Për të dytin vit radhazi, segmenti i distributorëve, i përqendruar në tregtinë me shumicë, po raporton përmirësim të nivelit të përfitueshmërisë.
AGNA, kompania më e madhe distributore, ka deklaruar një fitim prej rreth 622 milionë lekësh, me një normë prej 4.4%, pothuajse në të njëjtat nivele të një viti më parë. Alpha sh.a., pjesë e të njëjtit grup me AGNA, ka arritur të rrisë fitimet në 554 milionë lekë, me një normë kthimi në rritje nga 5.6% në 5.9%.
Marketing & Distribution ka parë rënie të lehtë të fitimeve në 289 milionë lekë. Për të tretin vit radhazi, norma e fitimit është rritur lehtë, duke arritur në 3.7%.
Inter Distribution Service ka deklaruar një normë fitimi prej 2.1%, të pandryshuar nga një vit më parë.
Albanian Distribution & Development rezulton një nga më fitimprurëset në këtë segment, me një normë prej 12.75%, në rritje me 1 pikë përqindje nga viti i mëparshëm.
Kthime të larta këtë vit raportoi Interbrands prej 12.25%.
Më fitimprurësi në 2017-n ishte Inter Trade & Distribution, norma e përfitueshmërisë e së cilës ishte 13.2%, një pikë përqindje më shumë se në 2016-n.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.