Pas SUV Levante, edhe Ghibli dhe Quattroporte ofrohen në versionin më të mirë. Ato krenohen me një biturbo V8 3.8 me 580 kuaj fuqi, pezullim të rishikuar dhe pajisje edhe më të pasura
Tashmë, klani Trofeo i Maserati-t është i plotë. Në fakt, versioni më i lartë i SUV Levante është bashkuar gjithashtu me ato të sedanëve Ghibli dhe Quattroporte. Një ribashkim anasjelltas, duke pasur parasysh që varianti Trofeo përkthehet në maksimum për sa i përket performancës dhe pajisjeve.
Ajo që bën diferencën është ajo mrekulli që gjendet në kofano: një V8 3,8 litra biturbo, i cili siguron 580 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 730 Nm, ky i fundit tashmë i disponueshëm në 2.250 xhiro. Kjo i jep Ghibli dhe Quattroporte edhe më shumë vrull dhe performancë monstruoze. Këto shifra janë të mjaftueshme: 0-100 në 4.3 sekonda për Ghibli “të vogël” dhe në 4.5 për Quattroporte; shpejtësia maksimale, për të dy, prej 326 km/orë. Të gjithë të kënaqur me klasin e zakonshëm.
NJË TJETËR HAP
Motori i ri, një evolucion i atij të montuar në Levante Trofeo Integrale – nga ana tjetër rrjedh nga njësia që pajisi Quattroporte GTS -, ka ruajtur arkitekturën 90 gradë V dhe cilindratën 3.799 kubikë, por është rishikuar për ta përshtatur atë. Tek sedanët ka traksion në rrotat mbrapa dhe kambio automatike ZF me tetë raporte. Ghibli dhe Quattroporte Trofeo janë të pajisura si standard me pezullimin Skyhook, i cili përfshin amortizues të kontrolluar dhe një akordim “ad hoc” që premton një nivel të jashtëzakonshëm drejtimi.
Modaliteti i ri Corsa gjithashtu kontribuon për këtë, i cili përveç që ofron kontrollin e nisjes, lejon një përgjigje më reaktive të motorit (si dhe një tingull në përputhje me traditën e markës), siguron zhvendosje më të shpejtë dhe i jep një zbukurim më sportiv pezullimi i ajrit. Përtej mekanikës, Trofeo gjithashtu ka azhurnime estetike, siç janë shtojcat e reja aerodinamike dhe profili i ndryshëm i nxjerrësit, të gjitha në fibra karboni. Ghibli gjithashtu shfaq dy kanale nxjerrëse ajri shtesë në kofanon e rimodeluar.
Për vitin 2021, Maserati prezantoi një rimodelim të lehtë. Bien në sy dritat e reja, kalendarët e rishikuar me shirita vertikalë të dyfishtë dhe futje të fibrave të karbonit. Duhet të theksohet se dy sedanët kryesorë kanë disqe alumini 21 inç dhe një sistem frenimi me kalibra me performancë të lartë, të disponueshëm në të kuqe, blu, të zezë ose argjend.
Janë azhornuar ambientet e brendshme me detaje ekskluzive: një orë e re qendrore, instrumentimi i rishikuar me panele analoge, karikues wireless për telefonin inteligjent dhe mbi të gjitha, infotainment Mia (ndihmësi inteligjent Maserati), i cili përdor sistemin operativ Android dhe tiparet e Maserati Connect.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.