Rritja e aktivitetit online në Kinë është te këto shifra: 128 miliardë yuan të regjistruara në fund të 2008-s, ndërsa në vitin 2010 xhiro e këtij aktiviteti arrin në 476 miliardë. Kjo është një hedhje trefishe e mundësuar nga fakti që 23% e popullsisë kineze me banim në qendrat urbane ka realizuar blerje në ueb gjatë vitit të kaluar. Kjo përqindje, sipas raportit të shoqërisë së kërkimeve, pritet të arrijë në 44% në vitin 2015. Pjesën e luanit në tregun “e-commerce” të Kinës e bën sot “Taobao Mall”, njësia internet e biznesit të gjigantit “Alibaba”, që ka kapur gati 80% të vëllimit të përgjithshëm të transaksioneve të bëra online në 2010-n. Sipas të dhënave të Qendrës së Informacionit të Rrjetit të Internetit në Kinë, vendi më i madh aziatik është sot baza e lidhjeve në botë, me rreth 485 milionë persona të lidhur në rrjet në fund të qershorit të kaluar.
Mundësitë e tejkalimit janë të gjitha dhe mes këtyre është edhe prirja e fortë e kinezëve që të shpenzojnë në bazë të rritjes së disponibilietit të tyre ekonomik.
Të ardhurat për frymë në banorët e qyteteve të mëdha e të mesme janë rritur me 8%, me rreth 19 mijë yuan (rreth 3 mijë dollarë), në 2010-n, një vlerë dyfishe krahasuar me vitin 2006. Rritja ekonomike ka ndihmuar tregun e shitjeve me pakicë, të cilat kanë pësuar zgjerim vjetor prej 17,2% në muajin tetor. Dy arsye të tjera pse pritet të rritet kaq shumë kjo lloj tregtie janë: kostot e ulëta të dërgesave, 1 dollarë për një pako nën 1 kg, krahasuar me 6 dollarë që nevojiten në SHBA dhe normativat e parashikuara për të rregulluar e lehtësuar veprimet e shitjeve online.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.