Kategoria e re e shpikur nga Alejandro Agag interpreton shpirtin e kohës: SUV me bateri, faza përgjatë skenarëve natyrorë në rrezik dhe ekuipazhe të përziera, në emër të barazisë gjinore
Ka të gjithë përbërësit për t’u bërë kampionati politik më korrekt i makinave ndonjëherë, Extreme E, shpikja e fundit e Alejandro Agag, ish krijuesi i Formula E, kategoria e plotë elektrike me një vend vetëm në sezonin e saj të shtatë të garave. Në fakt, diskutohet me SUV të mëdhenj me 540 kuaj fuqi, të zhvilluara nga Teknologjia Franceze Spark Racing, por me tërheqje elektrike, me bateri të furnizuar për të gjithë nga Ëilliams Technology. Ne vrapojmë në mes të natyrës, nga shkretëtirat e Arabisë (prova e parë më 3 dhe 4 Prill) në Tierra del Fuego H (takimi i fundit më 11 dhe 12 Dhjetor), por vetëm në zona shkatërruese të mjedisit, për të cilat vëmendja përmes dokumentarë, të bërë nga regjisorë të lartë. Dhe barazia gjinore nuk do të neglizhohet as, duke pasur parasysh që ekipet përbëhen nga dy drejtues të gjinive të ndryshme, të cilët do të alternojnë në timon në vapat e planifikuara të garës (për këtë arsye asnjë femër e zbritur në rolin e lundruesve). Një formulë në hap me kohën. Nuk është rastësi që ajo ka tërhequr kampionë të ndjeshëm ndaj çështjeve mjedisore dhe sociale si Leëis Hamilton dhe Nico Rosberg, të cilët kanë krijuar ekipet e tyre. Ndër drejtuesit e mëdhenj të timonit, pra, ka edhe nga ata që kanë vendosur të angazhohen: midis anëtarëve të Extreme E, në të vërtetë, ka emra të kampionëve të tubimeve Sébastien Loeb, të punësuar nga Hamilton për t’u bashkuar me kolegia spanjolle Cristina Gutiérrez dhe Carlos Sainz, të shoqëruar nga motoçiklisti Dakarian Laia Sanz, përveç kampionit të botës 2009 F1 Jenson Button. Por në fillim të kampionatit të paparë do të jetë edhe Mattias Ekström, dy herë fitues i DTM dhe kampion i rigjencross, dhe Johan Kristoffersson, mbajtësi i rekordit për sukses në garat e FIA të së njëjtës specialitet, i cili do të mbrojë ngjyrat e Rosberg X Racing me shoferin e mitingut. Molly Taylor nga Australia. Pjata, me pak fjalë, është e pasur dhe për ta bërë atë edhe më të shijshëm do të jenë skenarët natyrorë që do të presin gara: përveç atyre që përmenden, në fakt, kalendari përfshin teste në Lac Rose në Dakar (Senegal) më 29 dhe 30 maj, në Kangerlussuaq (Grenlandë), më 28 dhe 29 gusht dhe në Santarém (Brazil) më 23 dhe 24 tetor. Të gjithë për tu ndjekur në TV, në Itali në rrjetet Mediaset.
Dicitura:
Protagonistët e kampionatit Extreme E do të jenë Suv Odissey 21 (në foto, ai i ekipit amerikan Ganassi, i drejtuar nga Kyle LeDuc dhe Sara Price), me çelik tubular dhe kornizë niobium dhe motorë elektrikë 540 HP.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.