Suksesi juaj afatgjatë mund të varet nga taktikat tuaja negociuese gjatë procesit të shitjes. Këtu janë disa strategji që mund t’ju ndihmojnë të mbyllni me sukses një marrëveshje.
- Kuptoni se çfarë është vërtetë e rëndësishme
Ekspertët sugjerojnë një metodë të quajtur renditje e porosisë. Ideja është të ndani vlerësimet e renditjeve tuaja me palën tjetër dhe të bëni krahasime në mënyrë që secila palë të progresojë me artikujt që janë më kritik për ta. Ky proces zakonisht përfshin kompromise-për shembull, një garanci më e shkurtër për një kosto të reduktuar.
2. Dëgjoni klientët tuaj
Ekspertët rekomandojnë të dëgjoni me kujdes klientët tuaj, duke pranuar nevojat e tyre dhe duke u pajtuar kur është e mundur. Nëse konsumatori kërkon për diçka ekstra, hetoni me sinqeritet. Pse është e nevojshme kjo? Në vend që të shtyni axhendën tuaj, imagjinoni se ju jeni një ndërmjetës. Kthehuni me një marrëveshje alternative.
3. Propozoni cmimin tuaj të ëndërruar
Nëse një konsumator pyet se sa do të kushtojë marrëveshja, konsideroni të filloni nga lartë. Përse? Nëse klienti juaj heziton, mund të jetë më e lehtë të negocioni më pak se sa më shumë.
4. ‘Mos u përlyeni’
Le të themi se klienti juaj është i vështirë dhe ju jeni të shqetësuar për ta ruajtur të paprekur këtë marrëdhënie. Ju mund të mbeteni djali i mirë duke deklaruar se do të duhet të kontrolloni me një person tjetër ose grup në lidhje me faktin e arirtjes së marrëveshjes së dëshiruar nga konsumatori. Kjo taktikë mund të ndihmojë të ruajë një vullnet të mirë dhe të sigurojë një pushim shumë të nevojshëm gjatë një bisede ‘të nxehtë’.
5. Mësoni se kur duhet të tërhiqeni
Batna, ose alternativa më e mirë për të negociuar çmimin, është kursi i veprimit të ndërmarrë në qoftë se negociatat aktuale dështojnë dhe nuk është më e mundur arritja e marrëveshjes. Ju duhet të mendoni me kujdes për këtë përpara kohe, duke kuptuar se nuk duhet të pranoni një rezolutë më të keqe se Batna juaj. Nëse klienti nuk do të paguajë çmimin minimal që ju keni vendosur, ju ka të ngjarë të dëshironi ta detyroni veten të tërhiqet nga tryeza e bisedimeve. Jo vetëm që keni më shumë gjasa për të ruajtur integritetin tuaj, por ende ka të ngjarë të arrini marrëveshjen kur klienti të shohë se po tregoheni të paepur.