Me një pamje të këndshme dhe vëmendje në detaje, është një shembull i gjendjes së artit të prodhuesve kinezë. E cila tani i afrohet asaj të makinave perëndimore
DIZAJN EUROPIAN
Marka është historike e Morris Garages, por nuk ka më asnjë gjurmë të origjinës së saj britanike. Tani MG është 100% kineze (është në pronësi të Saic Motor), megjithatë, dizajni është konceptuar në një qendër të stilit në Londër për shijet e europianëve. Misioni i kryer: vija është e këndshme.
CILËSI E MIRË
Materialet dhe përfundimet e kabinës janë në kulmin e gjeneralistëve europianë, japonezë ose koreanë. Jo vetëm në pjesët kryesore, të tilla si pulti dhe vende, por edhe në detaje. E megjithatë, pamja është e tillë që të kënaqë të gjithë.
OK NË RRUGË
Në timon, EHS nuk zhgënjen: asgjë nuk ka të bëjë me makinat kineze të zhurmshme dhe të paqarta të disa kohëve më parë. Kur udhëtoni me energjinë e baterisë, komoditeti është gjithashtu i dukshëm nga pikëpamja akustike, ndërsa motori katër cilindra bëhet pak i zhurmshëm vetëm kur shtrydhet plotësisht. Drejtimi është mjaft preciz dhe progresiv. Nuk ka mungesë të sistemeve të sigurisë Adas, nga frenimi automatik i emergjencës në drejtim të asistuar në nivelin 2, duke kaluar te kamera 360° (jo rezolucion i shkëlqyeshëm).
NJË SKEMË ORIGJINALE
Motori hibrid plug-in i EHS ndjek një rrugë tjetër nga zakonisht. 1.500 turbobenzinë me 162 kuaj fuqi është i bashkuar me një kambio robotike me gjashtë raporte, por motori elektrik me 122 kuaj fuqi nuk është vendosur midis të dyve dhe përmban katër raporte shtesë specifike. Bateria 16.6 kWh garanton mesatarisht 52 km autonomi në modalitetin elektrik; rimbushja, me një fuqi maksimale prej 3.7 kW, zgjat rreth pesë orë.
1,9 LITRA/100 KM
Të paktën në letër, EHS kursen
52 KILOMETRA
Autonomia e baterisë së karikuar
HAPËSIRË E PËRSHTATSHME
Hapësira e bagazhit ka një formë të rregullt dhe është e përfunduar mirë. Kapaciteti është i konsiderueshëm: me sediljet e pasme të palosura arrin në 1,275 litra
451
LITRA KAPACITET
PËRMBLEDHJE
Motori
L4 turbobenzinë+elektrik
Cilindrata
1.490 cm³
Fuqia totale
190 kW (258 kf)
Çmimi
I padeklaruar
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.