Jeni duke lexuar në: Advertisers

Abonohuni:

“Monitor Ekonomi” në “News 24”

“Revista Monitor”, prej 20 vitesh në treg, sjell në bashkëpunim me televizionin “News 24”, emisionin “Monitor Ekonomi”.

[shikoni]

Kalendari i Botimit të Statistikave Ekonomike


« October 2019 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
  1* Ekonomia në fokus all day
2 3 4 5 6
7 8* Indeksi i Çmimeve të Konsumit all day
9 10* Të dhënat faktike të detajuara në \"Accrual\" dhe \"Cash\" all day
* Tregues të shëndetit financiar all day
* Statistika të sistemeve të pagave all day
11* Treguesit fiskal të konsoliduar të qeverisjes së përgjithshme (paraprak) all day
12 13
14 15* Bilanci sektorial dhe paraqitja monetare e Bankës Qendrore all day
16* Inovacioni i Ndërmarrjeve të Vogla dhe të Mesme në Shqipëri all day
17* Tregtia e Jashtme all day
18* Indeksi i Harmonizuar i Çmimeve të Konsumit all day
19 20
21* Aksidentet Rrugore all day
22* Vjetari Statistikor Rajonal all day
23* Lëvizjet e Shtetasve all day
24 25* Statistikat fiaskale të qeverisë all day
26 27
28* Ekonomia dhe buxheti all day
* Statistikat e Transportit all day
29* GFS/IMF- Statistikat Financiare të Qeverisë (përfundimtar) all day
* Buletini i statistikave fiskale të qeverisë all day
* Treguesit fiskal të konsoliduar të qeverisjes së përgjithshme (përfundimtar) all day
* Tabelat e Burim Përdorimeve dhe Input-Output në Shqipëri all day
30* Depozitat all day
* Huatë all day
* Normat e interesit all day
* Kredia për ekonominë all day
* Depozitat e përfshira në paranë e gjerë all day
* Huatë sipas rrethit all day
* Agregatët monetarë all day
* Të dhëna të korporatave depozituese all day
* Depozitat sipas rrethit all day
31* Ekonomia në fokus all day
* Buletini i Borxhit Publik dhe Regjistri i Borxhit Publik all day
* Statistika të rezervës ndërkombëtare all day
* Kursi i këmbimit në fund të periudhës all day
* Turizmi në Familje all day
     

PLUS “rrëmben” Robin Hood

Kompania celulare “PLUS Communication” ka prezantuar së fundmi një ofertë të re për konsumatorët, përmes një fushate interesante dhe ngacmuese promocionale dhe për të cilën flitet jo pak. Në një…

Reklamat, biznesi drejt alternativave “low cost”

Reduktimi i buxheteve për marketingun ka sjellë zhvendosjen e mjeteve të përdorura nga tradicionalet tek ato të gjeneratës së re, siç janë rrjetet sociale. “Në kushtet e reduktimit të përgjithshëm…

Super Bowl 2013: Reklamat më të mira dhe më këqija

Ndeshja e Super Bowl në SHBA mund të ketë mbaruar, por jehona e reklamave - të cilat i kushtojnë reklamuesve 4 milionë dollarë për 30-sekonda – nuk është shuar. Urime…

Gërshërët e reklamave

Telekomunikacioni ka reduktuar me rreth 30% buxhetin për marketing për vitin 2013. Të njëjtin shembull ka ndjekur edhe sistemi bankar. Kriza e medias së printuar duket se do të thellohet…

Reklama e Eagle: “Pas dere” ka edhe më

Besoj e keni parë reklamën ku djaloshi që hipën në taksi nuk ka para ta paguajë dhe e shpërblen taksistin në një tjetër mënyrë apo atë me aktorin Gentian Zeneli,…

“Plus”, fokusi tek inovacioni

Intervistë me znj. Floreta Zhulali, drejtore e divizionit të Marketingut në “Plus Communication” Ka qenë i dukshëm agresiviteti i kompanisë më të re celulare, “Plus”, gjatë pjesës së parë të…

Kur shoqëruesja më e mirë është një birrë

Këtë herë “Birra Tirana” zgjodhi Afërdita Dreshën për të prezantuar “Kuqalashen” e saj. Një reklamë që nuk ka kaluar pa rënë në sy, për shkak të “fabulës” së zgjedhur dhe…

“Tirana Bank”: Pse zgjodhëm “beqarin” për spotin publicitar

Humori duket se është shndërruar në një modë në fushatat publicitare të kompanive kohët e fundit. Pas sektorit të telekomunikacionit, ku thuajse të gjithë operatorët po kërkojnë vëmendjen e publikut…

AMC: Pse po i bëjmë reklamat me “shokët e Çimit”

 Ata njihen si shokët e Çimit, pas tre spoteve rradhazi që kanë prodhuar për kompaninë e telefonisë së lëvizshme AMC. Me notat e humorit dhe kontrastet në fizionomi të personazheve…

Tregu i publicitetit: Të “imunizuar” nga kriza

Tregu i publicitetit: Të "imunizuar" nga kriza Pas rënies së ndjeshme vitin e kaluar, tregu i reklamave pritet të ketë rritje të lehtë. Ekspertët thonë se telekomunikacioni do të vazhdojë…