Rënia e një ure 50-vjeçare të një autostradë në veri të Italisë këtë javë ka theksuar tensionet përmes koalicionit populist të vendit.
Lëvizja Pesë Yje dhe anti-emigrantet e Lidhjes deri më tani kanë arritur të punojnë së bashku në qeveri, edhe në zonat ku ata nuk ishin dakord gjatë fushatës zgjedhore të këtij viti, të tilla si kufizimi i emigracionit, rritja e përfitimeve për italianët e varfër dhe thjeshtimi i sistemit tatimor. Kur bëhet fjalë për projekte të mëdha infrastrukturore, bashkëjetesa mund të jetë më e vështirë, shkruan Bloomberg.
Derisa të zgjidhet ky konflikt, do të formohen pikëpyetje të tjera të investitorëve të huaj mbi Italinë dhe gatishmërinë e tyre për të investuar në ekonominë e tretë më të madhe të zonës së euros.
Zëvendëskryeministri Luigi Di Maio ka kundërshtuar projekte të tilla si një shpejtësi të lartë lidhje trenit në Francë dhe një by-pass e autostradës rreth Gjenovës. Matteo Salvini i Lidhjes, merr pjesën më të madhe mbështetjen e tij nga bizneset në veri dhe është një mbështetës entuziast i zgjerimit të transportit dhe lidhjeve të fushës së energjitikës.
Pas aksidentit të së martës, Salvini drejtoi gishtin e ‘fajtorit’ te kufizimet e Bashkimit Evropian, duke lënë të kuptohet se ata kishin parandaluar mirëmbajtjen dhe kontribuan në katastrofë. Di Maio u përqendrua tek operatorët privatë të autostradës, Autostrade e Atlantia SpA për Italinë.