Teknologji inovative dhe performancë më e lartë është ajo çka vihet re në modelin e ri japonez. Kambio Cvt përshtatet më së miri me një model urban si ky
Në pamje të parë nuk tregon shumë, por modeli Micra është përmirësuar ndjeshëm. Qëndron në aleancën e Renault-Nissan duke bërë debutimin me grupin Daimler. Me fjalë të tjera, dy motorë me tre cilindra benzinë me një turbinë me tre cilindra, që lëviz nga një motor 1.300 me katër cilindra, i provuar edhe nga Renault, Nissan dhe Mercedes. Njëri arrin 100 kuaj fuqi, ndërsa tjetri, i destinuar për versionin e ri N-Sport, arrin 117 kf: ato janë përforcuar me një cilindër shtesë. Të quajtur IG-T 100 dhe DIG-T 117, këto versione përfaqësojnë më së miri përmirësimet e modelit japonez.
Kompania është fokusuar në përmirësimin e sistemit Nissa Connect, i cili ofron një gamë të madhe dhe është e lidhur me Apple CarPlay dhe Android Auto. Sa i përket rimodelimit të gamës, opsionet e njohura si p.sh. niveli i hyrjes së benzinës prej 71 kf dhe motori turbodiesel 1.5 me 90 kf. Përveç kësaj, vazhdon të debutojë kutia e shpejtësisë X-tronic.
LIDHJE E SUKSESSHME
Ky transmetim i ri, i huazuar nga një Nissan me përmasa më të mëdha, e rrit çmimin me 1.300 euro dhe mund të kombinohet vetëm me një interpretim të dedikuar të tre cilindrave me 100 kf, me një moment përdredhës prej 144 në 2.000 xhiro në vend të 160 Nm në 2.750 xhiro.
Kjo, sigurisht, rezulton në një performancë më të ulët se versioni me kambio manuale me pesë marshe. Megjithatë, modeli Micra ka një karakter që nuk kufizohet lehtë dhe të jep ndjesinë e të qenit më reagues me shpejtësi të ulët në krahasim me atë me manuale.
Shkurtimisht, kombinimi i motorit Cvt / gearbox tregon se është më efektive në rrugët urbane, por pa penalizuar edhe atë të përdorimit jo-urban. Në fakt, në qoftë se nuk vendosni të ulni shpejtësinë, shpejtësia e motorit rritet ndjeshëm duke të krijuar një ndjesi komforti, duke minimizuar tonet e paharmonizuara që ndonjëherë shprehin motorët me tre cilindra. Shkurtimisht, diçka që reflektohet në një mënyrë pozitive. Në nivel dinamik, Micra nuk ka shumë ndryshim nga modelet e kaluara. Pra, vazhdon të ketë një rritje pozitive dhe është një makinë ideale si për jetën urbane si në atë jashtë qyteteve dhe tregon se ka mundësi për të zgjeruar horizontin më shumë.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.