Dy javë më parë, në një fjalim ndryshe në një qytet të vogël pranë Detit Baltik, Kancelarja Angela Merkel ngriti spektrin e “sfidës së madhe” ndaj industrisë gjermane të paraqitur nga Kina.
Takimi me këtë sfidë është vendosur në qendër të Berlinit, pas një investimi prej 9 miliardë dollarësh të miliarderit Li Shufu në Daimler AG të Mercedes-Benz. Shfaqja e papritur e Shufu-s si aksioneri më i madh i makinave luksoze ekspozon një dilemë për administratën hyrëse të Merkel: cilat investime janë të mirëseardhura dhe çfarë të bëjmë për ata që nuk janë? – shkruan sot Bloomberg.
Kjo është një situatë që po “zë mat” gjithnjë e më shumë liderë politikë në të gjithë Europën, ndërsa Kina investon 11 miliardë dollarë në këto shtete, duke i dhënë akses të barabartë në tregun e saj. Investimet kineze në Europë shkojnë nga porti kryesor i Greqisë drejt operatorëve të rrjetit elektrik, një lidhje hekurudhore me shpejtësi të lartë e planifikuar midis Beogradit dhe Budapestit, një urë në Kroaci dhe madje edhe klube italiane të futbollit.
Daimler është i fundit, në një linjë të gjatë të objektivave gjermane për investitorët kinezë.
“Thirrja e zgjimit” ishte Kuka AG, një prodhuesi robot i blerë nga Midea Group Co. në Kinë në vitin 2016. Një blerje e planifikuar e prodhuesit të pajisjeve gjysmëpërçuese Aixtron SE u ndërpre në të njëjtin vit. Vetëm javën e kaluar, qeveria tha se po shqyrtonte Korporatën shtetërore Grid për ofertën e Kinës për një pjesëmarrje prej 20% në 50Hertz Transmission GmbH, një rrjet me ultra-tension të lartë që është një gur themeli i tranzicionit të Gjermanisë drejt energjisë së rinovueshme.