RRETH KUOTËS 450
Hipermilimi: një sfidë me përshpejtuesin dhe baterinë për të shfrytëzuar në maksimum të gjithë energjinë e disponueshme. Me një karikim kemi arritur të përshkojmë 448.4 kilometra në rrugën e hapur. Një rekord i vogël
Në këtë disiplinë ka vetëm një qëllim. E deklaruar. Bëni më shumë kilometra me sasinë më të vogël të energjisë. Dhe është një qëllim që nuk është asgjë e re: që nga kriza e naftës e viteve 1970 mbaj mend “ekonomia shkon” epike, ku modelet eksperimentale të motorëve me djegie arritën të kapnin 100 kilometra me një litër. Në vitin 2012, ishte radha e Volkswagen XL1, “hipermiluesi” standard (të thuash, pasi kushtonte 110 mijë euro): naftë, hibrid plug-in dhe i aftë të merrte mjaftueshëm një litër në çdo 100 km. Sot, në vitet Bev, nuk ka mungesë të shembujve të hipermilimit: në vitin 2017, një Tesla Model S, me një ngarkesë, udhëtoi më shumë se 1.000 km me 40 km / orë mesatarisht. Edhe ne, me e-tron Sportback-in tonë të kohëzgjatjes, e cila ka kapërcyer 20,000 km, kemi dashur të japim kontributin tonë të vogël në këtë çështje me një mini-maratonë në një cikël të plotë të ngarkimit dhe Iscarica. Dhe rezultatet, më lejoni t’ju them, kanë qenë mjaft të kënaqshme.
NGA VAIRANO NË SASUOLO A/R
Para së gjithash, le të shohim se si përgatiteni për një përpjekje rekord si kjo. Ngarkesa, nuk ka nevojë të thuhet, duhet të jetë 100% e plotë dhe makina të përgatitet siç duhet me gomat në presionin maksimal të lejuar. Sidoqoftë, e-troni fillon me handikapin, sepse akoma monton goma dimri që përkeqësojnë konsumin me 2 deri në 4%, në varësi të temperaturës. Ndër programet e ndryshme të vozitjes, unë padyshim zgjedh Efikasitetin, pa futur mënyrën Range (e cila optimizon diapazonin e mbetur duke ulur shpejtësinë), sepse përshpejtuesi “është imi dhe unë e menaxhoj atë”. Kondicioneri energjik është i fikur, është 20 gradë jashtë.
Atëherë duhet zgjedhur rruga. Për kontroll ultra të saktë të konsumit dhe shpejtësisë së karburantit, unë mund të kisha dalë në pistë, por ngasja në trafik normal e bën atë më realiste në një provë si kjo. Sidoqoftë, asnjë autostradë: edhe me vetëm 110 në orë, konsumi rritet drejt 25-28 kWh/100 km dhe unë dua të qëndroj nën 18, me një mesatare afër 50 km / orë, e cila është normale për një autostradë.
Prandaj u nisa drejt s.s. 9 për të shkuar nga Vairano (PV) në Sassuolo (MO) dhe prapa, mbi 400 km, e cila do të përfundojë në pistën për fazën e fundit të shkarkimit: një masë paraprake sigurie, sepse makina me të vërtetë mund të ndalet pa paralajmërim. Meqenëse nuk mund të bëhem pengesë e trafikut duke ecur shumë ngadalë, unë do të mbaj rrjedhën normale të makinave dhe kamionëve dhe brenda kufijve të shpejtësisë, të cilat në këtë pjesë zakonisht janë 50 ose 70 km / orë. Gjendja e karikimit (SoC) e baterisë është nën kontrollin e kompjuterit udhëtues dhe Power Cruise Control, aplikacionit që lidhet me prizën OBD përmes Bluetooth, i cili do të regjistrojë rrjedhat e energjisë dhe kilometrat e kaluara.
DREJTIM I RELAKSUAR
Natyrisht, absolutisht asgjë nuk ndodh në udhëtimin e jashtëm: Unë thjesht mbaj një vëzhgim mbi instrumentet, gjithmonë duke u përpjekur të qëndroj larg nën 20 kWh/100 km. Foto e ritualit në Sassuolo dhe ne largohemi për kthim. Gjithashtu në këtë rast, nuk ka raporte deri në kthimin në pistë, e cila sheh shpejtësimatësin e pjesshëm tashmë të shënojë shifrën e rëndë prej 417 km të udhëtuar në vetëm nën nëntë orë. Stili i vozitjes i adoptuar është i natyrshëm, pa masa të veçanta, përveç lejimit të makinës që të rrëshqasë sa më shumë që të jetë e mundur, duke përfituar nga rigjeni dhe indikacionet “off pedale” (drita jeshile që sugjeron lëshimin, sepse ka një kurbë ose një rrethrrotullim) dhe për të rifilluar pa hov. Përdorimi i kontrollit aktiv të lundrimit, i vendosur në 70 km / orë në shtrirje të butë, është një strategji e shkëlqyeshme, edhe pse kur rruga pastron makina përshpejton pak më ngadalë sesa do një shofer normal. Treguesi i kilometrave të mbetura bie nën 50 dhe e-tron fillon të japë disa shenja shqetësimi, duke sugjeruar të shikoni për një pikë rimbushjeje. Në minus 20, një dritë alarmante në formë breshke ndizet në ekran dhe fuqia e disponueshme bie progresivisht së pari në 75%, pastaj në 50 dhe në fund në 25%. Kur diapazoni i treguar arrin zero, nxitimi është më i ngadaltë, por shpejtësia nuk është e kufizuar. Në realitet, softueri diagnostikues PKC, të cilin e lidha për të mbajtur memorizimin e menjëhershëm pas çastit të kilometrave të fundit (nuk mund të zbulohet nga Kontrolli i Lundrimit të Fuqisë), më tregon se SoC është akoma në 8%. Kilometrat e udhëtuar deri më tani: 433.
E di që mund të shkoj pak, edhe pse jo shumë larg, për të shkuar nën 5%, kështu që po qëndroj në rrugën e duhur për të vendosur gjithçka që mbetet. Në një pikë të caktuar, kur Soc është në 4.7%, bateria mbron veten: prova ime përfundon në 50 metra nga kolona jonë e karikimit, udhëtoi falë disa kolegëve të fortë që vijnë të më shtyjnë. Rezultatet janë të jashtëzakonshme: 448.4 kilometra me ngarkesë – rreth 17 euro me normën e brendshme – dhe një konsum prej 17.8 kWh / 100 km me një mesatare jo të pakonsiderueshme prej 48 km / orë në rrugën nacionale. Duke bërë ekuivalencën e energjisë me karburantet tradicionale, ato janë më pak se 2 litra / 100 km benzinë. Volkswagen XL1 nuk është aq larg…
Dicitura:
Me maja prej 90 në orë (në seksione me dy korsi) dhe një mesatare prej 48 km / orë, e-tron ka vendosur rekordin e vet të konsumit në distancë të gjatë me një ngarkesë të vetme
BATERIA NË ZERO DHE AJO TËRHIQET DREJT
Indikacione trip kompjuter
Gjendja reale e karikimit
Në grafik, mund të shihni uljen e energjisë si një funksion i kilometrave të përshkuara: kur arrini 433, kompjuteri në bord tregon një “0” të zymtë, por në të vërtetë baterisë i mbetet akoma karikimi prej 8%. Edhe 15 km të tjera, atëherë makina ndalet vërtet. Më poshtë, dy momente të udhëtimit tonë dhe ekranit PÇ, aplikacioni që ju lejon të zbuloni të dhëna shumë të sakta nga rrjeti në bord përmes Canit. Për sa kohë që makina mbetet në zonën e gjelbër, ju mund të udhëtoni me sigurinë e mbërritjes në destinacionin tuaj.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.