Cila është e ardhmja e turizmit mjekësor?

23/04/2021 10:06 PM 0 komente

Ndonëse e ardhmja mbetet e pasigurt, padyshim nisja e vaksinimit kudo në botë është një ogur i mirë edhe për industrinë. Mbetet e sigurt se tregu do të varet nga strategji të reja dhe modele të ndryshme, pasi lojtarët kryesorë globalë do të përpiqen të tërheqin miliona turistë mjekësorë në destinacionet e tyre. Gjatë 2021 pritet “ashpërsim” taktikash marketingu nga të gjithë vendet e rajonit.

Çfarë mund të bëjmë ne si vend për ta vendosur veten në hartën e turizmit shëndetësor global ose së paku europian? Aktorët e tregut përgjigjen: ruajtje e raportit çmim – cilësi, strategji të mirëfillta shtetërore në hapjen e zyrave të lobimit turistik në shtete që konsiderohen potenciale; rritja e ofertës turistike në funksion të turizmit mjekësor.

 

Tregu global

Tregu global i turizmit mjekësor gjeneroi më shumë se 58.6 miliardë dollarë në 2018-n, me një parashikim të fortë për të arritur 142.2 miliardë dollarë deri në vitin 2026. Dhe ishte në rrugën e duhur. Rritja e ndërgjegjësimit për cilësinë dhe opsionet më të përballueshme të kujdesit shëndetësor në destinacione të tjera dhe sigurimi i një përvoje të bukur të kujdesit ndaj pacientit i ndërthurur nga mjedisi dhe atraksionet turistike ishin faktorët kryesorë për lulëzimin e biznesit.

Në Azi, vende si Tajlanda, India, Singapori, Malajzia dhe Koreja e Jugut u bënë destinacionet e preferuara të kujdesit shëndetësor për miliona amerikanë që kërkojnë kujdes cilësor dhe të përballueshëm dentar, operacione kozmetike, procedura ortopedike dhe operacione. Vendet europiane duke përfshirë Francën, Gjermaninë dhe Poloninë përdorën me shpejtësi drejtuesit e klinikave të kujdesit shëndetësor për të nxitur tregjet e lulëzuara të turizmit mjekësor që morën miliona dollarë të ardhura vjetore për ta. Vrulli u përhap shpejt në Lindjen e Mesme, me Dubai, Abu Dhabi dhe Arabinë Saudite duke krijuar qendra të përsosmërisë dhe ekspertizës së specializuar për të konkurruar në tregun global të turizmit shëndetësor.

Qeveritë dhe ofruesit e kujdesit shëndetësor filluan të zgjerojnë strategjitë, duke përfshirë lojtarët kryesorë për të ndërtuar një markë më konkurruese. Në 2015, “Turkish Airlines” njoftoi një zbritje 50% në biletat e fluturimit për njerëzit që hyjnë në vend për të kërkuar kujdes shëndetësor.

Në vitin 2017, qeveria indiane ofroi gjithashtu një vizë mjekësore e cila lejon pacientët ndërkombëtarë të qëndrojnë deri në 60 ditë në vend, me një mundësi për të vizituar vendin deri në tre herë çdo vit. Emiratet e Bashkuara Arabe ndryshuan politikën e vizave për të ofruar udhëtime mjekësore pa probleme dhe më të përballueshme për pacientët ndërkombëtarë. Autoriteti shëndetësor i vendit nisi një paketë të turizmit mjekësor që mbulonte kostot e trajtimit, akomodimin, transportin dhe aktivitetet rekreative për pacientët ndërkombëtarë dhe familjet që i shoqërojnë ata.

Strategjitë që u ndoqën për këto vende, rezultuan pozitive, me tregun e zgjeruar nga 2.2 miliardë dollarë në 2014 në më shumë se 3.3 miliardë dollarë në 2018 në Emiratet e Bashkuara Arabe. Tregu i udhëtimeve shëndetësore të Indisë gjithashtu u rrit me 18%, duke arritur në 9 miliardë dollarë në fund të vitit 2019.

Por pandemia përkeqësoi situatën. Gjatë javës së parë të qershorit 2020, numri i fluturimeve të planifikuara në SHBA ra me 65.1% krahasuar me kërkesën për të njëjtën javë në 2019. Në mënyrë të ngjashme, udhëtimet në Kinë ranë me pothuajse 87 milionë pasagjerë. Sipas Shoqatës Ndërkombëtare të Transportit Ajror (IATA), humbja e të ardhurave nga trafiku ajror ka arritur në 314 miliard dollarë në të gjithë botën.

Tkurrja ekonomike rezultoi në pengesa të mëdha financiare për shumë operatorë të linjave ajrore, disa prej të cilëve u detyruan të ndërpresin vendet e punës ose të mbyllin operacionet. Në maj, “Air France KLM” njoftoi se do të subvenciononte të gjitha flotat e saj Airbus A380, Airbus A340 dhe Boeing 747-400 dhe se do të ulte kapacitetin e fluturimit me 70-90%. “China Airlines”, transportuesi kombëtar i Republikës së Kinës, gjithashtu njoftoi planet për të tërhequr të gjithë flotat e saj Boeing 747-400 pa plane për t’i zëvendësuar ato. Disa ekspertë kanë argumentuar se industria e linjave ajrore do të shkatërrohet për vitet që vijnë.

Të gjitha këto vijnë ndërsa shumë qeveri filluan të miratonin pasaporta të imunitetit COVID-19 si një parakusht për hyrjen në vendet e tyre në epokën pas COVID-19. Vende të tilla si Kili, Gjermania dhe Mbretëria e Bashkuar kanë marrë në konsideratë përdorimin e këtyre certifikatave për të ndaluar fluksin e pacientëve të infektuar me koronavirus në vendet e tyre. Sidoqoftë, jo vetëm që këto certifikata përcaktojnë gabimisht se kush është i mbrojtur nga një infeksion i dytë, ai mund të përbëjë një pengesë serioze për udhëtimet mjekësore kur të ndodhë rihapja e plotë e udhëtimeve ajrore.

Një nga ofruesit kryesorë të kujdesit shëndetësor në Tajlandë për turistët mjekësorë, Spitali Bumrungrad raportoi një rënie prej 93.87% të të ardhurave në tremujorin e dytë të këtij viti, duke rënë nga 724.99 milionë baht (23.2 milionë dollarë) gjatë së njëjtës periudhë të vitit të kaluar në 44.43 (1.4 milion dollarë). Spitali, i cili ka më shumë se 50% të bazës së tij të pacientëve nga vendet e tjera, vlerëson se të ardhurat do të bien me 46% pasi kufijtë ndërkombëtarë mbeten kryesisht të mbyllur.

 

Para pandemisë, turizmi mjekësor ishte në rritje

  • Dubai ishte një udhëheqës botëror midis destinacioneve të tregut në zhvillim

  • Në rajon, Kroacia kryesonte

  • Ndalimet e udhëtimit prej COVID-19 bllokuan rritjen

  • Rritja e theksit mbi sigurinë ka mundësuar një rihapje graduale

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of