DACIA SANDERO
Gjenerata e tretë azhurnon kuptimin e termit kosto e ulët. Me një pamje të re (madje edhe në kabinë) dhe më shumë multimedia. Falë sistemit të karburantit të dyfishtë, benzinës dhe Gpl, është padyshim ekonomik. Sistemet e sigurisë Adas ishin më pak të suksesshëm
Çmim i ulët. Sipas Treçani, ai është “një objekt (ose një shërbim) që mund të blihet me një çmim shumë më të ulët se ai i përdorur nga operatorët e tjerë në treg”. Në botën tonë, nuk ka asgjë më të mirë se Dacia Sandero për të shpjeguar konceptin. Një seri me dimensione bujare, i cili lindi në vitin 2008 për të pushtuar dashamirët e automjeteve. Përballë një dhurate françeskane, të kondensuar me një zbritje të konsiderueshme, Sandero mishëroi në një mënyrë kristaline filozofinë e “kostos së ulët dhe rendimentit të lartë”.
NDRYSHON REGJISTËR
Disa vjet më vonë, ideja themelore mbeti e njëjtë, por ekzekutimi ndryshoi dukshëm. Duke filluar me qëndrimin në këmbë: sado që të përpiqesh, nuk do të jesh në gjendje të gjesh vrazhdësi stilistike nga perdja e hekurt. Përkundrazi, seria e tretë e Sandero lëviz drejt botës metroseksuale, duke dhënë sipërfaqe të lëmuara dhe të kthyera, LED (për dritat ditore dhe rrezet e ulëta) dhe madje, në versionin Stepway, fut krom për të zbukuruar hundën. Por, në të njëjtën kohë, ajo nuk e harron fuqinë, me shufrat e çatisë – për një pamje mjaft aventureske – ose mbrojtjet plastike të zeza që mbulojnë një pjesë të parakolpëve dhe harqeve të rrotave.
Më shumë sesa në stil, sidoqoftë shumë i rëndësishëm në ditët e sotme (kush do të parkonte ndonjëherë një makinë nën shtëpi që nuk plotëson shijen e tyre estetike?), fatet e Sanderos janë diku tjetër.
Për të filluar me motorin me dy opsione. Një 1.0 turbobenzinë/Gpl me 101 kuaj fuqi, që sipas të gjitha gjasave, do të shkaktojë shkëndija në tregun italian. Arsyet lidhen kryesisht me listën e çmimeve të përmbajtura tradicionalisht (13.950 euro) dhe me ekonominë e funksionimit të gazit, e cila është me të vërtetë e duhura. Nuk është një çështje e thjeshtë e kilometrazhit, por më tepër e çmimit të ulët për litër të Gpl. Kjo është arsyeja pse, ndërsa udhëtonte vetëm 10.1 km me një litër në qytet (kundrejt 13.1 benzinë jo shumë të shkëlqyer), Sandero që funksionon me Gpl vë në pjatë një kosto prej 6.60 euro për 100 km, përkundrejt 11.21 në të njëjtin skenar udhëtoi me benzinë. Gjithashtu, duke marrë parasysh gjendjen dhe autostradën, thelbi i çështjes nuk ndryshon: 5.73 euro, mesatarisht, të nevojshme për të udhëtuar 100 km me gaz tregojnë se kjo e fundit mbetet shumë më e lirë se benzina, për të cilën duhet 10.20. Këshilla është që gjithmonë të preferoni Gpl, edhe sepse duke përdorur benzinë, Sandero ka provuar të mos jetë një kampion i efikasitetit (mesatarisht 14.4 km/litër).
Performanca nuk vuan aspak nga gazi i lëngshëm. Në të vërtetë, ato përmirësohen. Me shifrat në duar, duke punuar me Gpl, tre cilindrat sigurojnë të gjitha 101 kuaj fuqitë dhe tregon pak më shumë në të vërtetë. Asgjë e dukshme ose emocionuese, por mjafton të lëvizësh me një shpejtësi të caktuar në trafikun e përditshëm. Në çdo rast, pavarësisht nga furnizimi me energji i zgjedhur, motori provon të jetë mjaft i gatshëm në xhiro të ulëta, pikërisht aty ku nevojitet më shumë.
Gjërat nuk shkojnë aq mirë kur bëhet fjalë për rimarrjen e shpejtësisë pas një ngadalësimi. Me marshin e gjashtë duhen rreth tridhjetë sekonda për të shkuar nga 70 në 120 km/orë. Kjo është arsyeja pse, në funksion të parakalimit, përveç vlerësimit të saktë të hapësirave, një ose dy ingranazhe duhet domosdoshmërisht të ndërrohen. Funksionimi i sistemit të karburantit është i padepërtueshëm: makina gjithmonë ndizet me benzinë dhe pastaj automatikisht kalon në Gpl. Nivelet e mbushjes së rezervuarëve përkatës tregohen në ekranin e vogël 3.5-inç të instrumenteve: ai Gpl (foto poshtë djathtas) përmban 40 litra dhe zë hapësirën që zakonisht i takon rrotës rezervë.
MË SHUMË VËMENDJE NDAJ STILIT
Seria e tretë e Sanderos kalon gjithashtu nëpër një kabinë që ka prerë fort çdo lidhje me të kaluarën e afërt. Nëse më parë i kushtonim më shumë vëmendje pikës, pa marrë shumë në konsideratë përbërësin estetik (tani thelbësor), sot në bord mund të ndjeni një ajër krejt tjetër.
Në rregull, nuk ka mohuar provat e plastikës së ngurtë kudo, të një instrumenti mjaft të rrallë ose të kursimeve të tjera të vogla dhe të mëdha të vendosura këtu dhe atje, por nuk ka dyshim se tani, në pjesën e brendshme, minimalizmi origjinal i lirë lë vend për diçka më imagjinare.
Në këtë kuptim, ekziston një farë afërsie qëllimi me motrën Klio, e cila furnizon platformën (Cmf-B). Për konfirmim, mjafton të shohësh shiritin e rrobave që kalon përgjatë tërë panelit të kontrollit dhe një pjesë të paneleve të derës, por edhe prekjet e portokallit që shfaqen në daljet e ajrit të kondicionuar dhe qepjen e sediljeve.
Dhe më në fund, ka më shumë lidhje për multimedia: sistemi opsional i informacionit dhe argëtimit Media nav përfshin një ekran me prekje 8 inç me menu të kuptueshme, navigacion satelitor dhe lidhje për telefonat inteligjentë Android dhe Apple. Në këtë drejtim, një mbështetje teleskopike për telefonin celular shfaqet në anën e majtë të ekranit, e pajisur me një fole USB për të karikuar pajisjen pa pasur nevojë të merreni me kabllo që bezdisin gjatë drejtimit.
Kini kujdes, pasi jo gjithçka shkëlqen. Kontrolli automatik i klimatizatorit me një zonë (pak i zhurmshëm) paguhet veçmas dhe nuk ka asnjë gjurmë të daljeve të pasme, madje as ato të rezervuara për këmbët. Bagazhi ka një prag të lartë (79 centimetra) dhe nuk është e mbuluar; ndërsa sediljet mbrapa, të cilat palosen veçmas, formojnë një hap të bezdisshëm midis mbështetëseve dhe dyshemesë.
Në të njëjtën mënyrë, do të ishte pa vend që të pritej një mijë e një netë rehati. Burimi është i mirë, ndërsa ndihmojnë gomat 60 inç, por nuk mbrojnë nga disa goditje në pengesa të thata dhe ju mund të dëgjoni qartë shushurimën që vjen nga xhami i përparmë duke nisur nga 80 km/orë.
NDRYSHON FAQEN
E kaluara e stuhishme e gjeneratës së parë të Sandero, e cila u provua në Vairano në provat e botuara në numrin e shtatorit 2008, është harruar plotësisht. Sot, në sajë të një kontrolli të qëndrueshëm të stabilitetit, i cili shkon mjaft mirë me një kornizë të ndërtimit të shëndetshëm dhe të fortë, Stepway kalon testet tona të zakonshme pa ndonjë vështirësi të veçantë, të cilat simulojnë situatat më të zakonshme të emergjencës. Më pak e kënaqshme, megjithatë, sjellja e Adas, me frenimin automatik të emergjencës (standard), i cili ka treguar se ka hapësirë të bollshme për përmirësim, për ta thënë butë.
Sido që të jetë, Sandero ecën pa shqetësime, edhe nëse nuk duhet të pritet një karakter veçanërisht i gjallë: drejtimi, për shembull, nuk është shumë i gatshëm dhe jep vetëm një ide të angazhimit të gomave të përparme pa hyrë shumë në detaje. Për ta kuptuar, nxitimi është një këshillë e keqe: duke drejtuar shkëlqyeshëm, shfaqet një listë e theksuar dhe në përgjithësi, kufij mjaft të ulët krahasuar me konkurrentët më të zakonshëm të segmentit B, duke filluar me motrën Renault Clio.
Tani, topi është në anën tuaj. Sido që të jetë, gjithnjë mbani në mend se lista e çmimeve, edhe pa u kursyer në opsione, nuk do të kalojë shumë 16 mijë euro dhe se kursimet falë Gpl janë të prekshme.
ULJE
ÇMIMI
MOTORI
FUQIA
KONSUMI
I homologuar
Real
Kosto
EMETIME CO2
I homologuar
Real
Diciturat:
Linja tregon një fokus të ri në dizajn, kujdesur si kurrë më parë. 1. Fenerët mburren me dritat LED të ditës dhe rrezen e ulët. Marka, mbishkrimet Stepway dhe futjet e kromit i japin një pamje më të pasur pjesës së përparme. 3. Përveç kësaj Stepway, Sandero është gjithashtu i disponueshëm në një version Streetway, me parakolp të ngjashëm dhe një pamje më klasike. 4. Rezervuari i Gpl-së zë vendin e rrotës rezervë
VERSIONI ME GAZ LEJON KURSIME TË KONSIDERUESHME DHE GARANTON PERFORMANCË MË TË MIRË
PRO DHE KUNDËR GAZIT
KUJDES MBUSHJES SË PLOTË DHE PARKIMEVE
Pavarësisht se ka një vlerë kalorifike më të ulët se ajo e benzinës (me të njëjtën fuqi të dhënë nga motori, konsumi është rreth 25% më i lartë), Gpl ka një kosto për litër shumë më të ulët sesa karburantet tradicionale: ergo, lejon të realizosh kursime të dukshme në përdorim të përditshëm. Sidoqoftë, duhet të kihen parasysh disa detaje. Për të filluar, cilindri – i cili zakonisht kërkon që ju të hiqni dorë nga rrota rezervë, siç është rasti me Sandero – duhet të zëvendësohet çdo dhjetë vjet. Për më tepër, ata që kanë një garazh ose një vend parkimi të mbuluar duhet ta dinë se ata mund të parkojnë vetëm deri në katin e parë të bodrumit. Atëherë, ekziston çështja e karburantit: nuk është aq shumë problemi i kapilaritetit si herë, pak më e gjatë se një rezervuar i plotë me benzinë. Ligji do të lejonte karburantin e vetë-shërbimit, i cili sidoqoftë, në praktikë, nuk është ende funksional: duhet të përdorni shoqëruesin dhe, për pasojë, mund të mbushni vetëm gjatë orëve të hapjes së distributorit. Në çdo rast, makinat Gpl mbajnë rezervuarin e benzinës të versioneve normale.
FOKUSI EKONOMIK
IA VLEN PËR SA KUSHTON
KLIENTË PRIVATË
Praktike, çmime konkurruese dhe pak ulje. Këto mbeten elementët dallues të familjes Sandero, tashmë në gjeneratën e tretë. Versioni Stepway përfshin vetëm versionet Essential dhe Comfort, ndërsa Streetway shton një nivel të tretë dhe fillon nga Access. Për më tepër, nga shkurti, seria e kufizuar Comfort DaciaPlus është gjithashtu në dispozicion, e cila për 2,200 euro shtesë përfshin mirëmbajtjen dhe zgjatjen e garancisë për shtatë vjet/150,000 km (katër vjet më shumë se mbulimi standard). Vetëm për versionin Comfort kundër një blerjeje me të drejtë kthimi, aplikohet ulja shtetërore prej 1,500 eurosh, me kusht që shitësi, në bashkëpunim me kompaninë, të shtojë një zbritje shtesë prej të paktën 2,000 euro (të cilave ju duhet t’i shtoni TVSH, pra 2,440 euro). Si pasojë, me financimin e interesit prej 5.25% në 36 muaj, Stepway Comfort ofrohet me 10,100 euro me një kursim prej 3,940 euro. Pa përdorur, por vetëm me financim, ka 500 euro zbritje në 1.0 benzinë dhe 750 në versionin LPG. Klientët e Dacia gjithashtu përfitojnë nga një bonus ekstra besnikërie që varion nga minimumi 500 deri në maksimumi 1000 euro.
MUNDËSI BLERJE
(vlera me TVSH)
Qira afatgjatë
Paradhënie
36 këste mujore nga
Kushtet: Janë të përfshira sigurimi i plotë (Tpl, zjarri dhe vjedhja, kasko), mirëmbajtja periodike dhe jo periodike, ndihma në rrugë, asistenca 24 orë në 24 dhe taksa e pronësisë, shoqëruar nga tërheqja e modelit të përdorur dhe dorëzimi në shtëpi. Limiti është 100 mijë kilometra në tre vite.
Qira afatgjatë
Paradhënie
36 këste mujore nga
Kushtet: janë të përfshira sigurimi, mirëmbajtja periodike dhe jo periodike, ndihma në rrugë, asistenca 24 orë në 24 dhe taksa e pronësisë, ndërrimi i gomave dhe makinë zëvendësuese. Tërheqja e modelit të përdorur dhe dorëzimi në shtëpi. Limit është 30 mijë kilometra në tre vite.
RUAJTJA E VLERËS NË KOHË
vlera në euro
llogaritur mbi çmimin e tregut
Duke marrë në konsideratë një përshkrueshmëri prej 43.000 km në tre vitet e para dhe 65.000 km në pesë vite.
AKSESORËT KRYESORË
Çmime në euro në seri
Çmimi i tregut
Çmimi i veturës në provë
Dritaret e pasme elektrike
Hapje dyersh pa çelës
Asistencë e nisjes në malore
Lidhjet Isofix
Radio me hyrje Aux/Usb
Shufra gjatësore mbi tavan
Disqe çeliku 16 inç
Disqe aliazhi 16 inç
Klimatizator automatik
Klimatizator manual
Drita mjegulle
Frenim automatik emergjence
Impiant multimedial Media display
Impiant multimedial Media nav
Kit riparimi
Paketë City plus
Paketë Techno
Rregullator/reduktues i shpejtësisë
Pasqyra të rregullueshme elektrikisht
Sensorë parkimi mbrapa
Bojë metalizato
Timon rregullues në lartësi dhe në thellësi
Me të verdhë: të pranishme në veturën e provës
Shënime: 1) përfshin ekran me prekje 8 inç, sistem audio, fole Aux / Usb dhe Bluetooth; 2) përfshin ekran me prekje 8 inç, kontrolle të timonit, sistem audio, navigator satelitor, Android Auto dhe Apple CarPlay; 3) përfshin paralajmërimin e këndeve të errët, sensorët e parkimit të përparmë dhe kamerën e pasme; 4) përfshin sistemin e hyrjes dhe ndezjes pa çelës, mbështetëse, frena elektrike dhe parkimit.
CILËSIA
EKONOMI E REALIZUAR MIRË
Me një çmim kaq të ulët, një farë heqje dorë është e pashmangshme. Kështu, në Sandero, mungesa e daljeve të kondicionerit për këmbët e pasagjerëve të pasmë, vulat e derës u reduktuan në gjërat e domosdoshme (por të bëra mirë), rreshtimi i hapësirës së bagazhit që lë të zbuluar të gjithë anëtarin kryq të pasmë (madje edhe pa mbrojtje në pjesën e sipërme), ku ngarkesat e mëdha bëhen për t’u zvarritur), mungesa e ndonjë rrobe anti-zhurmë në kutitë e dorezave dhe zorra mbrojtëse në bazën e sediljes së pasagjerit. Thënë kjo, boja është e plotë dhe transparente edhe në dhomëzën e motorit, montimi në përgjithësi është i përfunduar mirë dhe dizajni i këndshëm i jashtëm dhe i brendshëm kompenson përdorimin e materialeve të lira. Ka edhe prekje të vlefshme, të tilla si kontrollet e kondicionimit të ajrit, me të vërtetë të bëra mirë, të bukura për t’u parë dhe komode për t’u përdorur.
PËLQEHET
1.Një detaj që është gjithçka përveç kostos së ulët: veshja transparente është e shtrirë edhe në pjesën e motorit.
2.Komandat e klimatizatorit janë të këndshme për t’u parë dhe përdorur. Do të dukeshin mirë edhe te makinat shumë më të shtrenjta se Sandero.
NUK PËLQEHET
3.Nëse e zhbllokoni për ta rregulluar, kolona e timonit nuk mbështetet dhe ulet papritmas.
4.E gjithë pjesa e pasme e bagazhit nuk është e veshur. Pjesa e sipërme e tij rrezikon të dëmtohet.
JASHTË
Bojë e shtruar mirë dhe kombinime korrekte: Dacia nuk zhgënjen. Guarnicionet janë thelbësore.
Sipërfaqet e karrocerisë
Lojëra dhe profile
Izolimi i zërit dhe guarnicionet
Karroceria
BRENDA
Materialet dhe detaje të caktuara zbulojnë nevojën për të kursyer, por me disa përjashtime.
Materialet dhe bashkuesit
Sediljet
Funksionaliteti
Finitura e bagazhit
Kroskoti është më i kuruar në krahasim me të shkuarën.
1.Ndarja e siguresave.
2.Rregullimi i rrezes së dritës së fenerit.
3.Butoni për të kaluar në furnizimin me energji Gpl.
4.Leva e hapjes së kofanos.
5.Ekran Tft 3,5 inç.
6.Komanda të rregullimit të shpejtësisë.
7.Fole Usb.
8.Mbështetës për smartphone.
9.Ekran 7,9 inç.
10.Veshje lëkure.
11.Butoni Eco.
12.Komanda për impiantin audio.
13.Klimatizator automatik 1-zonësh.
MEDIA NAV
Përmasat reale të ekranit (inç)
Ekran me prekje po
Fole Usb
Karikim ëireless smartphone jo
Android Auto/Apple CarPlay po/po
MirrorLink jo
Pozicioni dhe shikueshmëria e ekranit
Përkufizimi i ekranit
Aksesueshmëria e komandave
Telefon me zë të lartë
Navigator
Radio
Impiant audio
Lidhje me internetin tethering
Aplikacione të inkorporuara jo
Aplikacione smartphone jo
Treguesit e sigurisë
HAPËSIRA DHE SHIKUESHMËRIA
Përmasat e brendshme të Sandero janë shumë të ngjashme me ato të modelit të mëparshëm. Katër njerëz ndihen rehat, por për udhëtime të shkurtra, edhe pesë persona mund të qëndrojnë mirë. Përpara, shtylla dhe pasqyra krijojnë disa vështirësi në identifikimin e këmbësorëve dhe çiklistëve.
përmasat në centimetra, këndet në gradë
Këndet e errëta
Shikueshmëria e pasme
(pengesa me lart. 70 cm) mbi 10 m
Shikueshmëria e kolonës së majtë
I rritur
Fëmijë
Biçikletë
Vlerësimi i përgjithshëm
TEST SISTEME ADAS
KARAKTERISTIKAT KRYESORE
Kamera
Radar
Sensorë ultratinguj
Lidar
Skaner Lazer
Rangu i funksionimit
Automjete
Këmbësorë
TË PRANISHME NË MODELIN E PROVËS Çmimi Çaktivizim Rregullim
Frenim automatik emergjent në seri Po Jo
Rregullator aktiv i shpejtësisë
Asistencë për ruajtjen e trajektores
Sinjalizim i këndeve të errët Po Jo
Monitorim i trafikut prapa
Komenti: kompleti është bazik dhe përfshin vetëm frenimin automatik të emergjencës. Nëse dëshironi, mund të shtoni paralajmërimin e këndeve të errëta.
Me të kuqe: prezente në makinën e provës.
Shënim: 1) paketë City plus, me sensorë parkimi përpara dhe kamera nga mbrapa.
KËMBËSORË Efikase deri në Sinjalizime
KALIM I RRUGËS (në 5 km/h)
I rritur Nuk përcaktohet
Fëmijë Nuk përcaktohet
Komenti: sistemi i frenimit automatik Sandero nuk parashikon njohjen e këmbësorëve. Për këtë arsye nuk ishte e mundur të kryheshin testet e zakonshme me siluetat e të rriturve dhe fëmijëve.
AUTOMJETE Efikase Sinjalizime
LËVIZJA NË KOLONË
Mjeti është i ndaluar në qendër të korsisë, Zbutje Po
makina afrohet me 50 km/h
Mjeti është i ndaluar në anën e rrugës, makina afrohet
me 50km/h. Dy mjetet janë 25% në të njëjtën linjë Përplasje Po
Mjeti është në lëvizje me 20 km/h, Përplasje Po
makina afrohet me 60 km/h
MOS NISJE
Makina gjendet pas mjetit të ndaluar, i cili Zbutje Po
niset dhe në 10 km/h, frenon papritur
PARKIM
Makina del nga parkimi duke ecur prapa,
ndërsa mjeti tjetër afrohet me 10 km/h Nuk përcaktohet
Komenti: veprimi i sistemit është shumë i ndërprerë. Në provën me UFO të ndaluar, në mes të korsisë, frenimi automatik funksionoi si duhet deri në 30 km/orë. Por, me 50 km/orë ai zhvilloi tre rezultate të ndryshme. Në nisjen e parë nuk kishte asnjë përplasje, në të dytin ka pasur një zbutje, ndërsa në të tretin, sistemi nuk ka ndërhyrë. E njëjta gjë me UFO që lëviz me 20 km/orë: Sandero nuk ka pasur impakt vetëm në një rast nga tre. Situata u përmirësua pak në provë duke simuluar fillimin e rremë, ku sistemi shmangu përplasjen në dy në tre raste.
Vlerësimet Euro NCAP
Metodikat e ndryshme i bëjnë vlerësimet jo drejtpërdrejt të krahasueshme me ato të provave të mësipërme. Për frenimin automatik, Euro NCAP parashikon një vlerësim maksimal prej 9 pikësh për këmbësorët dhe 6 për automjetet.
Viti i padeklaruar Këmbësorë të padeklaruar Automjete të padeklaruara
BAGAZHI
përmasat në centimetra
Kapaciteti i përgjithshëm (litra)
prej të cilave nën dysheme (litra)
Lartësia e dyshemesë (cm)
SKEDA
Të dhëna teknike të marra nga makina e provës
Motori
- Montuar përpara vertikalisht, benzinë/Gpl
- 3 cilindra në linjë
- Diametri i pistonit 72,2 mm
- Korsa 81,3 mm
- Cilindrata 999 cm3
- Fuqia maksimale 74 kW (101 kf) në 5.000 xhiro/min
- Momenti përdredhës maksimal 170 Nm në 2.000 xhiro/min
- Bllok cilindrash dhe testata prej aliazhi të lehtë
- 2 boshte me gunga në testatë,
dopio rrip faze,
4 valvola për cilindër (zinxhir)
- Injeksion elektronik, turbo dhe intercooler
Transmisioni
- Traksion në rrotat para
- Kambio manuale me 6 marshe
Gomat
- Continental
ContiEcoContact 6
205/50R16 92H
- Kit riparimi
Karroceria
- Trup çeliku me pjesë alumini, 2 vëllime, 5 dyer, 5 vende
- Aksi i parë MacPherson,
susta pneumatike,
bosht stabilizues aktiv
- Aksi i pasmë me shumë lidhje me 5 leva,
susta pneumatike,
- Amortizatorë hidraulik
- Frenat para me disk, autoventilues, mbrapa me tambur, Abs dhe Esp
- Sistem drejtimi me kremaljerë, asistencë elektrike
- Serbatori benzinë 50 litra, Gpl 40 litra
Përmasat dhe pesha
- Hapi 260 cm
- Pjesa përpara 152 cm, mbrapa 151 cm
- Gjatësia 410 cm
Gjerësia 185 cm
Lartësia 159 cm
- Pesha 1.154 kg, me ngarkesë të plotë 1.618 kg, të rimorkueshme 1.100 kg
- Bagazhi nga 410 në 1.455 dm3
Prodhuar në
- Pitesti (Rumani)
PERFORMANCA
SHPEJTËSIA km/h
Benzinë Gpl
Maksimale
Xhiro xhiro/min
me shpejtësi maksimale në të V me 130 km/orë në të VI
Gabimi i takimetrit në 130 km/orë (%)
PËRSHPEJTIMI sekonda
0-60 km/h
0-100 km/h
0-110 km/h
0-120 km/h
0-130 km/h
0-140 km/h
400 metra nga një ndalesë
Shpejtësia e daljes (km/h)
1 km nga një ndalesë
Shpejtësia e daljes (km/h)
PËRSHPEJTIMI NË TË VI (me ngarkesë minimale/maksimale) sekonda
70-90 km/h
70-100 km/h
70-120 km/h
70-130 km/h
70-140 km/h
30-60 km/h në të III
FRENIMI
100 km/h me ngarkesë minimale
metra g
160 km/h me ngarkesë minimale
metra g
100 km/h në asfalt të thatë + zhavorr
metra g
100 km/h në asfalt të lagur + akull
metra g
REZISTENCA E FRENAVE
10 frenime nga 100 km/h me ngarkesë të plotë
metra
optimal
mesatar
i dobët
KONSUMI
PËRSHKUESHMËRIA NË TË VI km/litër
Benzinë Gpl
PËRSHKUESHMËRIA MESATARE DHE AUTONOMIA
km/litër
Lloji i rrugës
Qytet
Ndërurbane
Autostradë
Mesatarja reale
Mesatarja e homologuar
KOSTOT
Qytet
Ndërurbane
Autostradë
Mesatarja
PROVA DINAMIKE
KAPJA ME ASFALTIN
Përshpejtimi anësor
QËNDRUESHMËRIA km/h
Ndërrimi i dyfishtë i korsisë në asfalt të lagur
Ndërrimi i korsisë në vijë të drejtë
Ndërrimi i korsisë në kthesë
Pjekuria e re e arritur nga Sandero shkëlqen gjithashtu në provat dinamike: në situata emergjente, reagimet gjithmonë maten dhe menaxhohen mirë, madje edhe nga shoferi papërvojë. Meritat i takojnë shasisë, e cila ka një konstruksion të shëndetshme dhe të fortë, si edhe kontrollit të stabilitetit, i cili ndërhyn në një mënyrë të sjellshme dhe në kohë. Reagime të dobëta nga timoni.
MANOVRUESHMËRIA
Diametri minimal i kthesës (metra)
Rrotullime të timonit
Pesha e timonit në manovër (kg)
Pesha e freksionit statike/dinamike (kg)
KOMFORTI
AKUSTIK
Indeksi i artikulimit (A.I.)
optimal
mesatar
i dobët
km/h kushtet dB(A)
50 në asfalt
50 në asfalt drenazhues
50 në zhavorr
Përshpejtim maksimal
optimal
mesatar
i dobët
START&STOP (dridhjet e sediljes së makinës)
Nisje
Ndalesë
Minimum
optimal
mesatar
i dobët
SUSPENSIONE
para
mbrapa
optimal
mesatar
i dobët
zhavorr
shkallëzim
kanale kullimi
shina
pllaka
prag hyrës
TË DHËNAT E VETURËS
PESHA
Në kushtet e provës (kg)
Shpërndarja e masës
AERODINAMIKA
Cx rrugor
Sipërfaqja ballore (m2)
VLERËSIMI
POZICIONI I DREJTIMIT
Me timonin e rregullueshëm për thellësinë (standardi në modelin tonë, në versionin Comfort) dhe sediljen e rregullueshme për lartësinë, gjetja e pozicionit të duhur është e lehtë.
KROSKOTI DHE KOMANDAT
Një faqe e re për Dacia-n, e cila lë hapësirë për stil, me një shirit pëlhure me gjerësi të plotë dhe nuk lë pas dore funksionalitetin. Një shembull? Mbështetja fizike për telefonat, në majë të gishtave tuaj dhe foleja USB.
INSTRUMENTET
Ne duhet të jemi të kënaqur me dy numrat e dashur, të vjetër me duar, të cilat kanë vlerën e tyre më të mirë në qartësi. Midis të dyve ekziston një ekran 3.5 inç që nuk është edhe aq bujar me informacion.
INFOTAINMENT
Sistem i thjeshtë, i lehtë për t’u përdorur falë ikonave të mëdha dhe të identifikueshme qartë. Ekzistojnë dy versione për navigatorin: e para përfshin hartat italiane, e dyta, më e shtrenjtë, shton ato evropiane.
KLIMATIZATORI
Sistemi automatik me një zonë kushton 250 euro (manuali vjen me kompletin standard): funksionon mirë, edhe pse është pak i zhurmshëm. Të dy ventilimet e pasme dhe ato të rezervuara për këmbët e atyre që janë ulur mbrapa, mungojnë.
SHIKUESHMËRIA
Në pjesën përpara, kolona dhe pasqyra e pasme krijojnë një cep të errët. Dritarja e pasme nuk është veçanërisht e madhe: është më mirë të përdorni kamerën kur manovroni, e cila sigurohet duke paguar shtesë.
CILËSIA E MONTIMIT
Duke pasur parasysh proporcionet e duhura ndaj listës së çmimeve dhe profesionit, ne nuk mund të ankohemi. Sepse kursimet (e pashmangshme), megjithëse janë mjaft të lehta për t’u identifikuar, nuk ndikojnë në ekuilibër.
AKSESORËT
Lista e çmimeve ofron pak hapësirë për manovrim, por lufton për të dalë nga territori me kosto të ulët. Kjo do të thotë një sistem hyrje dhe ndjezje pa çelës, navigator, rrota aliazhi 16 inç dhe çati me hapje.
PAJISJET E SIGURISË/ADAS
Frenimi automatik i emergjencës është standard; kompleti mund të zgjerohet vetëm me paralajmërimin e këndeve të errëta (lloji vizual, i cili për këtë arsye nuk përfshin sinjale zanore). Në sediljet mbrapa janë prezente elementet Isofix.
HAPËSIRA
Centimetrat e brendshëm janë pak a shumë të krahasueshëm me ato të Sandero-s së vjetër dhe fotografojnë një segment B mjaft bujar për pasagjerët. Ka hapësirë të konsiderueshme për shpatullat e atyre që ulen mbrapa.
BAGAZHI
Edhe nëse humbet një grusht litra në krahasim me gjeneratën e mëparshme, ajo e tejkalon kuotën 300. Shumë keq për pragun e lartë (79 cm) dhe përfundimin e pakujdesshëm. Pajisjet janë të përshtatshme për të organizuar ngarkesën.
KOMFORTI
Pezullimet luftojnë pak, para dhe prapa, për të thithur pengesa të shkurtra. Dhe fërshëllimat aerodinamike ndihen qartë tashmë duke filluar nga 80 km/orë. Gomat që rrotullohen janë më pak shqetësuese.
MOTORI
Motori turbo me tre cilindra sjell më të mirën duke djegur Gpl dhe humbet smaltin e tij vetëm nëse ndërmerrni sipër kufijve të arsyes së shëndoshë, duke këmbëngulur mbi 4,000 xhiro. Kalimi nga benzina në gaz nuk ndihet.
PËRSHPEJTIMI
Duke thënë se Sandero është pak më i shpejtë në Gpl. Kapja 100 km/orë pas pak më shumë se 11 sekondash. Megjithatë, ndjenja nuk është ajo e një makine veçanërisht të ngadaltë.
RIMARRJA E SHPEJTËSISË
Marshi i gjashtë është i gjatë dhe një rezervë jo e ekzagjeruar e Newtonmeter (170): në rast parakalimi, është më mirë të vendosni shpejt dorën te kambio. Përndryshe, duhen rreth tridhjetë sekonda për klasiken 70-120.
KAMBIO
Shartime precize (të paktën derisa leva të mos trajtohet keq me ndërrime të shpejta ingranazhi) dhe lëvizje mjaft të përmbajtura: gjithçka, provon se është adekuate me karakterin e kësaj Dacia. Fërkimi nuk e lodh.
TIMONI
Reduktuar në mënyrë të konsiderueshme – mbi tre xhiro nga një fund i goditjes në tjetrën – gjithashtu vuan nga saktësia e dobët. Nga ana tjetër, është mjaft progresive. Në fund të fundit, ai shkon në mënyrë adekuate me synimet e Sandero.
FRENAT
Sistemi i përbërë nga disqe përpara dhe tamburë në pjesën e pasme, prodhohet në hapësira të sakta, të cilat shtrijnë një fije në sipërfaqe jo uniforme. Pas dhjetë frenimeve të përsëritura, pedali u bë sfungjer.
SJELLJA DINAMIKE
Natyra është paqësore: nëse e doni, herë pas here, krijoni një trajektore dhe shikoni diku tjetër. Kjo, në manovrat e emergjencës Sandero ka reagime të shëndetshme dhe të kontrolluara mirë nga Esp.
KONSUMI
Gpl lejon kursime të mëdha në pompë në krahasim me benzinën. Duke mos përdorur gaz, ju udhëtoni mesatarisht 14.4 km/litër, e cila bie në 13.7 në autostradë dhe 13.1 në qytet. Shkon më mirë në rrugën kryesore (17.3 km/litër).
ANËT POZITIVE
Ekonomike. Çmimi i ulët për gazin e bën Sandero një makinë të përsosur për të ruajtur portofolin.
Hapësirë. Bujare. Ka hapësirë si përpara ashtu edhe mbrapa, për gjunjët si dhe për shpatullat dhe kokën.
ANËT NEGATIVE
Rimarrja e shpejtësisë. Kohë jo shumë të mira, veçanërisht me benzinë. Për të rimarrë shpejt shpejtësinë, është e nevojshme të shtoni shumë xhirot.
Shikueshmëria. Shtylla e montuar përpara dhe pasqyra krijojnë një cep të errët. Ndihmon kamera e pasme.
Legjenda (vlen për të gjitha tabelat e provës)
E pamjaftueshme
Kaluese
Mesatare
E mirë
Optimale
Vlen ½ ylli
E shkëlqyer
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.