Planifikimi i itinerareve më të suksesshëm përgjatë dy rrugëve kulturore të Ballkanit Perëndimor që janë aktualisht në zhvillim, ishte tema kryesore e diskutuar nga përfaqësuesit e agjencive të turizmit dhe operatorëve turistikë nga rajoni, në takimin e organizuar nga Këshilli i Bashkëpunimit Rajonal (RCC) Projekti i Zhvillimit dhe Promovimit të Turizmit, i financuar nga BE.
Projekti i Turizmit i RCC ka bërë analizën e industrisë dhe ka zhvilluar koncepte për rrugët e reja të turizmit kulturor në të gjithë Ballkanin Perëndimor – së pari është udhëkryqi i Rrugëve të Qytetërimeve që përfshijnë vendet dhe vendndodhjet që paraqesin trashëgiminë e përbashkët kulturore nga grekët, romanët, otomanët dhe austro-hungarezët; ndërsa i dyti, i ashtuquajtur Trail Monumental i Ballkanit ndërtohet mbi arkitekturën dhe projektimin e monumenteve të Luftës së Dytë Botërore në të gjithë rajonin. Rreth 40 vende më të rëndësishme janë identifikuar për secilën prej rrugëve.
“Hapi i dytë është zhvillimi i markës dhe strategjive të marketingut për rrugët e reja dhe ne duam të sigurohemi që të përfshijmë pikëpamjet e sektorit privat në planet tona në mënyrë që të kemi itinerare shumëditore që korrespondojnë me nevojat e tregut. Në fund të fundit, janë agjencitë turistike dhe operatorët turistikë që po sjellin turistë në rajon “, tha Snjezana Derviskadic, udhëheqëse e projektit të RCC për Zhvillimin dhe Promovimin e Turizmit.
“Përveç organeve të menaxhimit të vendeve të trashëgimisë kulturore që janë kryesisht institucione publike, të gjithë ofruesit e tjerë të shërbimeve në turizëm vijnë nga sektori privat, ndërsa industria e turizmit përbën 14 për qind të punësimit në Ballkanin Perëndimor. Më shumë se 12 milionë turistë hynë vitin e kaluar në Ballkan.
Ky rajon ka një potencial të madh dhe ne do ta ndihmojmë atë të përfitojë nga kjo. “-përfundoi ajo.
Projekti ‘Zhvillimi dhe Promovimi i Turizmit’ punon për të zhvilluar dhe për të marketuar në mënyrë ndërkombëtare produktin e përbashkët të turizmit kulturor dhe të aventurës rajonal, rritjen e hyrjes së turistëve dhe të ardhurave, si dhe kontributin në punësim në këtë industri.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.