Një iPhone 16GB Apple Inc 5s ka një kosto prej 213 dollarësh në materiale, ndërsa kosto e një 5C 16GB arrin në $ 156, sipas një raporti të botuar të hënën nga UBS AGUBSN.VX +1.30%.
Detajimi i kostove tregon kursimin e madh nga këllëfi plastik që ka 5C-ja, duke ulur koston me 42 dollarë më pak se trupi i aluminit i 5s-së. Kursimi tjetër i madh është sensori i gjurmëve të gishtave, që kushton 7 dollarë.
Apple liston një iPhone 5s 16GB në faqen e tij me një çmim prej 649 dollarësh dhe një iPhone 5C me 549 USD.
Në një raport të detajuar, UBS vlerëson se fitime të mëdha prej rreth 50% për të dyja pajisjet. Raporti vë në dukje:
“Duke shtuar përmbajtjet e kutisë, prodhimin dhe kostot e lidhura jo-BoM (faturat e materialit), ne vlerësojmë se fitimi bruto mund të arrijë në 45-55% për iPhone 5s dhe 48-54% për punën jashtë orarit për prodhimin e iPhone 5C, që është pjesë e shkallës së prodhimit. Në pikëpamjen tonë, shpenzimet jopërbërëse mund të arrijnë në rreth 33-40% të kostos totale të pajisjes, të udhëhequra kryesisht nga shpenzimet e daljes jashtë përdorimit dhe amortizimi i softwareve.
Ne vlerësojmë se shpenzimet e amortizimit të Apple janë afërsisht 25 dollarë për pajisje, duke zënë peshë në investimet e konsiderueshme të kompanisë në prodhimin e pajisjeve jokryesuese. Ne supozojmë se norma aktuale e garancisë së Apple është 1.8% dhe e prodhimit, duke përfshirë mallrat, është e barabartë 18-20 USD për njësi.
Ekrani, duke e krahasuar edhe me Samsung Display Co, LG Display034220.SE Co -0.39% dhe Sharp Corp.6753.TO -1,67% është kosto më e madhe (20% e kostove materiale 5s, 27% për 5C). UBS vlerëson ai ka një kosto prej 42.11 dollarë.
Një analizë më e detajuar nxjerr ne pah se sa të ndërthurur janë krijuesit e këtyre pajisjeve. Ndërsa Apple dhe Samsung Electronics Co.005930.SE 1,10%, Ltd kanë qenë të mbyllur në një seri të betejave ligjore të kryera në mbarë botën dhe për të luftuar njëri-tjetrin për konsumatorët, Samsung është një pjesë kyçe e suksesit të Apple në prodhimin e ekranit të tij të fundit, “retina display”. Apple gjithashtu përdor sensorë s6758.TO -0,62% Sony Corp në aparatin e saj. Sony është duke luftuar që të jetë numri tre në prodhimin e celularëve, nga vlera në rang botëeor, pas Apple dhe Samsung.
Ekrani, për të cilin UBS-ja përdor të dhëna edhe nga Samsung Display Co, LG Display034220.SE Co -0.39% dhe Sharp Corp.6753.TO -1,67% është kosto më e madhe (20% e kostove materiale për 5s dhe 27% për 5C). UBS vlerëson ai vlen në 42.11 dollarë.
Analiza e hollësishme zbulon se sa të ndërthurur janë furnizuesit dhe prodhuesit. Ndërsa Apple dhe Samsung Electronics Co.005930.SE 1,10%, Ltd kanë qenë të mbërthyera në një seri të betejash ligjore në mbarë botën dhe duke luftuar njëra-tjetrën për konsumatorët, Samsung është një pjesë kyçe e suksesit të Apple në prodhimin e ekranit “retina display”. Apple gjithashtu përdor sensor s6758.TO -0,62% Sony Corp ‘në aparatin e saj. Sony është duke luftuar që të jetë numri tre për prodhimin e smartphonëve nga vlera në botë, pas Apple dhe Samsung.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.