Ende ka debat nëse Defender i vjetër ishte më i mirë apo nëse i riu është në gjendje të ruajë hapin me një Wrangler? Këtu është sfida përfundimtare: një luftë në baltë midis automjeteve ikonike off-road, për të gjetur se cilat janë dallimet e vërteta midis dy shkollave të mendimit. Evolucioni amerikan apo revolucioni anglez?
Janë në treg për më shumë se një vit dhe te Quattroruote e kanë provuar tashmë, si versionin e gjatë ashtu edhe në atë të shkurtër, por ka ende një pyetje të hapur. Cili është potenciali i vërtetë i modelit të ri Defender off-road? Është një pyetje që shumë adhurues të këtij modeli po i bëjnë akoma vetes. Por, mjafton një kërkim në Google për ta kuptuar këtë. Teknikët e Quattroruote e kishin vendosur atë në provë në disa raste në pistën off-road të Vairanos, por kishte ende disa pikëpyetje. Si shkon në një përballje të drejtpërdrejtë të bazuar në baltë dhe gurë me mbretëreshën e sektorit, antagonisten amerikane që ka qenë gjithmonë antagonistja juaj? Dhe, mbi të gjitha, cilat janë dallimet kryesore praktike të fuoristradave, midis dy koncepteve teknikisht diametralisht të kundërta?
Për ata që e kanë harruar, Land Rover ka braktisur pas rreth shtatëdhjetë vjetësh, skemën klasike që ka karakterizuar gjithmonë të gjitha automjetet e forta dhe të pastra fuoristrada, përfshirë Wrangler, megjithëse është përmirësuar vazhdimisht. Shasia është e veçantë që mbështet trupin dhe pezullimin e ngurtë të boshtit.
Nga njëra anë është shkolla amerikane, me një evolucion të konceptit origjinal, ndërsa nga ana tjetër shkolla angleze, e cila është revolucionare, duke qenë se Land Rover ka braktisur traditën në favor të trupit mbajtës dhe pezullimeve të pavarura. Gjithashtu, teknikët e Quattroruote prunë një Defender të vjetër në Vairano, sepse ka akoma dikush që pyet veten se cili është më mirë. Kujdes, ne po flasim gjithmonë për fuoristrada të pastra dhe në këto faqe do të gjeni një shqyrtim të thelluar të aftësive të dy modeleve në këtë terren të veçantë. Por, për plotësinë e informacionit, në dritën e faktit që Defender ka bërë hapat më të mëdhenj përpara në asfalt, do të gjeni disa konsiderata mbi këtë temë. Gjithashtu, sepse, le ta pranojmë, ka më shumë mundësi që Defenderi i ri të bëjë më shumë kilometra në rrugë. Gjëja e mirë është se arrin t’i bëjë mirë të dyja gjërat.
LAND ROVER DEFENDER
Ndërpret urat lidhëse me të kaluarën dhe distancohet nga automjetet klasike off-road si Wrangler. Defender-it i shkon shumë trupi prej alumini që mban ngarkesën dhe pezullimin e sofistikuar, me një model të dyfishtë për pjesën e përparme dhe një lidhje e shumëfishtë me katër leva e gjysmë në pjesën e pasme. Me kërkesë, ka edhe burime pneumatike, të shoqëruara me amortizues të kontrolluar elektronikisht, një zgjidhje që ju lejon të merrni performancën më të mirë off-road. Rrotat kanë një ekskursion total prej 500 mm, nga pozicioni më i ulët në më e larta, dhe pastrimi i tokës arrin një maksimum prej 361 mm. Makina me katër rrota aktive kontrollohet në mënyrë elektronike dhe siguron mbylljen e diferencialit qendror (standard) dhe diferencialit të pasmë (opsional). Gjithashtu, paraqesin zvogëluesin për kambion. Në rastin specifik, motori është turbodiesel i ri me 3 litra 6 cilindra në linjë me një sistem hibrid të butë 48 volt, i cili është i disponueshëm në tre variantet: 200, 249 dhe 300 kuaj fuqi, të gjitha të kombinuara me kambio automatike me tetë raporte.
JEEP WRANGLER
Amerikania i mbetet besnik skemës klasike, e cila parashikon kornizën e fortë prej çeliku mbi të cilën mbështetet trupi, me disa elementë alumini për të ulur peshën. Për të siguruar performancën maksimale off-road, pezullimet kanë një bosht të ngurtë me burime spirale në pjesën e përparme dhe të pasme. Gjithashtu, tradicional është traksioni 4×4 që mund të përdoret gjatë drejtimit. Në thelb janë rrotat e pasme që shtyjnë, por kur ecja bëhet e vështirë është gjithashtu e mundur të futni në lojë edhe rrotat e para dhe të përfshini ingranazhet e reduktuara. Në versionin më të specializuar të Rubicon, ju mund të bllokoni diferencialet e përparme dhe të pasme, si dhe të shkëputni shiritin e përparmë kundër rrotullimit për të rritur udhëtimin me rrota.
DEVIJIM, NGJITJE DHE ZBRITJE
Këtu jemi në ngjitje dhe zbritje, të dobishme për të kuptuar se si funksionon lëvizja me katër rrota aktive dhe asistenca elektronike për zbritjet. Fundi është një përzierje zhavorri dhe toke, e pabarabartë, dhe pjerrësia është 60%. Përpjekja e parë: konstante 10 km/orë për të vlerësuar kapjen mekanike pa e përshtatur shoferin stilin e drejtimit me tejkalimin e thjeshtë të pengesës. Rezultati: Defender ndalet rreth gjysmës së ngjitjes, para se të humbasë kontrollin dhe të qëndrojë i qetë, ndërsa Wrangler arrin të mbulojë edhe disa metra të tjerë, pa arritur megjithatë majën. Në këtë situatë, përparësia e Jeep-it gjendet në tre pika kryesore: peshë më të ulët (rreth 400 kilogramë!), goma me pulla më të theksuara dhe bravë diferenciale mekanike. Në përpjekjen e dytë, ajo që synonte të arrinte majën me çdo kusht, Land Rover doli shumë më mirë: duke ecur më shpejt dhe më vendimtar me përshpejtuesin, elektronika ka më shumë kohë për të përshtatur shpërndarjen e çiftit rrotullues në secilën rrotë individuale dhe për të vepruar në bllokimin diferencial, duke e lejuar atë të arrijë majën me të njëjtën lehtësi të Wrangler. Përveç kësaj, thithja më e mirë e amortizatorëve e bën ngjitjen më komode. Në tatëpjetë, në devijimin me gradient 70%, të dy mbështeten në Kontrollin e Zbritjes në Kodër të rregullueshme me shpejtësi. Te Defender, elektronika funksionon më me vendosmëri, përsëri për shkak të masës më të lartë dhe rrokjes pak më të ulët të gomave. Por, stabiliteti është i lartë në të dy rastet.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.