ÇMIMI
MOTORI
L3 turbobenzinë
FUQIA
KONSUMI
I homologuar
Real
Kosto
EMETIME CO2
I homologuar
Real
FIAT TIPO
Për sa i përket formave, i afrohet modeleve crossover, pa humbur bujarinë në hapësirën e brendshme. Teknologjia po bën një përparim vendimtar. Motori 3-cilindërsh ka një gjendje të qetë që asnjëherë nuk kërkon shumë karburant
I fortë dhe i gjerë: identikiti perfekt i Tipo-s. Tashmë, gjashtë vjet pas fillimit të jetës së tij të dytë, ai i lejon vetes një dozë të vogël krenarie dhe luan me kartën “crossover”. Meqenëse historia e dashurisë midis familjeve dhe hatchbacks klasike po kalon një periudhë të gjatë reflektimi, këtu trupi i makinës bëhet më i lartë (gati shtatë centimetra krahasuar me Tipo Life) dhe karroceria azhurnohet. Me një fytyrë krejt të re, në një farë mënyre gati kërcënuese, por edhe me detaje me një thirrje aventureske. Gjëra që janë parë tashmë, natyrisht, por që këtu kanë meritën që nuk e rëndojnë pa nevojë linjën. E cila, përkundrazi, del e zbukuruar.
SHPIRT VENDËS
Nuk ka dyshim se Cross nuk ka lindur me qëllimin për të shpenzuar veten midis fordave, gropave të baltës dhe gjurmëve të mushkave (nga ana tjetër, tërheqja mbetet rreptësisht përpara), mbrojtjet e pashmangshme plastike të zeza me futje gri që futen në pjesa e poshtme e mburojave të parakolpit dhe në harqet e rrotave ato gjithashtu vijnë në ndihmë kur duhet të parkoni. Ndoshta – dhe këtu ju falënderoni pezullimin e ngritur me pothuajse katër centimetra – me dy rrota në trotuar. Vetëm për një moment, natyrisht, mjaftueshëm sa për të shoqëruar fëmijët para hyrjes së shkollës.
Ndriçimi më i madh në tokë thjeshton mundësinë e arritjes. Jo se ajo e Tipo ishte problematike, por centimetrat shtesë në kuptimin vertikal janë gjithmonë të nevojshëm, veçanërisht kur bëhet fjalë për të marrë gjyshër në bord ose për të siguruar fëmijët në ulëse pa rrezikuar konkretisht goditjen.
I NJËJTË, POR MË MODERN
Në kabinë, pamja është ajo që na ka mësuar Tipo. Paneli, i ndërtuar vetëm në pjesën e sipërme me plastikë të butë, nuk është i ri për sa i përket stilit – përveç futjeve të reja në gri saten dhe të zezë me shkëlqim – as në aspektin e paraqitjes së kontrolleve. Në përputhje me një qasje pragmatike, butonat fizikë janë në vend dhe është një zgjedhje e lumtur, sepse është më lehtë, gjatë ngasjes, të kesh një buton të bukur për të shtypur sesa të kërkosh një kuti virtuale në një ekran.
Në këtë pamje pozitive të përgjithshme, pozicioni i zgjedhur për rrotën e rregullimit të vëllimit është paksa në vend: i vendosur në tunel, midis levës së ingranazhit dhe atij (një përbërës tjetër në rrezik zhdukjeje) të frenës së dorës, nuk mund të identifikohet lehtë.
Një çmim i vogël për të paguar, nëse merrni parasysh përfshirjen e vlefshme në kapitullin e informacionit, i cili pasurohet nga sistemi i suksesshëm Uconnect 5. Ata që janë të etur për detaje do t’i gjejnë ato në faqen tjetër: mjafton të dinë se ky sistem vë në dispozicion lidhjen pa tel për Android Auto dhe Apple CarPlay, për të mos përmendur platformën për karikimin e telefonit inteligjent. Po kështu, instrumentacioni gjithashtu fiton një dozë të mirë virtualiteti, falë panelit TFT me ngjyra 7 inç. Rrethuar nga dy rrotulla me shirita (në të majtë ka numëruesin e rrotullimeve, në të djathtë treguesin e nivelit të benzinës), ofron një dozë të pasur informacioni dhe, mbi të gjitha, është gjithmonë i lexueshëm pa ndonjë problem.
Shpirti racional i Cross gjithashtu shkëlqen në detaje të tjera: kontrolli automatik i klimës, për shembull, mund të menaxhohet me platformën klasike. Më pak të ndara janë mungesa e rregullimit të veçantë të temperaturës dhe mungesa e dalëseve të pasme. Megjithëse është e mundur të keni mbështetjen elektrike të mesit në anën e shoferit, leva e dedikuar për mbështetësen nuk ju lejon të gdhendni pozicionin prapa timonit në milimetër. Temat që zënë vendin e dytë sa më shpejt që gjyshërit e sipërpërmendur (ose miqtë ose dikush tjetër) të strehohen në divanin e pasmë: përveç lehtësisë së hyrjes, në fakt, hapësira në dispozicion për të prodhuar buzëqeshje. Të bollshme në çdo drejtim, aq sa çdo udhëtim në tre nuk detyron shtrembërime të veçanta.
Bagazhi nga ana e tij, është konfirmuar si një nga më të aftë të segmentit: për t’ju dhënë një afat krahasimi, me 436 litra Tipo Cross është e barabartë me një SUV si Dacia Duster dhe bën edhe më mirë se një rival, i ngjashëm në qëndrim, siç është Ford Focus Active (334 litra). Për provën e fakteve, duhet vetëm të jesh i gatshëm të pranosh një sipërfaqe ngarkese që nuk është krejtësisht e rrafshët me vendet e palosura, mungesa e një çelësi për kalimin e ngarkesave – duke pasur parasysh thirrjen aventureske, do të kishte pasur një kalim për ski – dhe një prag pak të lartë, të vendosur 76 centimetra mbi tokë.
NJË MOTOR 3-CILINDËRSH I NDERSHËM
Përpara se të shkoni në fund të shërbimit dhe të kënaqni etjen tuaj për numra, përpiquni të pastroni mendjen tuaj nga çdo paragjykim. Sepse, ndjesia e parë për lëkurën, është se, sado e sinqertë, një motor me tre cilindra 100 kuaj fuqi rrotull nuk është i mjaftueshëm për të përmbushur nevojat e gjithanshme të këtij lloji të veçantë.
Nga ana tjetër, është gjithashtu e vërtetë që lista e çmimeve siguron jo më pak se dy modele me dy motorë turbodieselë Multijet: 1.3 me 95 kuaj fuqi dhe 1.6 me 130 kuaj fuqi. Nëse udhëtimet Milano-Romë janë buka juaj çdo ditë, është pothuajse e padobishme t’ju kujtoj se këto të fundit preferohen. Sidoqoftë, ata që bëjnë pak rrugë dhe, mbase, nuk kanë mundësinë ekonomike (ose dëshirën) për të tërhequr makinën në çdo hap, do të bënin mirë të konsideronin motorin që bie në sy në këto faqe. Si fillim, sepse kur bëhet fjalë për konsum, nuk jeni të detyruar të bëni sakrifica të veçanta.
Mungesa e ndonjë elektrifikimi të lehtë jep një dorë në drejtimin e ekonomisë së qytetit të Tipo, i cili ka vetëm Start & Stop dhe duhet të jetë i kënaqur për të udhëtuar, matjet në dorë, pak më shumë se 13 km/litër. Por, sapo të vendosni hundën jashtë mureve, efikasiteti përmirësohet në mënyrë dramatike: 17 kilometra me një litër benzinë janë brenda mundësisë. Përkundër mungesës së raportit të gjashtë (me 130 km / orë, brezi i dritës së sportelit të rrotullimeve është vendosur pak nën numrin 3), distanca e matur prej 15 km / litër në autostradë është një kartë biznesi e bukur. Rezultatet e mira për sa i përket konsumit – mesatarja flet për 14.5 km / litër – janë për shkak të etjes së ulët të tre cilindrave të familjes Gse (motor i vogël global), por edhe për disa masa që synojnë përmirësimin e efikasitetit të përgjithshëm grilën e përparme aktive, të pajisur me furgona të aftë për të hapur ose mbyllur sipas nevojës. Një mashtrim tani mjaft i zakonshëm, por jo i marrë për të mirëqenë në një makinë kushtuar thjeshtësisë si kjo.
Megjithatë, nuk bëhet fjalë vetëm për kilometrazhin. Për shkak se motori 1.0 turbo me 100 kuaj fuqi është një shoqërues i mirë dhe i dobishëm në jetën e përditshme: do të jetë gjithashtu një fije e ashpër rreth minimumit, por është mjaft elastik dhe tregon një progresivitet të dukshëm. Me pak fjalë, nuk ka krahasim me 95-kuaj fuqi të vjetër 1.4 të aspiruar që Fiat po merret me pension.
Nëse me këtë të fundit pedali duhej ngjitur në dysheme për të marrë përshpejtime të denja për emrin, tre cilindri është padyshim më i pafytyrë në pjesën e poshtme të sportelit të rrotullimeve. Gjithashtu në sajë të sasisë më të madhe të momentit rrotullues është i pajisur (190 kundrejt 127 Nm të mëparshëm), i disponueshëm, ndër të tjera, 3,000 rpm më i ulët. Në thelb, pikërisht aty ku ju nevojitet më shumë.
Natyrisht, mekanika ende ka ligjet e saj. Dhe pastaj, nëse është me ngut për t’ju drejtuar, për të marrë më të mirën nga tre cilindrat (thjesht në terma të performancës) do t’ju duhet të punoni shumë me levën e ingranazhit. Në këtë kuptim, kronometri është i qartë: me këtë motor, Tipo Cross merr 12 sekonda të rrafshët në vrapim nga 0 në 100 km / orë. Dhe, për të shkuar nga 70 në 120, duhen të paktën 20. Kjo është arsyeja pse, nëse doni të parakaloni kamionin që ju ngadalëson për disa kilometra, do të duhet të prisni për një drejtpërdrejt të gjatë me një pamje të bukur. Kur të plotësohen këto kushte, këmbën e majtë te gazi dhe dorën në çelës: pesë ingranazhet gjithashtu do të vendosen në mënyrë korrekte, por kthetrat janë mjaft të gjata dhe madje pak të kontrastuara, veçanërisht kur veproni me entuziazëm.
SHIKUESHMËRIA ËSHTË OK
Sigurisht që ka crossover dhe modele sport utility që ju lejojnë të mbizotëroni më mirë rrugën, megjithatë Cross ju lejon të keni një pamje të privilegjuar, në trafik, në krahasim me motrat e tij. As ngritjet e ngritura nuk janë në gjendje të shqetësojnë shumë realitetin që rrjedh para syve tuaj: në këtë rast, identifikimi i çdo këmbësorësh që pret të kalojë rrugën është zakonisht një çështje mjaft e thjeshtë.
Cross është konkret nga këndvështrimi i komoditetit. Mos prisni një butësi si një dyshek hoteli me pesë yje (prapa, funksionon modeli i zakonshëm i rrotave të ndërlidhura, me të gjitha kufijtë e dizajnit të kutisë), por substanca është atje: përveç kalimit (të zakonshëm) në pengesat e thata, gjë që vë në vështirësi amortizatorët e pasmë, fotografia, megjithëse jo e shkëlqyeshme, është megjithatë e përshtatshme për kursimin e këtij lloji. Nuk është e nevojshme, të jemi të qartë, të nxitojmë për të rezervuar një vizitë pas udhëtimeve më të gjata ose në fund të atyre më të shkurtra, por të torturuar nga kalldrëm, puseta ose vrima.
Në mënyrë të ngjashme, izolimi kryesor i zërit nuk mund të pritet: indeksi ynë i artikulimit kap një makinë mjaft të qetë, edhe nëse me shpejtësi të autostradës decibelët fillojnë të filtrohen nëpër dhomën e pasagjerëve më me këmbëngulje.
Megjithatë, udhëtimet rrjedhin me relaksimin e nevojshëm, falë edhe një kompleti të rinovuar të Adas: rregullatori aktiv i shpejtësisë është i rrjedhshëm në veprim, si dhe ndihmësi i mirëmbajtjes së korsisë (lehtësisht i çaktivizuar, në rast nevoje, me një buton praktik në çelësi i dritës). Gjithashtu pjesë e lojës janë edhe Ndihma për Vëmendjen, e cila rekomandon ndërprerjen në rast lodhjeje gjatë ngasjes dhe njohjen e shenjave rrugore, të replikuara në panelin e instrumenteve. Ekziston edhe frenimi automatik i emergjencës si standard, i cili menaxhon vetëm automjetet; nga ana tjetër, nuk është e mundur të llogaritet në drejtimin e asistuar të nivelit 2, për shkak të mungesës së mirëmbajtjes së trajektores.
Në çdo rast, sektori i kornizës gjithmonë i di gjërat e tij. Nga këtu për të folur për sportivitet ekzistojnë, por për provën e fakteve (dhe gjithashtu në testet tona të zakonshme dinamike, të cilat simulojnë manovrat e emergjencës) Tipo Cross ka provuar gjithmonë të jetë i sinqertë dhe i parashikueshëm në reagime. Rrotullohet shumë, po, por nuk është për t’u habitur. Dhe ndihmohet nga elektronika e përpiktë dhe e rreptë, e cila vepron, në shumicën e situatave, pa teprime të panevojshme.
Pragmatizmi gjendet gjithashtu në drejtim: mjaft i saktë dhe me progresivitetin e duhur, i mungon shpejtësia dhe, mbi të gjitha, aftësia për të përshkruar hollësitë e asfaltit. Së fundmi, një nga avantazhet e këtij lloji është sigurisht sistemi i frenimit. I përbërë nga disqe të përparme dhe daulle në boshtin e pasmë, është i aftë të ndalojë 1,387 kg të Cross-it në 38,1 metra nga 100 km / orë dhe të ruajë efikasitetin e ngadalësimit të tij të pandryshuar edhe nën stres, siç demonstrohet nga prova jonë e zakonshme e rezistencës së ngarkesës së plotë. Me këta numra, një zgjatim i lehtë i hapësirave në sipërfaqe me kapje të ulët është falur me kënaqësi.
Dicitura:
Dizajni i kroskotit është i njëjtë me atë të Tipo-ve të tjera
1.Butonat për menaxhimin e dritave të mjegullës para dhe mbara, rregullimi i këndit të rrezes së dritës së fenerit, kontrolli i presionit të gomave dhe Esp.
2.Butoni për ç’aktivizimin e ruajtjes së korsisë.
3.Kuadri i treguesve me panel Tft me ngjyra 7 inç.
4.Ekran me prekje 10 inç.
5.Klimatizator automatik 1-zonësh.
6.Platformë karikimi ëireless.
7.Frenat e dorës.
8.Rrotulla e rregullimit të volumit.
INFOTAINMENT
LIDHJA ËSHTË ME WIRELESS
Pas debutimit te modeli i ri elektrik 500, sistemi multimedial Uconnect 5 është opsion edhe te Tipo Cross. I shpejtë në prekje, ekran i pastër dhe ju lejon me lehtësi që të lundroni në menu. Mundësia e lidhjes së smartphon-it tuaj Apple ose Android pa kabëll është gjithashtu shumë i përshtatshëm. Nëse nuk do të mjaftonte, softueri pranon lidhjen e njëkohshme përmes Bluetooth, të dy telefonave. Në këtë mënyrë, ju mund të menaxhoni lehtë thirrjet e të dy pajisjeve pa qenë e nevojshme të kaloni me mundim nga një lidhje në tjetrën. Kjo do të thotë se nuk ka asnjë hartë navigimi në sistem: prandaj duhet të përdorni smartphone-in tuaj përmes Android Auto ose Apple CarPlay, duke përdorur aplikacione të tilla si Google Maps ose Waze. Në thelb janë ndryshime të vogla, sepse telefoni celular tani është bërë i kudondodhur në jetën tonë.
UCONNECT 5
Përmasat reale të ekranit (inç)
Ekran me prejkje po
Fole Usb
Karikim ëireless smartphone po
Android Auto/Apple CarPlay po/po
MirrorLink jo
Pozicioni i shikueshmërisë së ekranit
Përfundimet e ekranit
Shikueshmëria e komandave
Telefon-vivavoce
Navigator jo
Radio
Impiant audio
Lidhja me internetin tethering
App i inkorporuar po
App smartphone po
Treguesi i sigurisë
Dicitura:
Përveç se je në gjendje të shohësh të dhënat e udhëtimit, sistemi ju lejon të ruani deri në pesë profile përdoruesish. Këtu në krah, ekrani që lidhet me Google Maps
MUNDËSI BLERJE
PËR 5 MIJË EURO MË PAK
KLIENTË PRIVATË
Nga dy versionet e Tipo me pezullim të ngritur, Cross është më i pasuri. Kushton 2,000 euro më shumë se City Cross, por sjell përmbajtje shtesë të vlerësuar në 4,200 euro, të cilat përfshijnë sistemin e frenimit automatik, kontrollin e drejtimit aktiv, kamerën e pasme, sensorët e parkimit para dhe pas, kontrollin automatik të klimës dhe disqe prej aliazhi të lehtë 17 inç. Çmimi nis nga 23,500 euro, megjithatë, në rast të heqjes dhe zgjedhjes së kredisë në normën prej 6,85%, ajo mund të ulet në 18,400.
(vlera me TVSH)
Qira afatgjatë
Paradhënie
36 këste mujore nga
Kushtet: Janë të përfshira sigurimi i plotë (Tpl, zjarri dhe vjedhja, kasko), mirëmbajtja periodike dhe jo periodike, ndihma në rrugë, asistenca 24 orë në 24 dhe taksa e pronësisë, shoqëruar nga tërheqja e modelit të përdorur dhe dorëzimi në shtëpi. Limiti është 100 mijë kilometra në tre vite.
Qira afatgjatë
Paradhënie
36 këste mujore nga
Kushtet: janë të përfshira sigurimi, mirëmbajtja periodike dhe jo periodike, ndihma në rrugë, asistenca 24 orë në 24 dhe taksa e pronësisë, ndërrimi i gomave dhe makinë zëvendësuese. Tërheqja e modelit të përdorur dhe dorëzimi në shtëpi. Limit është 30 mijë kilometra në tre vite.
RUAJTJA E VLERËS NË KOHË
vlera në euro
llogaritur mbi çmimin e tregut
Duke marrë në konsideratë një përshkrueshmëri prej 43.000 km në tre vitet e para dhe 65.000 km në pesë vite.
Të dhëna teknike të marra nga makina e provës
Motori
• Montuar përpara vertikalisht, benzinë
• 3 cilindra në linjë
• Diametri i pistonit 70,0 mm
• Korsa 86,5 mm
• Cilindrata 999 cm3
• Fuqia maksimale 73 kW (100 kf) në 5.000 xhiro/min
• Bllok cilindrash dhe testata prej aliazhi të lehtë
• 2 boshte me gunga në testatë,
dopio rrip faze,
4 valvola për cilindër (zinxhir)
• Injeksion elektronik, turbo dhe intercooler
• Filtër anti-grimcave
Transmisioni
• Traksion në rrotat para
• Kambio manuale me 5 marshe
Gomat
• Falken FK510A
215/55R17 94V
• Kit riparimi
Karroceria
• Trup çeliku me pjesë alumini, 2 vëllime, 5 dyer, 5 vende
• Aksi i parë MacPherson,
bosht stabilizues
• Aksi i pasmë me shumë lidhje,
susta pneumatike,
• Amortizatorë hidraulik
• Frenat para me disk, autoventilues, mbrapa me tambur, Abs dhe Esp
• Sistem drejtimi me kremaljerë, asistencë elektrike
• Serbatori benzinë 50 litra
Përmasat dhe pesha
• Hapi 264 cm
• Pjesa para dhe mbrapa 154 cm
• Gjatësia 439 cm
Gjerësia 180 cm
Lartësia 156 cm
• Pesha 1.335 kg, me ngarkesë të plotë 1.760 kg, të rimorkueshme 1.500 kg
• Bagazhi 440 dm3
Prodhuar në
• Bursa (Turqi)
Diciturat:
EFIÇENCË E LARTË
Motori tre-cilindërsh turbo FireFly 1000 kubikë dhe me 100 kuaj fuqi është risia kryesore teknike e Tipo-s. Është e pajisur me shpërndarjen MultiAir me ngritje të ndryshueshme dhe kohën e valvulave të marrjes, për të rritur efikasitetin në ngarkesa të ulëta dhe rrotullime, pa e mbytur gazin.
PJESA E PËRPARME ME GRILËN E MADHE DHE DRITAT LED E BËJNË TË DUKET MË INTENSIV
HAPËSIRA DHE SHIKUESHMËRIA
përmasat në centimetra, këndet në gradë
Këndet e errëta
Shikueshmëria e pasme
(pengesa me lart. 70 cm) mbi 10 m
Shikueshmëria e kolonës së majtë
I rritur
Fëmijë
Biçikletë
Vlerësimi i përgjithshëm
BAGAZHI
përmasat në centimetra
Kapaciteti i përgjithshëm (litra)
prej të cilave nën dysheme (litra)
Lartësia e dyshemesë (cm)
AKSESORËT KRYESORË
Çmime në euro në seri
Çmimi i tregut
Çmimi i veturës në provë
Airbag përpara, mbrapa dhe anësore
Dritare elektrike përpara dhe mbrapa
Hapje dyersh dhe ndezje pa çelës
Asistencë në ruajtjen e korsisë
Lidhjet Isofix
Paralajmërim i lodhjes së shoferit
Shufra gjatësore në çati
Kuti për ngarkesë
Disqe aliazhi 17 inç
Klimatizator automatik 1-zonësh
Drita të gjata automatike
Drita mjegulle
Fenerë full Led
Frenim automatik emergjence
Impiant multimedial 7 inç
Kit riparimi
Paketë për duhanpirësit
Paketë Comfort
Paketë Safety
Paketë Tech
Prizë 12 V në bagazh
Rregullator/reduktues i shpejtësisë
Pasqyra të pasme të kromuara
Sediljet mbrapa të rregullueshme elektrikisht dhe me ngrohje
Njohje e sinjalistikës rrugore
Goma rezervë me madhësi të plotë
Mbështetëset mbrapa me ndarje
Sediljet përpara me ngrohje
Sensorë për shiun
Sensorë parkimi para dhe mbrapa
Kamera mbrapa
Bojë metalizato
Xhamat mbrapa të zinj
Me të kuqe: të pranishme në veturën e provës
Shënime: 1) përfshin mbështetësen e krahut në sediljen e pasme, mbështetjen e mesit të rregullueshme elektrikisht në anën e shoferit dhe veshjet e mëdha; 2) përfshin paralajmërimin e këndeve të errëta dhe kontrollin aktiv të drejtimit; 3) përfshin sistemin multimedial Uconnect me ekran 10 inç, radio DAB, lidhje ëireless Android Auto dhe Apple CarPlay dhe platformë të karikimit ëireless.
Diciturat:
Drita më e madhe në tokë ju lejon të keni më shumë liri në asfalt. Ai plazh i bukur në fund të rrugës, mund të arrihet pa shqetësime të mëdha
MAKINË E EKUILIBRUAR DHE E SHËNDETSHME QË NUK E HABIT SHOFERIN. MADJE, AS NË RAST URGJENCE
CILËSIA
NJË EKONOMI E PARASHIKUAR
Tipo është një makinë që shikon lart, por kjo nuk do të thotë se është bërë keq. Në fakt, bazat janë të një standardi të mirë, duke filluar me veshjen e pastër edhe në pjesët e fshehura dhe të trupit të përgjithshëm të reduktuar dhe uniform. Kabina është gjithashtu e mbledhur mirë, edhe nëse materialet e përdorura nuk janë të çmuara. Në fakt, plastikat janë të ngurta dhe ekonomike në dukje, me përjashtim të pjesës së sipërme të panelit, e cila është e butë dhe më e kënaqshme për syrin dhe prekjen. Krahasuar me modelin e testuar pesë vjet më parë, Tipo ka pajisje elektronike më të mira, por ka pasur disa prerje këtu dhe atje: rrëshqitja për rregullimin e lartësisë së rripave të sigurimit të përparmë është hequr, si dhe çelësi që e fshihte atë nga pamja.
JASHTË
Boja është e shtrirë mirë dhe e plotë me transparente kudo dhe montimi i saktë i karrocerisë përbën një kartë biznesi të mirë Tipo.
Sipërfaqet e karrocerisë
Lojëra dhe profile
Izolimi i zërit dhe guarnicione
Shasia
BRENDA
Panelet e dyerve me pjesë të mëdha prej plastike të fortë dhe me shkëlqim dhe dizajni i matur nuk të bëjnë përshtypje, por pjesa e brendshme është e ndërtuar në përgjithësi me njëfarë kujdesi.
Materialet dhe lidhëset
Sediljet
Funksionaliteti
Përfundimi i bagazhit
PËLQEHET
1.Komandat janë përgjithësisht të bëra mirë dhe të këndshme për tu përdorur, si në rastin e dorezave automatike të kontrollit të klimës.
2.Një detaj i bukur: lidhja e kopsës së rripave të përparmë është e veshur mirë për të shmangur zhurmat e pakëndshme.
NUK PËLQEHET
3.Plastika e paneleve të dyerve nuk është vetëm e ngurtë në prekje, por edhe e pa lyer: prandaj, ajo ka një aspekt ekonomik.
4.Dritaret elektrike janë të pajisura me automatizim të plotë vetëm në anën e shoferit; ana e pasagjerit para ka vetëm tatëpjetë; pas tyre nuk kanë asnjë.
Dicitura:
Nëse nuk ka alternativa për rrotat e aliazhit, paleta e ngjyrave përfshin 11 nuanca. Të gjithë kanë një kosto prej 700 euro, me përjashtim të Rosso Pastello, të ofruar pa pagesë shtesë
SHPEJTËSIA km/h
Benzinë Gpl
Maksimale
Xhiro xhiro/min
me shpejtësi maksimale në të IV me 130 km/orë në të V
Gabimi i takimetrit në 130 km/orë (%)
PËRSHPEJTIMI sekonda
0-60 km/h
0-100 km/h
0-110 km/h
0-120 km/h
0-130 km/h
0-140 km/h
400 metra nga një ndalesë
Shpejtësia e daljes (km/h)
1 km nga një ndalesë
Shpejtësia e daljes (km/h)
PËRSHPEJTIMI NË TË V (me ngarkesë minimale/maksimale) sekonda
70-90 km/h
70-100 km/h
70-120 km/h
70-130 km/h
70-140 km/h
30-60 km/h në të III
FRENIMI
100 km/h me ngarkesë minimale
metra g
160 km/h me ngarkesë minimale
metra g
100 km/h në asfalt të thatë + zhavorr
metra g
100 km/h në asfalt të lagur + akull
metra g
REZISTENCA E FRENAVE
10 frenime nga 100 km/h me ngarkesë të plotë
metra
optimal
mesatar
i dobët
KONSUMI
PËRSHKUESHMËRIA NË TË V km/litër
Benzinë Gpl
PËRSHKUESHMËRIA MESATARE DHE AUTONOMIA
km/litër
Lloji i rrugës
Qytet
Ndërurbane
Autostradë
Mesatarja reale
Mesatarja e homologuar
KOSTOT
Qytet
Ndërurbane
Autostradë
Mesatarja
PROVA DINAMIKE
KAPJA ME ASFALTIN
Përshpejtimi anësor
QËNDRUESHMËRIA km/h
Ndërrimi i dyfishtë i korsisë në asfalt të lagur
Ndërrimi i korsisë në vijë të drejtë
Ndërrimi i korsisë në kthesë
Testi i stabilizuar i konfigurimit nxori në pah një tendencë të dukshme për të zgjeruar trajektoren, gjithashtu për shkak të kapjes së dobët të gomave. Stabiliteti i përgjithshëm ishte më i mirë: qëndrimi i ngritur solli një sasi më të madhe të rrotullimit, por reagimet mbetën graduale dhe të parashikueshme, brenda mundësive të çdo drejtuesi. Esp ndërhyn në momentin e duhur dhe me intensitetin e duhur, të paktën në të thatë; në ndryshimin e korsisë së dyfishtë në lagështirë, megjithatë, ajo humbet pak rrjedhshmëri. Reagimet e drejtimit janë diskrete.
MANOVRUESHMËRIA
Diametri minimal i kthesës (metra)
Rrotullime të timonit
Pesha e timonit në manovër (kg)
Pesha e freksionit statike/dinamike (kg)
KOMFORTI
AKUSTIK
Indeksi i artikulimit (A.I.)
optimal
mesatar
i dobët
km/h kushtet dB(A)
50 në asfalt
50 në asfalt drenazhues
50 në zhavorr
Përshpejtim maksimal
optimal
mesatar
i dobët
START&STOP (dridhjet e sediljes së makinës)
Nisje
Ndalesë
Minimum
optimal
mesatar
i dobët
SUSPENSIONE
para
mbrapa
optimal
mesatar
i dobët
zhavorr
shkallëzim
kanale kullimi
shina
pllaka
prag hyrës
TË DHËNAT E VETURËS
PESHA
Në kushtet e provës (kg)
Shpërndarja e masës
AERODINAMIKA
Cx rrugor
Sipërfaqja ballore (m2)
VLERËSIMI
POZICIONI I DREJTIMIT
Pozicionimi i sediljes katër centimetra më lart se te modelet e tjera Tipo, jep një ndjesi kontrolli më të madh. Dhe mbështetja e rregullueshme e mesit ndihmon në udhëtimet e gjata. Mbështetësja përshtatet mirë.
KROSKOTI DHE KOMANDAT
Racionaliteti është në nivele të larta. Linjat janë të pastra dhe thelbësore, ndërsa nuk ka asnjë kursim për sa i përket çelësave fizikë. Pozicionimi i rrotës së rregullimit të vëllimit midis sediljeve të përparme është unik.
INSTRUMENTET
Sigurisht që ka grafikë më joshës dhe panele më bujare, si dhe me mundësi më të mëdha për të rikonfiguruar informacionin; megjithatë, fotografia ka meritën e qartësisë së pamohueshme.
INFOTAINMENT
Ekran i madh me prekje, ndërfaqe e thjeshtë dhe intuitave dhe shpejtësi. Ka gjithçka që ju nevojitet për kënaqësi në këto ditë. Navigatori mungon, por përbëhet nga një smartphone (Android si Apple) që mund të lidhet pa kabëll.
KLIMATIZATORI
Nëse modeli automatik standard do të kishte gjithashtu rregullim të veçantë të temperaturës dhe dalje të dedikuara për pasagjerët mbrapa, do të kishte fituar një vlerësim më të lartë. Por, është gjithashtu efektiv dhe i fuqishëm, nëse është e nevojshme.
SHIKUESHMËRIA
Ilustrim mjaft i madh, i cili nuk e ndërlikon shumë jetën e përditshme si kur drejton makinën (shtylla nuk bllokon shumë pamje) ashtu edhe kur manovron, ku mund të mbështetesh në kamerën e pasme. Përfshihet në pajisjet standarde.
CILËSIA E MONTIMIT
Megjithëse materialet i kushtojnë vëmendje mbi të gjitha pikës dhe pjesët e ngurtë nuk mungojnë, montimi është mjaft i saktë: në përgjithësi, edhe pa virtuozitet të veçantë, në bord mund të thithni një ajër të këndshëm.
AKSESORËT
Cross mburret me një komplet elementar tashmë mjaft të plotë, i cili ndër të tjera mund të zgjerohet lehtësisht me një seri të vogël paketash. Nëse kjo nuk do të mjaftonte, ka edhe hapësirë për ndonjë personalizim të lehtë estetik.
PAJISJET E SIGURISË/ADAS
Si frenimi automatik i emergjencës ashtu edhe ndihma për ruajtjen e korsisë janë standarde. Shtimi i 700 eurove vjen me kënde të errëta dhe një kontroll të shpejtë të drejtimit. Niveli 2 nuk është i disponueshëm.
HAPËSIRA
Një hatchback me një thirrje për të udhëtuar në kompani: disponueshmëria e centimetrave është gjithmonë e bollshme, përpara si dhe prapa. Struktura pak e ngritur, pra, e bën më të lehtë uljen.
BAGAZHI
Nuk ka një përfundim të përsosur dhe as pjesa e sipërme nuk është e sheshtë. Sidoqoftë, nëse flasim për kapacitet të pastër, 436 litrat e zbuluara janë në gjendje të plotësojnë shumicën e kërkesave të ngarkesës. Pragu është pak i lartë, 76 cm mbi tokë.
KOMFORTI
Decibelët që hyjnë në dhomën e pasagjerëve nuk janë kurrë të tilla që të krijojnë shqetësim real për pasagjerët. Disa më shumë mërzi vijnë nga pezullimet, fajtorë për disa lëkundje sidomos pas, në pengesa të shkurtra.
MOTORI
Në këtë version me 100 kuaj fuqi dhe 190 Nm çift rrotullues, turbofani me tre cilindra konfirmohet si mjaft i rrumbullakët dhe progresiv në dorëzim. Në krahasim, 1.4 e mëparshme e aspiruar bëhet pothuajse anakronik.
PËRSHPEJTIMI
Duke dashur të përdorë një metaforë futbolli, ky milino sigurisht nuk mund të mburret me frymëzimin e qendërsulmuesit. Thënë kjo, në praktikë ai nuk është i frikësuar. E rëndësishme është të mos presësh një goditje sportive.
RIMARRJA E SHPEJTËSISË
Për të rimarrë hapin e humbur është e nevojshme të ngjitni një ose dy ingranazhe: përndryshe, duhet ta merrni me qetësi të bollshme. Për ta kuptuar, në marshin e pestë duhen 20 sekonda për të kaluar nga 70 në 120 km/orë.
KAMBIO
Kalimet e raporteve nuk janë shumë të sakta dhe goditja është mjaft e gjatë. Mbani mend, ajo e bën detyrën e saj pa probleme, por nuk merr duartrokitje në skenë të hapur. Dhe vuan pak nga ndryshimet në pambukun e armës.
TIMONI
Mjaft preçiz dhe progresiv, por i mungon shpejtësia. Dhe, më shumë se gjithçka tjetër, në aftësinë për të treguar se çfarë ndodh me rrotat e përparme. Falë mënyrës City, ajo bëhet pendë në manovër dhe me shpejtësi të ulët.
FRENAT
Mos u mashtroni nga sistemi i përzier, i pajisur me disqe në pjesën e përparme dhe daulle në rrotat e pasme: rezistenca ndaj lodhjes dhe distancat e frenimit janë të një niveli të lartë. Më pak kur kapja është e ulët.
SJELLJA DINAMIKE
Kënaqësia e pastër e ngasjes duhet të kërkohet diku tjetër, nuk ka dyshim për këtë. Megjithatë, ekuilibri midis cilësive të shasisë dhe atyre të elektronikës, i saktë dhe i kujdesshëm, e bën Tipo të sigurt dhe të parashikueshëm.
KONSUMI
Duhet thënë që në qytet nuk është jashtëzakonisht i ulët (13.2 km / litër), bën mjaft mirë si në rrugën shtetërore (17.2) ashtu edhe në autostradë, ku udhëton 15 kilometra me një litër. Në përgjithësi, nuk mund të ankoheni.
ANËT POZITIVE
Frenat. Shtrihet pak kur keni nevojë për ekuilibër sesa forcë, por në efektivitetin e tij në kushte të thata dhe në rezistencë është thjesht në majë.
Bagazhi. Litra me bollëk dhe forma të rregullta: kapaciteti i duhur për prirjen turistike të Kryqit.
ANËT NEGATIVE
Klimatizatori. Sistemi automatik, si standard, funksionon mirë, por nuk ka rregullim të veçantë për dalëset e pasme të ajrit.
Rinisja. Rinisja nuk është aq e mrekullueshme: për të rifituar shpejtësinë shpejt, është më mirë të ndërrosh një ose dy ingranazhe.
Legjenda (vlen për të gjitha tabelat e provës)
E pamjaftueshme
Kaluese
Mesatare
E mirë
Optimale
Vlen ½ ylli
E shkëlqyer
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.