Konsumatorët evropianë duhet të presin çmime më të larta për çdo gjë, nga fluturimet deri te bojërat

14/11/2018 7:38 AM 0 komente

Kompanitë europiane ende po gjejnë mënyra për të rritur çmimet edhe pse besimi dobësohet dhe ekonomia tkurret.

Bizneset, nga linjat ajrore tek prodhuesit, thonë se ata ndoshta do të duhet të veprojnë për të mbrojtur fitimet pasi shpenzimet, duke përfshirë pagat, rriten. Për Bankën Qendrore Evropiane, një trend i rritjes së pagave dhe inflacionit më të fuqishëm është pikërisht ajo që duhet të mbështesë vendimin e saj për të larguar ekonominë nga ngadalësimi i stimujve, raporton Bloomberg.
Sipas Indeksit të Menaxherëve të Blerjeve të Tetorit IHS Markit: “Në përgjigje të kostove më të larta, kompanitë rritën çmimet e tyre të prodhimit në një normë historike të lartë, edhe pse inflacioni ndryshonte nga vendi.”

Kjo gjithashtu lidhet me një sondazh të Komisionit Evropian që tregoi pritjet e çmimeve midis prodhuesve dhe ofruesve të shërbimeve kanë qëndruar mbi mesataret e tyre afatgjata për muaj. Disa kompani kanë thënë:

Deutsche Lufthansa

“Për vitin 2019 dhe vitet e ardhshme, Grupi Lufthansa do të bëjë gjithçka që është në fuqinë e saj për të pasqyruar këto çmime më të larta të naftës edhe më mirë në çmimet e biletave tona”, tha CEO i Carsten Spohr për analistët në një mbledhje më 30 tetor. “Nëse nafta kushton mbi 80 dollarë për fuçi, fluturimi nuk do të mbetet aq i lirë sa mund të jetë me një çmim prej vetëm 30 dollarë”.

Schaeffler

Furnizuesi Gjerman automobilistik dhe industrial është në rrugën e duhur për të arritur performancën e tij të përgjithshme këtë vit dhe do të vazhdojë të rrisë çmimet pas të paktën dy rritjeve në tregje të ndryshme, tha CEO i Klaus Rosenfeld në një mbledhje më 7 nëntor me analistët. “Ne jemi duke përfituar në mënyrë të qartë në këtë moment nga një mjedis pozitiv i tregut që na lejon gjithashtu të rrisim çmimet,” tha ai.

Akzo Nobel

Prodhuesi i bojës me bazë në Amsterdam planifikon të rrisë çmimet në fillim të 2019 pas rritjeve të mëparshme këtë vit, sipas CEO Thierry F J Vanlancker. “Ne kemi ambicien e deklaruar që të paktën të kompensojmë kostot tona të lëndëve të para. Dhe unë mendoj se ne jemi mirë në rrugën tonë për të bërë këtë, “tha ai në një mbledhje 17 tetor. “Parimi që ne do të mbajmë është çfarëdo që rritet, duke nisur nga lënda e parë, ne do tëa reflektojmë përmes rritjes së çmimeve në treg”.

Saint-Gobain

Firma franceze e materialeve të ndërtimit nxorri një rritje të “rëndësishme” në gusht dhe nuk do të ndalet atje. Duke pranuar se heqja e çmimeve të shitjes mbetet një “betejë”, drejtuesit thanë se kjo është një praktikë e mirë-pranuar në industrinë e saj. “Ne jemi në një treg që përgjithësisht e kupton domosdoshmërinë e shtyrjes së rritjes së çmimeve”, tha CEO i Pierre-Andre de Chalendar në një mbledhje të 25 tetorit.

Interi Ikea

Mosmarrëveshja tregtare midis SHBA-ve dhe kombeve të tjera po ashtu ka një ndikim inflacionist, me të ardhura që shtyjnë shpenzimet. “Çmimet e lëndëve të para janë rritur, sidomos për produktet e drurit dhe metalit,” tha Inter 12 Ikona, e cila zotëron konceptin Ikea. “Tarifat e rritur dhe detyrimet e importit patën gjithashtu një ndikim negativ, megjithëse kemi përmirësuar efikasitetin për trajtimin dhe transportimin produktet “.

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of