Jeni duke lexuar në: Media & Advertising

Abonohuni:

Marrja e shtetësive nga shqiptarët në BE

390 mijë shqiptarë kanë marrë shtetësi në një prej vendeve të BE në 15 vitet e fundit, rekord në Ballkan. Kryesojnë Greqia dhe Italia. “Monitor” ka përpunuar…

[shikoni]

Kalendari i Botimit të Statistikave Ekonomike


« August 2019 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
      1 2 3 4
5* Statistikat e Kulturës all day
6 7 8* Të dhëna të pasqyrave financiare të bankave all day
* Tregues të shëndetit financiar all day
* Indeksi i Çmimeve të Konsumit all day
9 10 11
12 13* Të dhënat faktike të detajuara në \"Accrual\" dhe \"Cash\" all day
* Statistika të sistemeve të pagave all day
14* Treguesit fiskal të konsoliduar të qeverisjes së përgjithshme (paraprak) all day
* Treguesit Demografikë all day
15* Bilanci sektorial dhe paraqitja monetare e Bankës Qendrore all day
16 17 18
19* Indeksi i Harmonizuar i Çmimeve të Konsumit all day
* Tregtia e Jashtme all day
20 21* Aksidentet Rrugore all day
22* Të huajt dhe azilkërkuesit në Shqipëri all day
23* Lëvizjet e Shtetasve all day
24 25
26* Statistikat fiaskale të qeverisë all day
* Statistika të sistemeve të pagave all day
* Bilanci i Energjisë Elektrike all day
27* Ekonomia dhe buxheti all day
* Statistikat e Transportit all day
28 29* Huatë all day
* Normat e interesit all day
* Treguesit fiskal të konsoliduar të qeverisjes së përgjithshme (përfundimtar) all day
* Depozitat all day
* Kredia për ekonominë all day
* Agregatët monetarë all day
* Të dhëna të korporatave depozituese all day
* Depozitat e përfshira në paranë e gjerë all day
* Bilanci sektorial i shoqërive të kursim-kreditit all day
30* Statistika të rezervës ndërkombëtare all day
* Kursi i këmbimit në fund të periudhës all day
* Lejet e Ndërtimit all day
31  

Gjermanët e WAZ do tërhiqen nga Vizion Plus

67% e aksioneve do të kalojnë sërish te Adrian Dulaku, Artan Dulaku dhe Genc Dulaku. Autoriteti i Konkurrencës bën të ditur lajmin… Investitorët më të mëdhenj të huaj në një…

Reklama e Eagle: “Pas dere” ka edhe më

Besoj e keni parë reklamën ku djaloshi që hipën në taksi nuk ka para ta paguajë dhe e shpërblen taksistin në një tjetër mënyrë apo atë me aktorin Gentian Zeneli,…

Reklamat me humor: Të shesësh me pak “kripë”

Reklamat që në përmbajtje kanë doza të lehta humori po bëhen gjithnjë e më tepër prezente në tregun shqiptar. Kjo është një tendencë e re, e “importuar” dhe që po…

Sa do të kushtojnë ndërprerjet publicitare në sezonin e verës

Sot, puntata e fundit e Zonë e Lirë, fillon Dosja Top Channel dhe Summer Fest Fillimi I sezonit të verës sjell një zbehje të programeve televizive. Këto të fundit shkojnë…

“Plus”, fokusi tek inovacioni

Intervistë me znj. Floreta Zhulali, drejtore e divizionit të Marketingut në “Plus Communication” Ka qenë i dukshëm agresiviteti i kompanisë më të re celulare, “Plus”, gjatë pjesës së parë të…

Kur shoqëruesja më e mirë është një birrë

Këtë herë “Birra Tirana” zgjodhi Afërdita Dreshën për të prezantuar “Kuqalashen” e saj. Një reklamë që nuk ka kaluar pa rënë në sy, për shkak të “fabulës” së zgjedhur dhe…

Gazetat: Në varkën e shpëtimit

Shtypi i shkruar e veçanërisht të përditshmet po vazhdojnë të kalojnë një periudhë të vështirë. Gazetat kryesore në vend kanë rritur çmimin, duke iu kundërpërgjigjur në këtë mënyrë krizës. Reklamat…

“Tirana Bank”: Pse zgjodhëm “beqarin” për spotin publicitar

Humori duket se është shndërruar në një modë në fushatat publicitare të kompanive kohët e fundit. Pas sektorit të telekomunikacionit, ku thuajse të gjithë operatorët po kërkojnë vëmendjen e publikut…

Tregu kaotik i agjencive publicitare

Vlerësohet si një treg ende i pastabilizuar dhe që vepron me rregulla të paqarta loje. Agjencitë e mëdha të reklamimit janë duke “shtrënguar” radhët, për të mos humbur terrenin, klientët…

AMC: Pse po i bëjmë reklamat me “shokët e Çimit”

 Ata njihen si shokët e Çimit, pas tre spoteve rradhazi që kanë prodhuar për kompaninë e telefonisë së lëvizshme AMC. Me notat e humorit dhe kontrastet në fizionomi të personazheve…

Gara e të dielës mbrëma: 2XL i “afrohet” Portokallisë?

Nuk e kemi fjalën për audiencën, sepse ajo ende në Shqipëri nuk matet në mënyrë të shpejtë dhe profesionale, por për çmimet e reklamave, që ofrojnë dy shfaqjet e humorit…

Beteja vazhdon…

Media e printuar është në rënie, gazetat po rendin të ndajnë brendinë e tyre edhe on line, për të mbijetuar Çfarë po ndodh me tregun e printit në Shqipëri? Cilët…

Publicitetit 2012: E pëson media e shkruar

Biznesi po tregohet më i matur në shpenzimet në reklamim. Telekomunikacioni dhe bankat janë sektorët që reflektojnë më shumë rënie. Televizioni vijon të mbetet media kryesore dhe në dy muajt…

Tregu i publicitetit: Të “imunizuar” nga kriza

Tregu i publicitetit: Të "imunizuar" nga kriza Pas rënies së ndjeshme vitin e kaluar, tregu i reklamave pritet të ketë rritje të lehtë. Ekspertët thonë se telekomunikacioni do të vazhdojë…

Televizionet, 2007

Reklamat arrijnë 42 milion euro Tregu i reklamave është dyfishuar në krahasim me disa vjet më parë, por përsëri ai mbetet më i ulëti në rajon. Cilat janë kategoritë e…

Televizionet 2008, shtrenjtohet publiciteti

Po cilat janë programet e reja që do të ndjekin shqiptarët? Si pritet të fitohet audienca? çfarë problemi paraqet mungesa e një matjeje shkencore të audiencës? Mes televizioneve kryesore shqiptare…

“Rrëmbimi” i audiencës, 2010

Në një treg reklamash prej rreth 40 milionë eurosh (sipas vlerësimeve të agjencive publicitare), ku më shumë se gjysmën e "përpijnë" stacionet televizive, gara e programeve bëhet gjithnjë e më…

Milionat e publicitetit, 2010

Kush po e fiton garën e ethshme për të tërhequr sa më shumë para nga reklamat, në një kohë që bizneset reklamuese po ndiejnë tkurrje të aktivitetit për shkak të…