Flet Armando Xoxa, përfaqësues i Birra Korça
Birra Korça ka pasur një bilanc pozitiv gjatë 2017-s. Armando Xoxa, menaxher i shitjeve, thotë se presin që Birra Korça të vijojë zgjerimin edhe këtë vit në segmente të tjera të tregut. Ai shton se nuk kanë munguar as investimet për rritjen e kapaciteteve.
Si ka qenë ecuria e Birrës Korça në tregun vendas?
Për sa i përket ecurisë së Birrës Korça në tregun vendas ka një rritje graduale vit pas viti. Në vitin 2018, Birra Korça ka zhvilluar pjesën e kapacitetit prodhues me 30% për të mbuluar kërkesat e shumta në pikun e sezonit veror dhe për të pasur mundësi për eksport.
Importi vijon të ketë një peshë të lartë në treg, cilat janë disa nga vështirësitë që keni ju si operatorë vendas në treg?
Vështirësitë më të mëdha si operatorë vendas në treg vijnë prej faktit se disa kompani importuese rajonale ose më gjerë trajtohen me politika fiskale të zbutura, për të mos krijuar një diferencim midis birrave të importit dhe atyre vendase.
A keni mundësi zgjerimi në tregun rajonal të birrës?
Për sa i përket pjesës së zgjerimit në tregun rajonal, Birra Korça ka një vlerësim pozitiv nga konsumatorët dhe tregjet rajonale. Shtimi i kapaciteteve prodhuese për këtë vit do të na japë mundësinë që për vitin 2019 të lidhim disa kontrata të reja me vendet rajonale dhe më gjerë.
Si është sjellja e konsumatorit shqiptar në raport me birrën (ose dhe pije alkoolike në përgjithësi)?
Për hir të së vërtetës duhet thënë se konsumatori shqiptar vitet e fundit po fillon të bëhet një shijues i mirë birre. Kjo na ka dhënë mundësinë të kemi një numër konsumatorësh në rritje vit pas viti.
Vlen të theksohet fakti se Birra Korça kërkohet jashtëzakonisht shumë edhe nga turistët e huaj të cilët vizitojnë Shqipërinë.
Si ndahet tregu me birrat e tjera vendase?
Birra Korça ka qenë lider në tregun vendas për sa i përket formateve të shishes, tashmë prej dy vitesh jemi në treg edhe me formatin kanoçe ku jemi duke u pozicionuar mjaft mirë në treg dhe pritet të bëhemi lider edhe në këtë segment të tregut.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.