Moda rrit investimet publicitare

10/04/2012 3:02 PM 0 komente

Sektori i luksit, modës, aksesorëve, parfumeve, veshjeve sportive po investon gjithnjë e më shumë në komunikim. Sipas të dhënave të grumbulluara nga “Pambianco”,

agjenci e specializuar në strategjitë e menaxhimit në Itali, në vitin 2011, kjo industri shpenzoi për reklama te botimet e përditshme, revistat, të përjavshmet e ato mujore rreth 702.9 milionë euro ose rreth 9,7% më shumë se në vitin 2010.

Ndërsa sektori i reklamimit është në krizë, ai i modës vazhdon të rritet. Reklamuesi më i madh për vitin 2011 rezultoi të ishte “Prada” që ka shpenzuar për komunikim rreth 19,96 milionë euro, rreth 84% më shumë se në vitin 2010.

“Prada”, vitin e kaluar ndërmori investime edhe në bursën e Hong-Kongut, duke regjistruar një rekord më vete. Shoqëria e drejtuar nga Patrizio Bertelli e mbështeti këtë investim edhe nëpërmjet komunikimit,

duke e mbyllur vitin ushtrimor me fitime në rritje me 72%.

Në vendin e dytë renditet një markë italiane e ashtuquajtur

“life style”, “Peuterey” (me 9,8 milionë euro shpenzime në komunikim), por që nga ana tjetër uli me 14% investimet në krahasim me vitin 2010.

Medalja e bronzit i përket markës “LiuJo”, me 8.9 milionë euro investime në komunikim, ose rreth 47% më shumë se një vit më parë.

Ndër markat e huaja që ka investuar më shumë në Itali për publicitetin, është “Chanel” me 8.1 milionë euro (40% më shumë), duke lënë pas “Gucci-n” (që mban vendin e shtatë me 7.6 milionë euro shpenzime komunikimi),

një markë italiane me pronësi franceze.

Nëse do të mblidhen shumat që i përkasin markave të të njëjtit grup, atëherë klasifikimi do të ndryshonte.

“Prada” së bashku me “Miu Miu” janë në krye të klasifikimit për shpenzimet e bëra për komunikim me 26,9 milionë euro, ndiqen nga grupi “Lvmh” (“Louis Vuitton”, “Dior”, “Bulgari” e “Fendi”) me 20.9 milionë euro.

Në vend të tretë renditet Diedo Della Valle, president i grupit “Tod’s e Hogan” (13 milionë euro) dhe në vend të katërt është Giorgio Armani (10.2 milionë euro) me koleksionin e parë “Emporio”.

Në fund renditet “Ferragamo”, që vitin e kaluar hyri në bursë dhe rriti ndjeshëm investimet në publicitet.

Në vitin 2011, grupi i drejtuar nga Michele Norsa shpenzoi hapësirë publicitare në median italiane 4.9 milionë euro ose rreth 106.8% më shumë se në vitin 2010), duke u renditur në vendin e 22-të të klasifikimit të bërë nga agjencia “Pambianco”.

 

 

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of