Kompanitë dhe zyrtarët shtetërorë dhe lokalë përpiqen të rrisin vaksinimin kundrejt ofrimit të produkteve falas.
Paratë, biletat e muzeve dhe madje mariuana janë duke u përdorur nga qeveritë e shteteve dhe kompanitë amerikane për të joshur njerëzit hezitues ndaj vaksinimit kundër koronavirusit.
Ndërsa SH.B.A-ja. vazhdon të administrojë miliona doza në ditë, vëmendja është zhvendosur nga vaksinimi masiv drejt shënjestrimit të individëve që hezitojnë të vaksinohen, me shqetësimet se variantet e reja të virusit do të zhvillohen dhe vendi nuk do të arrijë imunitetin e tufave nëse shumica e popullsisë nuk është imunizuar. Për këtë arsye, kompanitë dhe zyrtarët lokalë dhe ata shtetërorë kanë hartuar mënyra tërheqëse për të marrë vëmendjen e të pavaksinuarve hezitues.
Shteti i Marylandit tha se do të japë 100 dollarë për punonjësit shtetërorë të vaksinuar plotësisht – dhe do të penalizojë ata që refuzojnë të marrin një dozë përforcuese nëse agjencitë shëndetësore amerikane më vonë e rekomandojnë një të tillë.
“Nxitjet si kjo janë një mënyrë tjetër për të përforcuar rëndësinë e vaksinimit dhe ne inkurajojmë fuqimisht bizneset në të gjithë shtetin të marrin në konsideratë duke ofruar stimuj edhe për punëtorët e tyre”, tha Guvernatori i Marylandit, Larry Hogan.
Në Neë Jersey, banorët mbi moshën 21 vjeç që do të marrin dozën e tyre të parë të vaksinës në maj mund t’ia tregojnë kartën e tyre të vaksinimit një prej 13 birrarive pjesëmarrëse dhe të fitojnë një birrë falas si pjesë e skemës së shtetit “teke dhe birra”. Në qytetin e Detroit, kushdo që bind dikë tjetër për t’u vaksinuar mund të marrë një kartë debiti të parapaguar prej 50 dollarësh.
American Airlines u jep punonjësve të saj me qendër në SH.B.A, një ditë shtesë pushimi dhe 50 dollarë shtesë, ndërsa Amazon u ofron punonjësve të vaksinuar plotësisht 80 dollarë. Edhe kompani të tjera të shitjeve me pakicë apo restoranteve si Lidl, Petco dhe McDonald’s gjithashtu janë përpjekur t’u japin stimuj punonjësve të tyre për t’u vaksinuar.
Disa kompani amerikane po përdorin promovime të vaksinave si një mjet marketingu për të joshur klientët në mënyra jo konvencionale. Sera e Liqenit Walled, një ambient i specializuar për marihuanën në Michigan, po jep “një teke”.
Kompania Doughnut dhe zinxhiri i kafeneve Krispy Kreme po ofron një petull falas çdo ditë për pjesën tjetër të vitit për njerëzit që tregojnë prova të vaksinimit. 21-vjeçari nga Dallas tha se petullat falas ishin një bonus i mirëpritur për të marrë një dozë vaksinimi.
Biblioteka dhe Muzeu Presidencial Abraham Lincoln në Illinois po ofron bileta falas deri në fund të Qershorit për individët që do të tregojnë prova të vaksinimit të tyre, ndërsa njerëzit që marrin një dozë në Parkun NRG në Hjuston mund të fitojnë bileta për shfaqje përfshirë Disney on Ice dhe reperin Travis Scott në Festivali nAstroworld.
Ekipi i bejsbollit Cleveland Indians në Ohio po ofron 5 dollarë me bileta të caktuara, ndërsa Cincinnati Reds po shesin disa bileta me 10 dollarë për tifozët e vaksinuar. Pavarësisht të gjitha përpjekjeve të mësipërme, disa skeptikë të vaksinave vazhdojnë të mbeten rezistentë.
Pothuajse një e treta e popullsisë amerikane është plotësisht e vaksinuar, sipas shifrave nga Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, dhe më shumë se 147 milionë njerëz kanë marrë të paktën një dozë.
Këtë javë, Presidenti i SH.B.A-së, Joe Biden njoftoi një ndryshim të strategjisë së vaksinimit duke synuar vaksinimin e 70 për qind të të rriturve të vendit me të paktën një dozë deri më 4 korrik./FT