Maskota Bing Dwen Dwen ka qenë ylli i papritur i Lojërave Olimpike të Pekinit, por fama e pandës mund të mos zgjasë shumë pas ceremonisë së mbylljes së 20 shkurtit.
Bing Dwen Dwen, që përkthehet në “Panda e Akullit”, nuk bëri shumë bujë kur u prezantua rreth dy vjet e gjysmë më parë, duke sjellë një kërkesë kolektive nga mediat sociale për një personazh tjetër panda në një ngjarje madhore në Kinë.
Kjo panda u bë e njohur më 2 shkurt, kur gazetari i televizionit japonez Gido Tsujioka tregoi disa artikuj që lidheshin me Bing Dwen Dwen gjatë një transmetimi. Ky klip më pas u bë viral.
Shikimet për temat e lidhura me pandan atë ditë arritën në 300 milionë në platformën e mediave sociale të Kinës, Weibo, nga 760,164 që ishin një ditë më parë. Ato u dyfishuan sërish më 4 shkurt, ditën e ceremonisë së hapjes së Lojërave Olimpike. Që atëherë, këto tema kanë arritur mesatarisht 400 milionë shikime.
Organizatorët e lojërave u gjendën të papërgatitur për këtë bujë, pasi mijëra fansa u rreshtuan në temperatura shumë të ulëta për të blerë produkte të ndryshme me këtë panda – nga magnetet dhe mbajtëset e çelësave, deri te çanta dhe lodra nga më të ndryshmet. Edhe fabrikat u përpoqën të rrisin prodhimin e këtyre produkteve.
Mediat kineze nxitën edhe më tepër këtë bujë, duke treguar pamjet e ushtarëve që marshonin përpara një figure të Bing Dwen Dwen në bazën e malit Everest, ndërsa një dyqan i licencuar zyrtarisht po shiste një version të limituar të veshur me diamante të rreme për 2,022 juanë (315 dollarë).
Shumë njerëz shkruan në internet se pritja në radhë dhe blerja e maskotës ishte mënyra e tyre për t’u angazhuar me eventet e Lojërave Olimpike. Për shkak të COVID-19, asnjë spektator i zakonshëm nuk është lejuar të shikojë sportet, ndërsa stafeta e pishtarit u shkurtua në tre ditë dhe u ndalua për spektatorët.
Organizatorët nuk kanë bërë të ditur shifrat e shitjeve, por disa analistë vlerësojnë se të ardhurat nga produktet e licencuara olimpike të Pekinit mund të arrijnë në 2.5 miliardë juanë (395 milionë dollarë).
Por, kthimi i Bing Dwen Dwen në qendër të vëmendjes nuk ka qenë pa incidente. Televizioni shtetëror CCTV u kritikua në mediat sociale pasi një reporter bëri një intervistë i veshur me një kostum Bing Dwen Dwen. Përdoruesit e Weibo u ankuan se kjo prishte bukurinë e maskotës dhe shkelte udhëzimet e Komitetit Olimpik Ndërkombëtar se maskotat janë neutrale për sa i përket gjinisë. Ky segment televiziv u hoq më vonë nga faqja e internetit e CCTV.
Scalpers u ndëshkuan për abuzime me ҫmimet e këtyre produkteve, ndërsa të hënën, China Youth Daily raportoi se një grua që shiste produkte Bing Dwen Dwen në mënyrë të paligjshme u burgos për një vit dhe u gjobit me 40,000 juanë.
Teksa mungesa e ofertës ka kontribuar në rritjen e dëshirës për të pasur një Bing Dwen Dwen, organizatorët kanë premtuar se do të rrisin furnizimet. Raportet e ditës së diel që në Pekin po mbërrinin produkte të reja çuan në spekulime se kjo furi së shpejti do të binte.
Një përdorues i Weibo tha se pajisjet Bing Dwen Dwen do të bëheshin si maskat – shumë të kërkuara kur COVID sapo filloi, ndërsa tani janë të lira dhe të shumta në numër. Të tjerë postuan foto të kujtimeve të tyre të lëna pas dore nga Lojërat e Pekinit të vitit 2008.
“Nuk e di edhe për sa kohë Bing Dwen Dwen do të vazhdojë ta ruajë famën e vet. Nuk mund ta marr një të tillë tani, por mendoj se shumë shpejt do të dëgjojmë ofertat ‘bli një, merr dy’, pasi t’i ketë rënë gjithë kjo famë,” shkroi një person në Weibo. / Reuters