të tillë
A kanë nënshkruar abonentët tuaj deri në faqen tuaj të web apo Facebook? A ju kanë dhënë juve adresat e tyre elektronike gjatë një eventi ose në një dyqan tuajin? Shumë njerëz regjistrohen për dicka dhe më pas menjëherë e harrojmë këtë.
3. Tregoni anën tuaj njerëzore.
Dëshironi të siguroni interesin e klientëve tuaj dhe ti impononi ata të lexojnë të rejat tuaja? Tregoni ‘njerëzillik’. Tregohuni argëtues, të paharrueshëm, frymëzues ose personal. Jepini klientit dicka që most a harrojë se sa thjesht një shitje të radhës.
4. Mos ju ndani markës suaj
A duket email juaj sikur vjen nga kompania juaj? Nëse siguroni një qëndrueshmëri vizuale në të gjitha mediat e ndryshme që ju përdorni kjo do të rezultojë në një përshtypje më të fortë rreth markës,.
5. Ofroni burime shtesë.
Derisa abonentët kanë nënshkruar të rejat tuaja, është e arsyeshme të supozojmë se ata janë të interesuar në kompaninë tuaj. Në email-it tuaj akordoni për ta mënyra që të dinë se cfarë bni ju.
6. Ftoni klientët tuaj të lidhen.
Lidhuni në Facebook, Tëitter, dhe faqe të tjera sociale.
7. Mundesoni klientëve tuaj të dinë se cfare i prêt.
Ju keni një plan për të rejat tuaja, apo jo? Lejoni abonentë të jihen me të. Sa shpesh duhet të presin të marrin lajme nga ju, dhe çfarë duhet të presin të marrin nga ju? Një lëvizje e tillë përshpejton punën dhe ndërton besim.
8. Shpërbleni ata që regjistrohen.
Përfundojeni email me një dhuratë për abonentët tuaj. Ajo mund të jetë aq e thjeshtë sa një ebook ose një zbritje e veçantë. E rëndësishme është që të siguroni disa vlera të prekshme. Në këtë mënyrë, klientët tuaj do të ndiejnë se të abonimi ia ka vlejtur.
Emaili juaj i mirëpritjes është një mundësi për të vendosur marrëdhëniet tuaja me klientët tuaj. Bëni një lojë të zgjuar për të mbajtur gjallë interesin e tyre dhe të kthehen tek ju për më shumë.