Brezat e rinj janë më të hapur ndaj një romance në vendin e punës sesa brezat e tjerë.
Një e treta e Mijëvjeçarëve të rinj dhe Brezit Z janë dakord për krijimin e një romance në vendin e punës, krahasuar me 15% të punonjësve më të vjetër Mijëvjeçarë, 27% të punonjësve të Brezit X dhe vetëm 23% të Baby Boomers dhe punonjësve më të vjetër.
Për më tepër, tre të katërtat e të gjithë punonjësve shprehen se janë të kënaqur për ata që takohen me dikë tjetër nga puna.
Phyllis Hartman, presidente e PGHR, konsulent dhe ekspert i burimeve njerëzore në karrierë, shprehet se “e vërteta është se ka pasur gjithmonë romancë në vendin e punës.”
Duke pasur parasysh që njerëzit do të kalojnë rreth 90,000 orë në punë gjatë jetës së tyre, pritet që disa të zhvillojnë lidhje personale apo edhe romantike.
Nëse punonjësit po krijojnë lidhje romantike në mjedisin e punës, është e rëndësishme që punëdhënësit të kenë një politikë romantike në vendin e punës, për t’i mbrojtur ata në këto situata.”
Në sondazh, romanca në vendin e punës përfshinte gjëra të tilla si flirtimi, takimi dhe zhvillimi i marrëdhënieve të përkushtuara.
Qëndrimet për marrëdhëniet në vendin e punës kanë përparuar shumë.
Ishte një kohë kur romancat në vendin e punës ndaloheshin zyrtarisht nga shumë punëdhënës.
Disa kërkonin të ashtuquajturat “kontrata dashurie”, të cilat kërkonin që punonjësit të tregonin nëse ishin në një marrëdhënie dhe të vendosnin udhëzime se si duhet të sillen në punë.
Disa politika strikte i jepnin të drejtën punëdhënësit për të transferuar punonjësit, nëse zbulohej se kishin lidhje romantike me një koleg.
Por kompanitë janë larguar nga këto marrëveshje në vitet e fundit.
71% e të punësuarve amerikanë të anketuar nga SHRM, thanë se punëdhënësi i tyre nuk u kërkonte që të tregonin nëse kishin romanca në zyrë dhe pak punonjës e bëjnë këtë vullnetarisht.
Megjithatë, romancat në vendin e punës mund të bëhen burim gjykimi nga kolegë, pasi i njëjti sondazh zbuloi se 40% e punonjësve thanë se mendojnë se romancat në vendin e punës janë joprofesionale.
18% e punonjësve që kanë qenë në një romancë në zyrë, janë shprehur se kjo ka ndikuar negativisht në karrierën e tyre, zbuloi sondazhi.
Vitet e pandemisë panë një rilindje në romancat në vendin e punës, edhe pse zyrat ishin mbyllur.
Njerëzit gjetën mënyra për t’u lidhur dhe për t’u afruar në platformat Zoom dhe Slack. Në njëfarë mënyre, mund të kishte qenë më e lehtë që këto marrëdhënie të lulëzonin larg syve të kolegëve, kur të gjithë ishin të izoluar.
Kohët e fundit, romanca në vendin e punës është ulur përsëri në nivelet përpara pandemisë, rreth 27% e punonjësve, zbuloi sondazhi.
Kompanitë janë bërë më realiste për praninë e romancës në vendin e punës, tha Di Ann Sanchez, themeluese e DAS HR Consulting.
Por disa ende kanë politika për të mbrojtur kompaninë, nëse marrëdhënia ndërlikohet.
Shumica e vendeve të punës kanë politika që i ndalojnë menaxherët të kenë marrëdhënie me njerëzit që raportojnë tek ata.
Kjo mund të shfaqet si favorizim ose shfaqje publike e dashurisë, kur gjërat shkojnë mirë, sipas Vanessa Matsis-McCready, zv/presidente e burimeve njerëzore dhe këshilltare e përgjithshme për Engage PEO, një organizatë profesionale punëdhënësish.
Ose mund të çojë në tension, ngacmim seksual ose hakmarrje nëse marrëdhënia prishet.
Romancat e korporatave më të famshme dhe emra të njohur vazhdojnë të bëhen tituj çdo vit.
T.J. Holmes dhe Amy Robach, ish-prezantuesit e “GMA3”, u detyruan të largoheshin nga ABC News pasi lidhja e tyre u bë publike në nëntor.
Jeff Zucker dha dorëheqjen nga CNN në shkurt 2022, pasi nuk zbuloi një marrëdhënie konsensuale me një koleg.
Muajin e kaluar, ish-CEO i McDonald’s, Steve Easterbrook ra dakord të paguante 400,000 dollarë për të zgjidhur akuzat me Komisionin e Letrave me Vlerë dhe Shkëmbime për gënjeshtra për shtrirjen e mashtrimeve të tij të papërshtatshme në vendin e punës, gjë që çoi në shkarkimin e tij në vitin 2019.
Në atë kohë, Easterbrook tha se kishte një marrëdhënie jofizike, konsensuale me një punonjës me tekst dhe video.
Por në vitin 2020, McDonald’s paditi Easterbrook, duke thënë se kompania kishte zbuluar më shumë prova të marrëdhënies.
Easterbrook i ktheu 105 milionë dollarë në para dhe aksione, që iu dhanë në kohën e largimit të tij. Kjo ishte një nga kthimet më të mëdha të korporatave të Amerikës.
Është e rëndësishme të theksohet se megjithëse shumica e punonjësve amerikanë, që kanë qenë në një romancë në vendin e punës, thonë se çështjet e lidhura me punën nuk kanë kontribuar në ndarjen e tyre, 87%, 13% thanë se çështjet e lidhura me punën kontribuan për mirë.
Për punëtorët që mendojnë të fillojnë një romancë në vendin e punës, është më mirë të tregohen të hapur me shefat dhe burimet njerëzore, tha Hartman.
“Kushdo që mendon se mund t’i fshehë gjërat nga të gjithë, po gënjen veten”, tha Hartman. “Komunikimi informal në punë është shumë më eficient se komunikimi zyrtar.”/ Washington Post