Jeep compass

05/07/2021 2:06 PM 0 komente

Një dorë e lehtë nga jashtë dhe ndryshim total nga brenda. Lëviz me mjeshtëri në të gjitha terrenet, veçanërisht në këtë version Trailhawk. Dhe kjo është gjithashtu për shkak të rritjes elektrike të fuqisë plug-in

 

Elektrifikimi në kompaninë Jeep vazhdon sipas programit: Renegade, Compass dhe Wrangler tani ofrojnë një hibrid plug-in të pajisur me sistemin e ri Powerloop, i cili parashikon traksion integral për të gjitha rrotat me një skemë elektrike me një motor termik përpara dhe një kontribut shumë të konsiderueshëm (60 kf dhe moment përdredhës maksimal 250 Nm) nga një njësi elektrike në pjesën e pasme.

Ky Compass azhurnohet në 2021 me një ndryshim të dukshëm të ambienteve të jashtme dhe madje edhe më të mëdha të ambienteve të brendshme, tani shumë më të rafinuara dhe racionale se më parë.

 

PRODHUAR NË MELFI, ITALI

Compass gjen vendin e saj ngjitur me linjën e prodhimit Renegade, në Melfi (dikur vinte nga Meksika). Dhe duhet thënë se ndikimi estetik, perceptimi i cilësisë dhe komoditeti i udhëtimit kanë fituar shumë. Përditësimi në motorin e përzier, siç mund ta imagjinoni, nuk ishte falas: për nga pesha “kushton” rreth 200 kg më shumë dhe madje lista e çmimeve nuk është shaka, pasi çmimi i këtij Trailhawk rritet në gati 50 mijë euro.

Karakteristikat teknike të makinës janë të njohura, por një përmbledhje e shkurtër është e dobishme: me 4xe, prodhuesi amerikan ka braktisur skemën klasike 4×4 me boshtin e përparme për të përdorur një njësi elektrike sinkrone trefazore në boshtin e pasmë, ku fillimisht ishte diferenciale, e bërë nga GKN britanike dhe gjithashtu kushtuar rikuperimit të energjisë.

Gjithçka ushqehet nga një bateri litiumi 11.4 kWh me inverter të integruar, të vendosur gjatësisht në pjesën e poshtme të trupit dhe të rimbushme nga jashtë deri në një fuqi njëfazore 7.4 kW. Motori i përparmë është motori 1.3 me katër cilindra 180 kf (me ndihmën e një makine të dytë elektrike BSG, e cila përdoret vetëm për rindezje).

Në këtë konfigurim, Compass mund të funksionojë në tre mënyra: si makinë elektrike 100% (maksimumi 50 km, por shumë varet nga shpejtësia); si një hibrid tradicional; në modalitetin e rimbushjes (ruaj e-kursim), për të kursyer dhe mundësisht rritur ngarkimin e baterisë deri në 80%. Në rastin e fundit, konsumi rritet shumë (rreth 2.5 litra më shumë për 100 km) dhe, për këtë arsye, është një zgjidhje që do të miratohet vetëm nëse është vërtet e domosdoshme. Shumë më mirë të mbështetesh në rimbushjen e brendshme ose publike.

Vijmë tek pjesët e brendshme, të cilat janë rishikuar plotësisht: njësia qendrore, më parë e ulët dhe e përfshirë në kroskot, tani qëndron në këmbë dhe vendoset në sytë e thjeshtë, brenda mundësive të gishtërinjve. Tuneli qendror është shumë më i lartë dhe vetë kroskoti, nga një shtyllë në tjetrën, merr një formë tre-dimensionale në dy nivele, me një futje lëkure imituese dhe qepje të kundërta të kuqe.

Zmadhimi i ekranit e detyroi prodhuesin të ripozicionojë daljet e ajrit të kondicionerit (i cili më parë e mbështeste atë) në pjesën e poshtme, në një linjë të maskuar mirë që ndan dy nivelet; rrotat që kontrollojnë vetë hapjen e shfryrjeve, megjithatë janë vërtet të vogla. Krahët te dyert janë gjithashtu më të larta, gjë që lehtëson mbështetjen e bërrylit.

Ekrani ultra HD 10.1 inç tani është ndërfaqja Uconnect 5, e cila i përgjigjet komandës “Ehi Jeep!”, mund të llogarisë në azhurnime të largëta (Ota) dhe kontrollon një Alpine Sound System me nëntë drejtues, përfshirë subwoofer. Poshtë, është krijuar hapësira për karikim pa tel të telefonit inteligjent.

Të dy motorët e Compass shprehin një fuqi kulmore prej 240 kuaj fuqi dhe një moment përdredhës maksimal pothuajse simetrik, i cili në pikën e fillimit mund të kalojë 500 Nm. Mund të kuptohet se, me këtë premisë dhe pamundësinë pothuajse totale të humbjes së tërheqjes për shkak të rrëshqitjes së rrotat, futja në përshpejtim është e qëndrueshme, siç konfirmohet nga 7.3 sekonda me të cilat zgjidhet 0-100. Por, nuk ka nevojë të shtyhemi gjithmonë në maksimum.

Përkundrazi, Compass-i i ri drejtohet në mënyrën më të kënaqshme me një fije gazi, pasi që, duke detyruar ritmin, efektet anësore të konfigurimit të lartë shfaqen kur drejtoheni në kthesë, i cili duhet të plotësojë kërkesat jashtë rrugës të një Trailhawk, i cili gjithmonë është testuar në Californi. Në këtë drejtim, një vështrim në pjesën e poshtme të trupit zbulon se përbërësit elektrikë (bateritë, motori dhe përcjellësit) mbrohen nga pjesë çeliku, të cilat megjithatë nuk kanë ndryshuar lartësinë minimale nga toka (mbi 20 cm) dhe as këndet karakteristike. (30.4 ° përpara, 33.3 ° prapa dhe 21 ° prapa).

 

OFF-ROAD I ELEKTRIZUAR

Armët e tjera të modelit off-road Compass Trailhawk janë Selec-ter-rain me pesë pozicione, i cili shton modalitetin Rock për terrenin më ekstrem dhe çelësat Lock 4wd Low dhe 4wd. Por, tërheqja është e shkëlqyeshme edhe pa shkuar shumë. Falë gomave të shkëlqyera gjatë të gjithë sezonit (nga 235 / 60R17) dhe ëmbëlsisë dhe progresivitetit të shtytjes elektrike, sigurisht që do të kapërceni seksionet me dëborë ose shtigjet me baltë në heshtje totale, respekt për mjedisin dhe me përdorimin minimal të gazit.

Nëse pjerrësia rritet ose pjesa e poshtme është veçanërisht e fragmentuar, sistemi i shkëlqyeshëm i kamerës së jashtme dhe zgjedhësi i lartpërmendur i mënyrës jashtë rrugës hyjnë në lojë, gjë që i jep shoferit ndjesinë se ky Jeep bën gjithçka vetvetiu.

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of