Modeli kompakt DS 3 Crossback do të jetë një version kyç për fatet e markës së re të grupit PSA. Avantazhet? Paraqitje Suv, dizajni provokues dhe për herë të parë, një version tërësisht elektrik
Suv, kompakt, origjinal. Dhe, për të apasionuarit e modelit, vjen modeli elektrik, një version me bateri. Këto janë pikat kryesore që krijojnë identitetin e DS 3 Crossback, i dyti nga gjashtë modele krejtësisht të reja që do të formojnë gamën DS Automobiles në vitet e ardhshme. Më i riu i markave të grupit PSA, është duke mbajtur premtimet e bëra pas spin-off-it nga Citroën, që daton në vitin 2014. Supozohet që modeli i ri deri në vitin 2024, të pësojë ndryshime dhe të zhvillohet në hapat e teknologjisë. Një detyrë, e cila do të ndihmojë edhe emrin e markave të tjera të kompanisë dhe, për partnerët kinez të Dongfeng gjithashtu.
AMBICIE TË MËDHA
Ky është një model themelor për strategjinë e zhvillimit të markës. Nëse DS 3, e cila në njëfarë mënyre mban trashëgiminë, ishte çelësi i suksesit kur marka ishte ende një linjë prodhuese për Citroën, por DS 3 Crossback peshon një përgjegjësi të madhe sepse luan rol të rëndësishëm në zhvillimin e markës, ose në rast se tregu rezervon një pritje të ngrohtë, mund të sugjerojnë një rishikim të strategjisë. Premisat, megjithatë, janë të mëdha. Së pari, për shkak se përmasat e Suv-it – 4 metra e 12 centimetra i gjatë – të japin përshtypjen se mund të ketë rritje të vazhdueshme. Pastaj, ambicia për të hyrë në klubin e propozimeve premium, si një alternativë ndaj modeleve të tilla si Mini Countryman dhe Audi Q2, bëhet për të favorizuar margjinat e larta të përfitimit. Natyrisht, DS 3 Crossback zgjidhet duke respektuar traditën e markës, që paraqet risitë dhe zgjidhjet jashtë rregullave të kategorisë.
Faktor, më pak surprizues, është fakti se është një SUV kompakt dhe se, ashtu si çdo DS, ka linja ndarëse, të cilat ngjallin konfuzion. Mbulesa është origjinale dhe e rafinuar, të tilla si linjat që dalin vetëm kur ju afroheni në makinë. Por edhe versionet që rrjedhin nga modelet e tjera të markës, të tilla si maskarina e madhe e nxjerrë në pah nga DS7 më e madhe dhe motivet anësore prej peshkaqeni që kujtojnë ato të DS 3. Ato që më shumë tërheqin vëmendje, janë pjesët anësore të plota që, së bashku me shtrirjen e pjesës së pasme dhe nivelit të lartësisë nga toka, theksojnë pamjen e një modeli Suv.
Dallimi midis konfigurimeve, i frymëzuar nga vende pariziene (Montmartre, Bastille, Rivoli dhe Opéra, për të cilat shtohet Performance Line dhe La Première, të propozuara në një botim të kufizuar), kanë të bëjnë më tepër me pjesën e brendshme. Ajo që karakterizon pjesën e brendshme është puna komplekse dhe materialet e qëndisura për DS, me një këmbëngulje (ndoshta paksa të tepruar). Pranë ekranit infotainment 10.3 inç, të vendosur në qendër, mund të shohim panelin e instrumenteve dixhitale.
Kalojmë tek kapitulli i teknologjive të fshehura nën lëkurë. Shembulli më i spikatur është fillimi i procesit të elektrifikimit të grupit PSA: arkitektura e re Cmp, alias Platforma e zakonshme modulare, e destinuar edhe për modelet e ardhshme kompakte të Citroën, Peugeot dhe Opel, gjithashtu mbështet fuqinë elektrike.
E para e këtyre debutimeve me DS 3 Crossback, duke i dhënë jetë versionit E-Tense, i cili zhvillon 136 kf dhe një moment përdredhës prej 260 Nm, i menaxhueshëm në dy mënyra Eco dhe Sport, dhe mundësohet nga një bateri litiumi nga 50 kWh, i rimbushur në pesë orë nëpërmjet kutisë së murit dhe 80% në 30 minuta duke përdorur një shkëmbim të shpejtë. Ajo që pritet është që të shtyjë makinën me një shpejtësi prej 150 km/h, për të përshpejtuar nga 0 në 100 në 8.7 sekonda dhe, më në fund, për të udhëtuar mbi 300 kilometra në ciklin e homologimit.
NDRYSHIMET NË AUTOMJET
Duke u kthyer në klasifikimin e motorëve termikë, në mesin e varianteve PureTech me benzinë, të gjitha me filtër grimcash, debuton turbo me tre cilindra 1.2 litra me 155 kf, e cila është e rrethuar nga ato të fraksionimit analog dhe zhvendosjes së 100 dhe 130kf. Repertori i motorit turbodiesel BlueHDi përbëhet nga katër cilindra 1.5 me fuqi prej 100 dhe 130 kf. Për njësitë 130 dhe 155 kf është parashikuar kambio automatike me tetë marshe, për versionet më pak të fuqishëm është versioni manual me gjashtë marshe.
Natyra e teknologjisë së re në modelin sportiv francez plotësohet nga mundësia e Adas-it të avancuar, i cili buron nga një sistem i pavarur i nivelit të dytë të sistemit, si dhe nga lidhjet e gjera dhe paketat si DS Mobility, i cili lejon të kenë një E-Tense për të përdorur një version të mundësuar nga motori termik sipas kërkesës: për shembull një udhëtim të gjatë, kur keni ndonjë dyshim se nuk mund t’i gjeni lehtësisht pikat e karikimit përgjatë rrugës.
412 cm i gjatë, 179 i gjerë, 153 i lartë dhe me një nivel prej 2 metra dhe 58, DS 3 Crossback është pozicionuar në rangun e DS 3, por teknikisht nuk zëvendëson atë. Sipas modelit me rrota të larta të markës pas DS 7 Crossback, ajo ri-propozon ambiciet më të larta
DS 3 Crossback E-Tense
(1) do të jetë modeli i parë i vërtetë elektrik i markës dhe i grupit: i mundësuar nga një motor 136 kf, do të ketë rreth 300 km autonomi. Motivi i veçantë në pjesën anësore
(2) është një homazh i DS 3.
Vini re dizajnin e sediljeve (3),
rrethin e kornizës Opéra (4) dhe
rrezet që ndriçojnë terrenin përpara derës së makinës (5)
Motivi i përsëritur i dizajnit në formë rombi – te çelësat, te mbulesa, dhe në formën e altoparlantëve (2) – shërben për të ndërtuar një ADN të pagabueshme. Ndryshimi është Eat8 i njohur i grupit PSA (1). Boot (3) ka një kapacitet prej 352 litra. Origjinalitet tek dorezat e fshehura (4) dhe dallohet dizajni i fenereve Matrix Led (5)
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.