Eksporti i asortimenteve të drurit dhe pylltarisë në Bosnjë-Hercegovinë, në gjysmën e parë të vitit, arriti në 985 milionë BAM dhe është 11,34% më i ulët krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, ndërsa importet arritën në 425 milionë BAM, rreth 6% më pak krahasuar me gjashtëmujorin e parë të vitit të kaluar, u tha në seancën e Asamblesë së Shoqatës së Industrisë së Drurit në Odën e Tregtisë së Jashtme të Bosnjë-Hercegovinës.
Në seancë u konstatua se në këtë periudhë ka pasur një rënie të dukshme të eksportit të të gjitha grupeve të produkteve, përveç mobilieve prej druri dhe shtëpive prej druri dhe rritja e eksportit të asortimenteve të drurit pyjor është ndalur nga Vendimi për Ndalimin e Përkohshëm të Eksporteve, i cili ishte në fuqi deri më 31 korrik.
Tregjet më të rëndësishme të eksportit ishin Gjermania, ku eksportet arritën në 196 milionë BAM, Kroacia, me 132 milionë BAM, Italia, me 83 milionë BAM, Serbia, me 71 milionë BAM dhe Austria, me 45 milionë BAM, thuhet në njoftimin e Odës së Tregtisë së Jashtme.
Importet e të gjitha grupeve të produkteve kanë qenë në rënie në gjashtëmujorin e parë të këtij viti, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2022, përveç mobilieve prej druri, ndërsa pjesa më e madhe është importuar nga Kroacia, Serbia, Austria, Polonia dhe Republika Çeke.
Është e rëndësishme që të merret sa më parë vendimi për ndalimin e eksportit të asortimenteve të caktuara të drurit pyjor, për të siguruar furnizim të sigurt me lëndë të parë për kapacitetet përpunuese vendase.
U konstatua se është i nevojshëm diversifikimi i tregjeve të eksportit, përkatësisht gjetja e tregjeve të reja, për shkak të gjendjes në tregjet tradicionale të eksportit dhe u miratuan udhëzime për ndërkombëtarizim, si pjesë e veprimtarive të Odës për periudhën e ardhshme.
Në njoftimin për shtyp u theksua se në pesë vitet e ardhshme do t’i kushtohet vëmendje e veçantë ekonomisë qarkulluese dhe të gjelbër dhe se Oda tashmë është duke realizuar disa projekte në këtë fushë.
Në sesion u theksua edhe rëndësia e hyrjes së standardeve përkatëse me rritjen e ndërkombëtarizimit dhe konkurrencës në treg, si dhe rritjes së kërkesës së partnerëve të huaj në këtë fushë.