Ministri i Transportit i Italisë ka bërë thirrje që drejtuesit e Autostrade, koncesionari që mirëmbante urën, të japin dorëheqjen, pasi kjo urë u rrëzua të martën, duke shkaktuar të paktën 35 të vdekur (deri në orën 11:00 raportohet ky numër).
Kërkimi për të mbijetuarit vazhdoi në qytetin verior të Gjenovës, të mërkurën në mëngjes, me zjarrfikësit që nxorrën shtatë persona nga rrënoja brenda natës, sipas radios italiane Rai. Danilo Toninelli, ministri i Transportit i Italisë, shkroi në Facebook të mërkurën: “Dua të përsëris me më shumë forcë: kush është përgjegjës për këtë tragjedi të pajustifikueshme duhet të dënohet. Drejtuesit e ‘Autostrade’ duhet të japin dorëheqjen.”
Ura e Morandit, një rrugëdalje e autostradës A10 që kalon Gjenovën, u rrëzua të martën në mëngjes rreth orës 11.50. Bilanci, duke numëruar të zhdukurit, është 35 të vdekur duke përfshirë 3 fëmijë, si dhe përfshira rreth tridhjetë automjete, plus tre automjete të rënda, që janë dëmtuar.
Natën e së martës u mbajt një takim në prefekturën në Gjenova, pas së cilës kryeministri Conte tha se ai kishte “shqyrtuar gjendjen e jashtëzakonshme: 25 të vdekur, 15 të plagosur, 9 persona në gjendje të rëndë”
“Ky është një dëm serioz për Gjenovën, Ligurian dhe Italinë – vazhdoi Presidenti i Këshillit. Kam biseduar me liderët europianë, ishte një ngushëllim mbështetja e tyre. Unë falënderoj forcat e shpëtimit, të cilët do të vazhdojnë të punojnë gjithë natën “.
Conte gjithashtu njoftoi “një plan të jashtëzakonshëm për të monitoruar të gjitha infrastrukturat, veçanërisht ato më të vjetra. Kontrollet do të jenë shumë strikte sepse nuk mund të përballojmë tragjedi të tjera si kjo”.
Trupat u transportuan në spitalin San Martino: të plagosurit u shtruan midis San Martino, Galliera dhe Villa Scassi. Katër vetë u nxorrën të gjallë. Të dy rrugët e urës kanë rënë në tokë për dhjetëra metra. Një stuhi e dhunshme filloi në zonë që nga mëngjesi. Disa dëshmitarë panë rrufetë të godasin vijëzimin. Rrëzimi ka ndodhur në pjesën drejt Walter Fillak, në zonën Sanpierdarena e Gjenovës.
Zona që u shemb në tokën e urës Morandi është menaxhuar nga një koncesionar, kryesisht në zonën e lumit Polcevera, që ndikojnë tek të ndërtesat më poshtë, me në qendër Ami.
Zëvendëskryeministri Luigi Di Maio, në një intervistë me Radion Radical, konfirmoi: “Në rast të mospërputhjes, është e mundur që të tërhiqet koncesioni dhe të gjobiten deri në 150 milionë euro. ‘Autostrade’ nuk i bëri asnjë mirëmbajtje urës Morandi.
“Toninelli ka filluar procedurat për tërheqjen e koncesionit. “Ne ‘Autostrade’-s i paguajmë taksat më të larta në Europë dhe ata paguajnë taksa shumë të ulëta sepse ato janë pronë e një firmë financiare Benetton në Luksemburg”, thekson ministri.